We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ohja, dat zal gebeuren in dat topic. Ik zal daar meteen eens op reageren. Maar daar wordt het dus gezegd, dus dan weet je het voor toekomstige topics ^^
Ik zie Ever en Lion al achter de rots vandaan komen en alle clans een poging doen tot 'act casual' terwijl ze allemaal op ren hoopje tegen de rots aan liggen xD
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Ik ben echt zo door mijn accounts aan het kijken en ik mis zoveel van mijn oude karakters maar ik moet mezelf echt inhouden ;v; Dus Lionroar en Lightkit only. Maybe.
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Ik ben echt zo door mijn accounts aan het kijken en ik mis zoveel van mijn oude karakters maar ik moet mezelf echt inhouden ;v; Dus Lionroar en Lightkit only. Maybe.
Ik ontdekte gisteren samen met Loïs nog een kitten van Greentear en Roseheart x'D en nu heb ik zin om die op te nemen hahahah
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Ik ontdekte gisteren samen met Loïs nog een kitten van Greentear en Roseheart x'D en nu heb ik zin om die op te nemen hahahah
Dat is toch niet een van mijn accounts ofwel? Anders mag je hem best hebben xD
I kinda lost track of all my accounts. Ik heb er echt teveel xD Gelukkig ben ik van IP-adress gewijzigd recent dus wss staan er alleen Light en Lion op atm~
-stares at White- Pas maar op dude. Als hij in Starclan komt dan.. wordt t heel gezellig daar .-.
Linn@ nee ik bedoelde die van mij hahhaha xD maar Chi had er ook nog wel een van dat nest
Sigh ik moet ook eens van IP adres veranderen (niet dat wij gaan verhuizen in de toekomst) ik durf het nooit na te vragen hoeveel accounts dat erop staan xD want ik heb like 3 namen gehad hierop allemaal op een andere tijd actief