We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Btw, over familie gesproken, heeft iemand toevallig een female kat van 32 moons (a') I still need Ace his sister xD
OMG mag he took een nieuw account? (a)"
Yup B) Het is wel een twin sister, dus grijs/bruin en groen/gele oogjes het liefste xD (maar op zijn profiel kan je zien welke kleuren er allemaal mogelijk zijn)
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Dat plaats ding is niet geweldig accurate want ik zit nu zeker niet in Nijmegen en volgens dat ding heb ik al zowat door heel NL gewoond maar zit nog steeds lekker in Brabandia
Geloof me ik heb zo veel namen met zo veel ideeën dat ik drie hele families zou kunnen maken
Bij mij altijd Amsterdam maar ik woon dicht bij Utrecht lmao #goals
Also, hi people XD
Normal OS:
Indra
Member
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Btw, over familie gesproken, heeft iemand toevallig een female kat van 32 moons (a') I still need Ace his sister xD
Yup B) Het is wel een twin sister, dus grijs/bruin en groen/gele oogjes het liefste xD (maar op zijn profiel kan je zien welke kleuren er allemaal mogelijk zijn)
omg! Ik wil een grijze floof zoals ace is en een leuke naam.. Ik dacht aan iets als Fuzzyfern ofzo :') Also ze word echt een grappenmaker hehehe :')
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
omg! Ik wil een grijze floof zoals ace is en een leuke naam.. Ik dacht aan iets als Fuzzyfern ofzo :') Also ze word echt een grappenmaker hehehe :')
xDD Is een copy van dad in looks~ Maar ik zal je ff pm'en over de algemene history B)
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Indra
Member
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
xDD Is een copy van dad in looks~ Maar ik zal je ff pm'en over de algemene history B)
Omfg ik wil dat Ace x Hell elkaar nog eens tegen komen voor de journey. Dan gaat ace hem helemaal huggen en zijn van "Bye my friend, say bye to blackylocks aswel" terwijl hell is van "Finally he's gone"
Dat plaats ding is niet geweldig accurate want ik zit nu zeker niet in Nijmegen en volgens dat ding heb ik al zowat door heel NL gewoond maar zit nog steeds lekker in Brabandia
Geloof me ik heb zo veel namen met zo veel ideeën dat ik drie hele families zou kunnen maken
Also, hi people XD
Ik zie een Bo!! Haaaaai Bo, lang niet gezien/gesproken :3
Posts komen mogelijk langzaam want ik ben vaak ongemotiveerd en lui of vergeet gewoon om te posten
Sakana
Member
Tess 42 Actief "Like a fish in the water, we will swim in your blood"
Nu eerst een zoektopic voor deze meid maken en dan nog een voorsteltopic en dan nog een topic search topic (En dat terwijl ik youtube aan het stalken ben.. dit word wat xD)
Also, hi people XD
Ik zie een Bo!! Haaaaai Bo, lang niet gezien/gesproken :3
Haaaaai :"D Klopt idd, druk door school en shizzle xD
Normal OS:
Indra
Member
Nu eerst een zoektopic voor deze meid maken en dan nog een voorsteltopic en dan nog een topic search topic (En dat terwijl ik youtube aan het stalken ben.. dit word wat xD)
James dat poofie in je mine ava is te cute
Thankssss, credits gaan naar marieke xDD Ze had een bruin poefje gemaakt en ik was van "Kan je hem grijs maken met oogjes dan is het ace. En dat deed ze. Dit is ace xD