Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Cedartree
Member
Butter
237
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cedartree
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 15:35

Redpetal schreef:
Cedarkit. schreef:
Nectarkit schreef:
Cedarkit. schreef:
Ik heb helemaal niks te doen, dus als iemand nog topics wil, hit me up c':
cedar x nectar? c:

yess, is goed c: ik maak hem wel.
Okay, ik zie 'm dan wel c:

Hij staat bij de Journey ^^

this one's for the torn down, the experts at the fall
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 38pcdYz
come on friends, get up now, you're not alone at all
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 15:42

.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:
Dat was Bo ^^ Maar lig super gaaf dat je er weer bent, wees welkom! Life's good, druk druk maar wel leuk dus das mooi (:
Nog iets cools meegemaakt in de rpg-loze periode?

Uuuuuuuuuhhh... not really. Veel school gehad, veel geleerd, veel stress xD Thats it kinda. Made good friends, kinda sad dat afgelopen weer mijn laatste officiële lesweek was maargoedd.

Ik weet alleen niet precies of ik met veel accounts weer actief ga worden. Ik denk dat ik start met Lightkit en het daar heeeeel maybe bij hou..

Klinkt als een drukke tijd, valt te begrijpen met examens coming up! Zie je 't zitten?
&& relaxed beginnen/houden raad ik aan, desnoods begin je volledig opnieuw of wat, het is al super nice dat je er weer bent!

Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Os_tal10
#Awesome:

Lightbearer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 15:47

Tallshadow schreef:
.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:
Dat was Bo ^^ Maar lig super gaaf dat je er weer bent, wees welkom! Life's good, druk druk maar wel leuk dus das mooi (:

Uuuuuuuuuhhh... not really. Veel school gehad, veel geleerd, veel stress xD Thats it kinda. Made good friends, kinda sad dat afgelopen weer mijn laatste officiële lesweek was maargoedd.

Ik weet alleen niet precies of ik met veel accounts weer actief ga worden. Ik denk dat ik start met Lightkit en het daar heeeeel maybe bij hou..

Klinkt als een drukke tijd, valt te begrijpen met examens coming up! Zie je 't zitten?
&& relaxed beginnen/houden raad ik aan, desnoods begin je volledig opnieuw of wat, het is al super nice dat je er weer bent!

Yes, sta er redelijk goed voor op het moment. Kijk het zijn geen hoogstaande punten, maar het zijn wel allemaal voldoendes, dus dat moet hopelijk wel .. goed komen, I guess.

En ja, rustig beginnen ga ik sowieso doen, wil sowieso tot juni niet al te veel tijd besteden aan RPGen omdat mijn examens toch net iets belangrijker zijn ;v;
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 15:50

.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:
.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:

Yes, sta er redelijk goed voor op het moment. Kijk het zijn geen hoogstaande punten, maar het zijn wel allemaal voldoendes, dus dat moet hopelijk wel .. goed komen, I guess.

En ja, rustig beginnen ga ik sowieso doen, wil sowieso tot juni niet al te veel tijd besteden aan RPGen omdat mijn examens toch net iets belangrijker zijn ;v;

Klinkt goed! Ik heb vertrouwen in je (A) && Legit, examens gaan sws voor!

#Awesome:

Lightbearer
Member
Marlk
251
Actief
Once and forever

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 15:52

Tallshadow schreef:
.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:
.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:

Hahaha thanks ;D Tenminste een iemand die dat heeft~
Ik heb een leraar die pas helemaal blij was dat ik een 5,5 had gehaald, dat had hij dus ECHT niet van me verwacht. I mean.. well.. thanks? xD

Ik heb wel zin om Lightkit weer actief te maken tho, he's still very amazing ;D Ik weet alleen niet zo heel zeker wat ik met zn zusje aan moet xD
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 15:59

Snow denkt dat Red dood is omg xD poor girl

Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 2OhZuTz
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:01

.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:
.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:
.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:

Hahaha thanks ;D Tenminste een iemand die dat heeft~
Ik heb een leraar die pas helemaal blij was dat ik een 5,5 had gehaald, dat had hij dus ECHT niet van me verwacht. I mean.. well.. thanks? xD

Ik heb wel zin om Lightkit weer actief te maken tho, he's still very amazing ;D Ik weet alleen niet zo heel zeker wat ik met zn zusje aan moet xD

Hahaha xD Lekkere peptalk net voor je examens, maar iig is een 5,5 voldoende en moet je dus precies doen wat je daar deed en dan zeil je erdoorheen >3

Met de journey enzo, allemaal mooi! Eef was hier laatst ook even online geweest dus je zou d'r altijd een fb bericht kunnen sturen qua overleg oid, en anders ehm.. creatief doen

#Awesome:

Nectarpaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
Bunny
165
Actief
"Even nectar is poison if taken to excess"

CAT'S PROFILE
Rank:
Nectarpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:03

@Nyn; snow en red moeten een topic maar ik weet niet of ik veel topics met red aankan in deze staat xD
Maar bloom x snow heb ik wel zin in als jij wil? Dan maak ik wel ^^

Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 BDhpPbG
Lightbearer
Member
Marlk
251
Actief
Once and forever

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:08

Tallshadow schreef:
Hahaha xD Lekkere peptalk net voor je examens, maar iig is een 5,5 voldoende en moet je dus precies doen wat je daar deed en dan zeil je erdoorheen >3

Met de journey enzo, allemaal mooi! Eef was hier laatst ook even online geweest dus je zou d'r altijd een fb bericht kunnen sturen qua overleg oid, en anders ehm.. creatief doen

Precies, ik ga ook gewoon voor alles proberen die 5,5 of hoger te halen. Ik wil gewoon dat diploma.. de rest boeit me niet.

Yes, ik heb alleen niet echt fb lol. Nee uh, ik kan me iets herinneren over dat Burning gewoon ziek bleef totdat iemand haar weer gaat bespelen ofzo, dus miss laat ik Light dr wel meeslepen ofzo ;v;
Muta
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:09

Nectarkit schreef:
@Nyn; snow en red moeten een topic maar ik weet niet of ik veel topics met red aankan in deze staat xD
Ja leuk! c: Ik ben alleen atm niet zo heel snel met posten zoals je misschien al gemerkt hebt xD

all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:09

.Lightkit schreef:
Tallshadow schreef:

Precies, ik ga ook gewoon voor alles proberen die 5,5 of hoger te halen. Ik wil gewoon dat diploma.. de rest boeit me niet.

Yes, ik heb alleen niet echt fb lol. Nee uh, ik kan me iets herinneren over dat Burning gewoon ziek bleef totdat iemand haar weer gaat bespelen ofzo, dus miss laat ik Light dr wel meeslepen ofzo ;v;

Klinkt als een legit plan, ik wens je iig nu alvast succes!

Oh xD Dan loopt dat spaak ja, maar dat is een prima plan ^^

Gotta go paardrijden, see y'all later && leuk je weer gesproken te hebben Linn!

#Awesome:

Bloomburrow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 RB4Qe0W
Bunny
455
Actief
"Eyes say more than a thousand words"

CAT'S PROFILE
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:14

Muta schreef:
Nectarkit schreef:
Ja leuk! c: Ik ben alleen atm niet zo heel snel met posten zoals je misschien al gemerkt hebt xD
Is niet erg hoor, ik pm je 'm wel ^^

Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 IuECDpL
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:35

Yo :3

I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Bloomburrow
Member
Bunny
455
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:40

Hee Julia, hoe gaat 'ie? c:

Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:41

Goed c: de Curly's waren echt heel leuk.
En de meubeltjes staan in het kamertje, net gedaan. Nu alleen de tekeningen nog op de muren maken :3 .

#ButterForPresident
Bloomburrow
Member
Bunny
455
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:46

Creamyfrost schreef:
Goed c: de Curly's waren echt heel leuk.
En de meubeltjes staan in het kamertje, net gedaan. Nu alleen de tekeningen nog op de muren maken :3 .
nice ^^
wat zijn de Curly's though? xD

Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:47

Paarden met krulletjes :p . Die zijn hypo-allergeen c:

#ButterForPresident
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:49

Ze zien er ongeveer zo uit:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Bloomburrow
Member
Bunny
455
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:50

Ah, wat grappig :')

Muta
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 17:01

Thornface schreef:
Ze zien er ongeveer zo uit:
aaah die krulletjes staan zo schattig <3

all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Muta10
all that I hope, is it just smoke & mirrors?

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: