Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 19:53 Snakesong schreef: Routpaw schreef: Routpaw gaat echt bagger schijten van Blackbear c': goed dat snake er ook nog is voor de humor enzo 8) hij gaat zo humeurig zijn hahaha bless
Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
❀ Loïs 159 Actief ❀ She is so much more
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 19:59 Ik zie zo wazig :c Ik word net wakker van een nap misschien is dat het, maar het is echt heel vervelend
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:01 Blackbear schreef: Snakesong schreef: Routpaw schreef: Routpaw gaat echt bagger schijten van Blackbear c': goed dat snake er ook nog is voor de humor enzo 8) hij gaat zo humeurig zijn hahaha bless Snake is er voor moral support c':
@Loïs; oh, wat raar o: hopelijk gaat t snel weg iig
It is both a blessing and a curse to feel everything so very deeply
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:13 @waifu; dat heb ik ook wel eens van een nap hoor, je bent gewoon even een propje, gaat wel weer over c: en anders EET SUIKER
(look I made an emoji thing)
Rivkikker 131 Actief "The world gives me nothing, besides spines"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:14
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:19 Blackbear schreef: @waifu; dat heb ik ook wel eens van een nap hoor, je bent gewoon even een propje, gaat wel weer over c: en anders EET SUIKER (look I made an emoji thing) It's taking over the forums Run Anyway, als je je echt duizelig/licht in je hoofd voelt, kan ik suiker inderdaad wel helpen c:
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:23 Thornface schreef: Blackbear schreef: @waifu; dat heb ik ook wel eens van een nap hoor, je bent gewoon even een propje, gaat wel weer over c: en anders EET SUIKER (look I made an emoji thing) It's taking over the forums Run Anyway, als je je echt duizelig/licht in je hoofd voelt, kan ik suiker inderdaad wel helpen c: HAHHA JA ik kan niet meer zonder dit ding oké ik spam hem overal maar de context is gewoon overal
perfect
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:42
Kip 46 Actief ➳Screaming out with concrete sounds, I'm losing all control
And I could be the fire inside of your collapsing home
I could be the storm that tears down everything you hold
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:48 Met mij goed, met jou? c:
On the lips of my love, I'm alone again Bleed so, I can taste where your love has been C R Y W O L F Put your heart in my teeth, I can break the skin Pull me close, you can feel where my love begins
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:50
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:50 Demon gaat kusjes uitdelen B)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:51
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:52 Amberhunt schreef: Demonslayer schreef: Demon gaat kusjes uitdelen B) ALLEEN AAN AMBER!!!! Jaa dat bedoelde ik! Sorryyyy ^^""
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:53
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 20:54 Amberhunt schreef: Demonslayer schreef: Amberhunt schreef: Demonslayer schreef: Demon gaat kusjes uitdelen B) ALLEEN AAN AMBER!!!! Jaa dat bedoelde ik! Sorryyyy ^^"" mooi XD Amber gaat zo'n schattige reactie krijgen C: Nawh can't wait <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 21:00
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 21:01
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 21:02 Ik moet gaan nu mensen, tot morgen :c
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 21:03
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 apr 2017 - 21:04 Ik krijg een kwaaie Wazz achter me aan als ik Polar niet mee laat verhuizen :'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic