We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nu eerst een zoektopic voor deze meid maken en dan nog een voorsteltopic en dan nog een topic search topic (En dat terwijl ik youtube aan het stalken ben.. dit word wat xD)
James dat poofie in je mine ava is te cute
Thankssss, credits gaan naar marieke xDD Ze had een bruin poefje gemaakt en ik was van "Kan je hem grijs maken met oogjes dan is het ace. En dat deed ze. Dit is ace xD
ghehe
alle versies van de Poofball:
Posts komen mogelijk langzaam want ik ben vaak ongemotiveerd en lui of vergeet gewoon om te posten
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Ahahaha jaa ze moeten elkaar nog een keer tegenkomen alleen dat gaat vrij moeilijk gezien Hellapoof in het BC kamp is op dat moment dus als de clans terugkeren ooit moeten ze een topic, deal?
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Nu eerst een zoektopic voor deze meid maken en dan nog een voorsteltopic en dan nog een topic search topic (En dat terwijl ik youtube aan het stalken ben.. dit word wat xD)
Thankssss, credits gaan naar marieke xDD Ze had een bruin poefje gemaakt en ik was van "Kan je hem grijs maken met oogjes dan is het ace. En dat deed ze. Dit is ace xD
ghehe
I still love you for doing this, it's art and amazing xD
Dawww jammer, maar yesh, deal. Hell komt stiekem nooit van Ace af (en ace denkt serieus dat ze vrienden zijn xDDD)
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
ghehe
I still love you for doing this, it's art and amazing xD
Dawww jammer, maar yesh, deal. Hell komt stiekem nooit van Ace af (en ace denkt serieus dat ze vrienden zijn xDDD)
Idk met ik meer medelijden moet hebben Ace of Hell X"D
@Cynthia; Nu wel goed! Heb net een enorme praktische opdracht afgemaakt, dus kan nu pas echt genieten van het weekend c':
Dan nu inderdaad genieten van het weekend^^. Morgen een verjaardag van twee vrienden, waarvan één de jongen is die ik leuk vind en blijf daar ook slapen enzo en gaan daarna zondag waarschijnlijk avatar kijken de hele dag, dus verheug me ook best wel op dit weekend:3
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Sakana
Member
Tess 42 Actief "Like a fish in the water, we will swim in your blood"
@Cynthia; Nu wel goed! Heb net een enorme praktische opdracht afgemaakt, dus kan nu pas echt genieten van het weekend c':
Dan nu inderdaad genieten van het weekend^^. Morgen een verjaardag van twee vrienden, waarvan één de jongen is die ik leuk vind en blijf daar ook slapen enzo en gaan daarna zondag waarschijnlijk avatar kijken de hele dag, dus verheug me ook best wel op dit weekend:3
oehhh wat leuk!! Heel veel plezier inderdaad c: Keep us updated ehehe
Ik kan nu eindelijk ook gaan posten wooo, dus ga dat ook maar meteen bij Panther doen ^^
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Sakana
Member
Tess 42 Actief "Like a fish in the water, we will swim in your blood"