Dodo 55 Actief
| |
| Onderwerp: GZ // Goddess of fire, goddess of hearth zo 9 apr 2017 - 17:13 | |
| Hee, Zoals je kan zien is dit Hestia, gebaseerd op de dertiende olympiër en één van mijn favorieten, haha. Voor haar zoek ik eigenlijk alles, familie, vrienden, vijanden, oud-kittens, crush, noem maar op :3 Haar bloedlijn staat nog niet vast dus hier is veel aan te veranderen, wel is ze 72 moons dus al redelijk op leeftijd en heeft vele nestjes gehad. Ze is niet een kattin waar snel ruzie mee te krijgen is dus moet hij/zij iets redelijk ergs gedaan hebben c: - Code:
-
Naam: Naam karakter: Leeftijd: Als: Extra:
x |
|
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: GZ // Goddess of fire, goddess of hearth zo 9 apr 2017 - 19:10 | |
| Naam: Anouk Naam karakter: Hellhound Leeftijd: 42 moons Als: Zou Hestia er wat voor voelen om Hellhound zo nu en dan wat informatie te geven over wat er onder de Kittypets speelt? Natuurlijk zal hij in ruil dan ook wel wat voor haar doen. Maar dat moeten we dan samen even beslissen. |
|
Dodo 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ // Goddess of fire, goddess of hearth zo 9 apr 2017 - 20:24 | |
| - Rousepaw schreef:
- Naam: Anouk
Naam karakter: Hellhound Leeftijd: 42 moons Als: Zou Hestia er wat voor voelen om Hellhound zo nu en dan wat informatie te geven over wat er onder de Kittypets speelt? Natuurlijk zal hij in ruil dan ook wel wat voor haar doen. Maar dat moeten we dan samen even beslissen. Sounds Good c: |
|
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: GZ // Goddess of fire, goddess of hearth zo 9 apr 2017 - 22:03 | |
| Had je iets in gedachten voor wat hij zou kunnen doen in ruil voor de informatie? |
|
Dodo 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ // Goddess of fire, goddess of hearth zo 9 apr 2017 - 22:35 | |
| Ik stuur je wel een pm :3 dan kunnen we even kijken hoe en wat |
|
| Onderwerp: Re: GZ // Goddess of fire, goddess of hearth | |
| |
|