|
| |
| | | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 15:42 | |
| - .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Dat was Bo ^^ Maar lig super gaaf dat je er weer bent, wees welkom! Life's good, druk druk maar wel leuk dus das mooi (:
Nog iets cools meegemaakt in de rpg-loze periode? Uuuuuuuuuhhh... not really. Veel school gehad, veel geleerd, veel stress xD Thats it kinda. Made good friends, kinda sad dat afgelopen weer mijn laatste officiële lesweek was maargoedd.
Ik weet alleen niet precies of ik met veel accounts weer actief ga worden. Ik denk dat ik start met Lightkit en het daar heeeeel maybe bij hou.. Klinkt als een drukke tijd, valt te begrijpen met examens coming up! Zie je 't zitten? && relaxed beginnen/houden raad ik aan, desnoods begin je volledig opnieuw of wat, het is al super nice dat je er weer bent! - #Awesome:
|
| | | Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 15:47 | |
| - Tallshadow schreef:
- .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Dat was Bo ^^ Maar lig super gaaf dat je er weer bent, wees welkom! Life's good, druk druk maar wel leuk dus das mooi (:
Nog iets cools meegemaakt in de rpg-loze periode? Uuuuuuuuuhhh... not really. Veel school gehad, veel geleerd, veel stress xD Thats it kinda. Made good friends, kinda sad dat afgelopen weer mijn laatste officiële lesweek was maargoedd.
Ik weet alleen niet precies of ik met veel accounts weer actief ga worden. Ik denk dat ik start met Lightkit en het daar heeeeel maybe bij hou.. Klinkt als een drukke tijd, valt te begrijpen met examens coming up! Zie je 't zitten? && relaxed beginnen/houden raad ik aan, desnoods begin je volledig opnieuw of wat, het is al super nice dat je er weer bent! Yes, sta er redelijk goed voor op het moment. Kijk het zijn geen hoogstaande punten, maar het zijn wel allemaal voldoendes, dus dat moet hopelijk wel .. goed komen, I guess. En ja, rustig beginnen ga ik sowieso doen, wil sowieso tot juni niet al te veel tijd besteden aan RPGen omdat mijn examens toch net iets belangrijker zijn ;v; |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 15:50 | |
| - .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik weet alleen niet precies of ik met veel accounts weer actief ga worden. Ik denk dat ik start met Lightkit en het daar heeeeel maybe bij hou.. Klinkt als een drukke tijd, valt te begrijpen met examens coming up! Zie je 't zitten? && relaxed beginnen/houden raad ik aan, desnoods begin je volledig opnieuw of wat, het is al super nice dat je er weer bent! Yes, sta er redelijk goed voor op het moment. Kijk het zijn geen hoogstaande punten, maar het zijn wel allemaal voldoendes, dus dat moet hopelijk wel .. goed komen, I guess.
En ja, rustig beginnen ga ik sowieso doen, wil sowieso tot juni niet al te veel tijd besteden aan RPGen omdat mijn examens toch net iets belangrijker zijn ;v; Klinkt goed! Ik heb vertrouwen in je (A) && Legit, examens gaan sws voor! - #Awesome:
|
Once and forever
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 15:52 | |
| - Tallshadow schreef:
- .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Ik weet alleen niet precies of ik met veel accounts weer actief ga worden. Ik denk dat ik start met Lightkit en het daar heeeeel maybe bij hou.. Klinkt als een drukke tijd, valt te begrijpen met examens coming up! Zie je 't zitten? && relaxed beginnen/houden raad ik aan, desnoods begin je volledig opnieuw of wat, het is al super nice dat je er weer bent! Yes, sta er redelijk goed voor op het moment. Kijk het zijn geen hoogstaande punten, maar het zijn wel allemaal voldoendes, dus dat moet hopelijk wel .. goed komen, I guess.
