We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Kip 46 Actief ➳Screaming out with concrete sounds, I'm losing all control
And I could be the fire inside of your collapsing home
I could be the storm that tears down everything you hold
Ik wil wel met een van m'n karakters? c: Farai, Routpaw of Crywolf, kies jij maar
@Quinty; Oh, ik dacht dat 't één geheel was :'D
Met Rout? ^^ Wie maakt??
we are the h e r o e s of our time
But we're dancing with the d e m o n s in our mind
Crywolf
Member
Ik wil wel met een van m'n karakters? c: Farai, Routpaw of Crywolf, kies jij maar
@Quinty; Oh, ik dacht dat 't één geheel was :'D
Met Rout? ^^ Wie maakt??
Zou jij misschien willen maken dan?
Is goedd, linkje verschijnt in je dan online chars inbox :3
we are the h e r o e s of our time
But we're dancing with the d e m o n s in our mind
Laatst aangepast door Hundred op wo 12 apr 2017 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Crywolf
Member
dat moment wanneer je opeens een g e weldig idee hebt voor een sig voor deze drol en je je dan beseft dat je laptop met photoshop bij een reperateur (idk hoe je dat zegt) en je op deze laptop geen photoshop illegaal kan downloaden hoera c': -tries free trial of adobe-
@Quinty; *facepalm* Ik had volledig over de quote in je onderschrift gelezen :'D Haha omg sorry, ik had het over degene die er boven en onder staat, over de koning uwu
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
Ja pas maar op Letterlijk pas op. Hij is een psychopath, also letterlijk. Send help 911
Wolfkit vindt hem anders wel hardstikke lief en stoer hoor :^)
- Stiekem wil ik ooit nog eens super graag een nestje van deze man, zodat ik een van z'n babies kan spelen. Maar het past zo niet bij zn karakter om nu nog een nest te krijgen uwu
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Laatst aangepast door Jinx op do 13 apr 2017 - 7:04; in totaal 1 keer bewerkt
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"