We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ga experimenteren met waterverf :') Iemand een idee van wie ik moet proberen? (a) van kat bedoel ik dan cx
Mijn eerste gedachte was Bloomkit, maar dat zou waarschijnlijk wel erg subtiel zijn met waterverf Redpetal misschien? Assuming you want to paint your own chars
Ik ga experimenteren met waterverf :') Iemand een idee van wie ik moet proberen? (a) van kat bedoel ik dan cx
Mijn eerste gedachte was Bloomkit, maar dat zou waarschijnlijk wel erg subtiel zijn met waterverf Redpetal misschien? Assuming you want to paint your own chars
ik weet niet wie ik wel verven xD Ik ga miss bitterpaw ofzo doen, omdat die gewoon mooi egaal is en niet zwart en niet wit xD
Aurorapaw'
StarClan
D 57 Actief And when she smiles, the whole world stops and stares for a while
Best jammer dat ze zo zeldzaam zijn, eigenlijk. Ik denk niet dat er een zo'n stal in de buurt is van waar ik woon (België), maar met wat geluk zijn ze over een paar jaar wel wat verder verspreid (a)
Kijk eens aan, probleem opgelost (a) Even uit nieuwsgierigheid, wil je er eentje vanwege vanwege de hypo-allergene vacht of omdat het gewoon een superleuk ras is? c:
Beide redenen, maar mijn IJslandse merrie houdt ik tot aan haar dood, dus die gaat niet weg. Dan zou de Curly ook niet hypo-allergeen zijn. Dus dan heeft het nog geen effect.