En ja, rustig beginnen ga ik sowieso doen, wil sowieso tot juni niet al te veel tijd besteden aan RPGen omdat mijn examens toch net iets belangrijker zijn ;v; Klinkt goed! Ik heb vertrouwen in je (A) && Legit, examens gaan sws voor! Hahaha thanks ;D Tenminste een iemand die dat heeft~ Ik heb een leraar die pas helemaal blij was dat ik een 5,5 had gehaald, dat had hij dus ECHT niet van me verwacht. I mean.. well.. thanks? xDIk heb wel zin om Lightkit weer actief te maken tho, he's still very amazing ;D Ik weet alleen niet zo heel zeker wat ik met zn zusje aan moet xD |
| | | Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 15:59 | |
| Snow denkt dat Red dood is omg xD poor girl |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:01 | |
| - .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
En ja, rustig beginnen ga ik sowieso doen, wil sowieso tot juni niet al te veel tijd besteden aan RPGen omdat mijn examens toch net iets belangrijker zijn ;v; Klinkt goed! Ik heb vertrouwen in je (A) && Legit, examens gaan sws voor! Hahaha thanks ;D Tenminste een iemand die dat heeft~
Ik heb een leraar die pas helemaal blij was dat ik een 5,5 had gehaald, dat had hij dus ECHT niet van me verwacht. I mean.. well.. thanks? xD
Ik heb wel zin om Lightkit weer actief te maken tho, he's still very amazing ;D Ik weet alleen niet zo heel zeker wat ik met zn zusje aan moet xD Hahaha xD Lekkere peptalk net voor je examens, maar iig is een 5,5 voldoende en moet je dus precies doen wat je daar deed en dan zeil je erdoorheen >3 Met de journey enzo, allemaal mooi! Eef was hier laatst ook even online geweest dus je zou d'r altijd een fb bericht kunnen sturen qua overleg oid, en anders ehm.. creatief doen - #Awesome:
|
| | | Bunny 165 Actief "Even nectar is poison if taken to excess"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:03 | |
| @Nyn; snow en red moeten een topic maar ik weet niet of ik veel topics met red aankan in deze staat xD Maar bloom x snow heb ik wel zin in als jij wil? Dan maak ik wel ^^ |
Once and forever
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:08 | |
| - Tallshadow schreef:
- Hahaha xD Lekkere peptalk net voor je examens, maar iig is een 5,5 voldoende en moet je dus precies doen wat je daar deed en dan zeil je erdoorheen >3
Met de journey enzo, allemaal mooi! Eef was hier laatst ook even online geweest dus je zou d'r altijd een fb bericht kunnen sturen qua overleg oid, en anders ehm.. creatief doen Precies, ik ga ook gewoon voor alles proberen die 5,5 of hoger te halen. Ik wil gewoon dat diploma.. de rest boeit me niet. Yes, ik heb alleen niet echt fb lol. Nee uh, ik kan me iets herinneren over dat Burning gewoon ziek bleef totdat iemand haar weer gaat bespelen ofzo, dus miss laat ik Light dr wel meeslepen ofzo ;v; |
| | | 635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| | | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:09 | |
| - .Lightkit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Hahaha xD Lekkere peptalk net voor je examens, maar iig is een 5,5 voldoende en moet je dus precies doen wat je daar deed en dan zeil je erdoorheen >3
Met de journey enzo, allemaal mooi! Eef was hier laatst ook even online geweest dus je zou d'r altijd een fb bericht kunnen sturen qua overleg oid, en anders ehm.. creatief doen Precies, ik ga ook gewoon voor alles proberen die 5,5 of hoger te halen. Ik wil gewoon dat diploma.. de rest boeit me niet.
Yes, ik heb alleen niet echt fb lol. Nee uh, ik kan me iets herinneren over dat Burning gewoon ziek bleef totdat iemand haar weer gaat bespelen ofzo, dus miss laat ik Light dr wel meeslepen ofzo ;v; Klinkt als een legit plan, ik wens je iig nu alvast succes! Oh xD Dan loopt dat spaak ja, maar dat is een prima plan ^^ Gotta go paardrijden, see y'all later && leuk je weer gesproken te hebben Linn! - #Awesome:
|
| | | Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:14 | |
| - Muta schreef:
- Nectarkit schreef:
- @Nyn; snow en red moeten een topic maar ik weet niet of ik veel topics met red aankan in deze staat xD
Maar bloom x snow heb ik wel zin in als jij wil? Dan maak ik wel ^^ Ja leuk! c: Ik ben alleen atm niet zo heel snel met posten zoals je misschien al gemerkt hebt xD Is niet erg hoor, ik pm je 'm wel ^^ |
| | | Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:35 | |
| Yo :3 I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:40 | |
| Hee Julia, hoe gaat 'ie? c: |
| | | Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:41 | |
| Goed c: de Curly's waren echt heel leuk. En de meubeltjes staan in het kamertje, net gedaan. Nu alleen de tekeningen nog op de muren maken :3 . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:46 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Goed c: de Curly's waren echt heel leuk.
En de meubeltjes staan in het kamertje, net gedaan. Nu alleen de tekeningen nog op de muren maken :3 . nice ^^ wat zijn de Curly's though? xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:47 | |
| Paarden met krulletjes :p . Die zijn hypo-allergeen c: I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
| | | Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:49 | |
| - Ze zien er ongeveer zo uit:
IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 apr 2017 - 16:50 | |
| |
| | | 635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |