We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Deal. Als jij wilt maken though xD Ace gaat weer een random quirck dag hebben. Hij heeft ook gegarandeerd zo'n vogelveer achter zijn oor dan voor netheid
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Same dit is gwn te mooi xDDDDDDD Zie je Ace al Bloodclan inlopen zonder een shit te geven "HELLYBOY LOOK I CAME BACK TO HANG OUT WITH YOU"
"HELLYBOY MY DEAR WHERE ARE YOU LETS GET TEEEAAA" Oh god xD
Blackbear schreef:
*Hellhound hiding on top of a barn* "HELLYBOY YOU SILLY FLUFF WHATCHA DOIN UP THERE?" "*sigh* definitely not hiding from you" "marvelous so you can come down now oR WAIT I'LL CLIMB UP THERE HOLD ON"
DAMNIT NOW I SEE ACE BEING BRITISH En dan probeert hij te klimmen en valt want Ace is dik, klunzig, onbehendig en niet gemaakt om zijn poten van de grond af te halen xD
Ace = Brits confirmed hoor!!!
You should not have said that *opens photoshop*
Now I'm going to do a topic he only talks like that. XD "Everyone is dying" "Darling have a cup of tea like a civil person first"
NO TEDDY NO
TOO LATE >D
Snowdrop
StarClan
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
Ik had wel een account gemaakt op Wotf, maar verbaasd genoeg ben ik de naam vergeten. Ik ben er lang niet op geweest, ik ben op geen enkel forum actief behalve op WC