Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 8:00 Amberhunt schreef: Jinglekit schreef: Ik ben zo geobsedeerd met 13 reasons why +1 net (eergisteren) afgekeken <3 Goedemorgen ^^ Goedemorgen bootje c: heb hem nog niet afgekeken dus geen spoilers ^^
pretty things don't last
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 8:16 Goodmorning ^^
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 9:42 Ik ben om half 11 klaar met werken. Dan ook lekker een lang weekend, zin in c: !
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 10:23 Heey allemaal c: Iedereen is vrolijk omdat 'ie binnenkort vakantie ofzo heeft en die van mij is bijna gedaan :c
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 10:24 Snakesong schreef: Heey allemaal c: Iedereen is vrolijk omdat 'ie binnenkort vakantie ofzo heeft en die van mij is bijna gedaan :c same Bun XD
alhoewel ik niet veel les heb na de paasvakantie, wel veel praktijk
vooral dieren staren voor hun gedrag... 300x na elkaar fml :")
Rip Augurkielurkie
♥:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 10:33 Lurkingshade schreef: Snakesong schreef: Heey allemaal c: Iedereen is vrolijk omdat 'ie binnenkort vakantie ofzo heeft en die van mij is bijna gedaan :c same Bun XD alhoewel ik niet veel les heb na de paasvakantie, wel veel praktijk vooral dieren staren voor hun gedrag... 300x na elkaar fml :") Haha, succes ermee :')
En als je ooit ergens een konijn ziet (dunno naar wat voor dieren je moet kijken xD) denk dan eens aan mij lol (a)
Bo~ 19 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 10:46 Mn broertje heeft ook gewoon vakantie als ie terug komt van zn excursie en ik ben like rip nog een week toetsweek
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 10:47 Shut up <3 jouw school is van ftw en sure buns hehe, alhoewel ik denk dat we geen konijnen zien in gedragsleer XD
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 12:08 waarom is Ravenkit zo zielig ik kan het niet hendelen omfg
Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
Rivkikker 131 Actief "The world gives me nothing, besides spines"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 12:17 Tussenuur voor mijn laatste uurtje school *zucht
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 12:29 Snakesong schreef: Heey allemaal c: Iedereen is vrolijk omdat 'ie binnenkort vakantie ofzo heeft en die van mij is bijna gedaan :c Pftt be happy buns, in de wereld van thuisscholing bestaat het woord vakantie niet :")
pretty things don't last
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 12:40 Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: waarom is Ravenkit zo zielig ik kan het niet hendelen omfg Idk :c de plan was om hem een vrolijke karakter te geven maar dat is mislukt Stonepaw moet hem opvrolijken ofzo ;__;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 12:41 Blackbear schreef: Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: waarom is Ravenkit zo zielig ik kan het niet hendelen omfg Idk :c de plan was om hem een vrolijke karakter te geven maar dat is mislukt Stonepaw moet hem opvrolijken ofzo ;__; Yea dat moet echt, Stone is de enige die hem opvrolijkt
Hij heeft ook het schelpje mee die ze hadden gevonden voor Creamy ;w;
The world around us is burning But we're so cold :::::
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 12:44 Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: waarom is Ravenkit zo zielig ik kan het niet hendelen omfg Idk :c de plan was om hem een vrolijke karakter te geven maar dat is mislukt Stonepaw moet hem opvrolijken ofzo ;__; Yea dat moet echt, Stone is de enige die hem opvrolijkt Hij heeft ook het schelpje mee die ze hadden gevonden voor Creamy ;w; ja dat zag ik
hoe kun je me dit aan doen QQ
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 12:45 Blackbear schreef: Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: waarom is Ravenkit zo zielig ik kan het niet hendelen omfg Idk :c de plan was om hem een vrolijke karakter te geven maar dat is mislukt Stonepaw moet hem opvrolijken ofzo ;__; Yea dat moet echt, Stone is de enige die hem opvrolijkt Hij heeft ook het schelpje mee die ze hadden gevonden voor Creamy ;w; ja dat zag ik hoe kun je me dit aan doen QQ I' sorryy :c
Een topicje tussen Stone en Raafie als goedmakertje?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 12:51 Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: waarom is Ravenkit zo zielig ik kan het niet hendelen omfg Idk :c de plan was om hem een vrolijke karakter te geven maar dat is mislukt Stonepaw moet hem opvrolijken ofzo ;__; Yea dat moet echt, Stone is de enige die hem opvrolijkt Hij heeft ook het schelpje mee die ze hadden gevonden voor Creamy ;w; ja dat zag ik hoe kun je me dit aan doen QQ I' sorryy :c Een topicje tussen Stone en Raafie als goedmakertje? y e s pls ik kan het later vanavond wel aanmaken, dus als jij eerder kan, go ahead c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 12:55 Oeps ik heb weer een kittenaanmelding gemaakt xDgooit belofte om dat niet meer te doen uit het raam Whatever, ik wil een nieuwe kitten hmppf :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 apr 2017 - 13:10 Blackbear schreef: Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: Ravenkit' schreef: Blackbear schreef: waarom is Ravenkit zo zielig ik kan het niet hendelen omfg Idk :c de plan was om hem een vrolijke karakter te geven maar dat is mislukt Stonepaw moet hem opvrolijken ofzo ;__; Yea dat moet echt, Stone is de enige die hem opvrolijkt Hij heeft ook het schelpje mee die ze hadden gevonden voor Creamy ;w; ja dat zag ik hoe kun je me dit aan doen QQ I' sorryy :c Een topicje tussen Stone en Raafie als goedmakertje? y e s pls ik kan het later vanavond wel aanmaken, dus als jij eerder kan, go ahead c: Ik maak wel heb zeeën met tijd c:
@Bunny: Dan vind ik dat je nog een aanmelding bij Demon kan maken (a)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic