|
|
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:25 | |
| - Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
- Wij eisen een verklaring
man Ben nu wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat als het niet epischer is dan een verhuis ga ik huilen xd Also ik ga posten met pearly, frustraties uitwerken~ well een oorlog met BC kan episch worden C: maybe, maar dat zijn wss ook gewoon gevechten en dat hebben we al vijf miljoen keer gedaan. Ik wil iets anders dan steeds maar massagevechten xD Gevecht met vier tegen een zou op z'n minst een 'episch gevecht' moeten heten >3 sure, maar ik hoop dat jullie iets epischer en origineler bedacht hebben dan terug een gevecht xD -nu rent het hele team terug naar de tekentafel om iets epischer te bedenken- |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:29 | |
| - Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
man Ben nu wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat als het niet epischer is dan een verhuis ga ik huilen xd Also ik ga posten met pearly, frustraties uitwerken~ well een oorlog met BC kan episch worden C: maybe, maar dat zijn wss ook gewoon gevechten en dat hebben we al vijf miljoen keer gedaan. Ik wil iets anders dan steeds maar massagevechten xD Gevecht met vier tegen een zou op z'n minst een 'episch gevecht' moeten heten >3 sure, maar ik hoop dat jullie iets epischer en origineler bedacht hebben dan terug een gevecht xD -nu rent het hele team terug naar de tekentafel om iets epischer te bedenken- Wow! Have we ever disappointed? Ja, met die één april grap die geen grap had mogen zijn. |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:33 | |
| - Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
man Ben nu wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat als het niet epischer is dan een verhuis ga ik huilen xd Also ik ga posten met pearly, frustraties uitwerken~ well een oorlog met BC kan episch worden C: maybe, maar dat zijn wss ook gewoon gevechten en dat hebben we al vijf miljoen keer gedaan. Ik wil iets anders dan steeds maar massagevechten xD Gevecht met vier tegen een zou op z'n minst een 'episch gevecht' moeten heten >3 sure, maar ik hoop dat jullie iets epischer en origineler bedacht hebben dan terug een gevecht xD -nu rent het hele team terug naar de tekentafel om iets epischer te bedenken- Wow! Have we ever disappointed? Ja, met die één april grap die geen grap had mogen zijn. (A)" Niet gedacht dat 'ie zo succesvol zou zijn though Het was zo geweldig geweest tbh. Iets dat nog nooit eerder gebeurd is, zo veel amazing mogelijkheden om je karakters te laten evolueren, dubbele gevoelens als de clans weer uit elkaar gaan, originele mogelijkheden om katten te vermoorden, een boost voor iedereen zijn inspiratie. Maar nee, het was maar een grap. Haha, ik lag me dood ;c heus niet bitter ofzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:35 | |
| - Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
man Ben nu wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat als het niet epischer is dan een verhuis ga ik huilen xd Also ik ga posten met pearly, frustraties uitwerken~ well een oorlog met BC kan episch worden C: maybe, maar dat zijn wss ook gewoon gevechten en dat hebben we al vijf miljoen keer gedaan. Ik wil iets anders dan steeds maar massagevechten xD Gevecht met vier tegen een zou op z'n minst een 'episch gevecht' moeten heten >3 sure, maar ik hoop dat jullie iets epischer en origineler bedacht hebben dan terug een gevecht xD -nu rent het hele team terug naar de tekentafel om iets epischer te bedenken- Wow! Have we ever disappointed? Ja, met die één april grap die geen grap had mogen zijn. (A)" Niet gedacht dat 'ie zo succesvol zou zijn though Het was zo geweldig geweest tbh. Iets dat nog nooit eerder gebeurd is, zo veel amazing mogelijkheden om je karakters te laten evolueren, dubbele gevoelens als de clans weer uit elkaar gaan, originele mogelijkheden om katten te vermoorden, een boost voor iedereen zijn inspiratie. Maar nee, het was maar een grap. Haha, ik lach me dood ;c
heus niet bitter ofzo True that We'll see what comes next ^^ - #Awesome:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:37 | |
| - Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
man Ben nu wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat als het niet epischer is dan een verhuis ga ik huilen xd Also ik ga posten met pearly, frustraties uitwerken~ well een oorlog met BC kan episch worden C: maybe, maar dat zijn wss ook gewoon gevechten en dat hebben we al vijf miljoen keer gedaan. Ik wil iets anders dan steeds maar massagevechten xD Gevecht met vier tegen een zou op z'n minst een 'episch gevecht' moeten heten >3 sure, maar ik hoop dat jullie iets epischer en origineler bedacht hebben dan terug een gevecht xD -nu rent het hele team terug naar de tekentafel om iets epischer te bedenken- Wow! Have we ever disappointed? Ja, met die één april grap die geen grap had mogen zijn. (A)" Niet gedacht dat 'ie zo succesvol zou zijn though Het was zo geweldig geweest tbh. Iets dat nog nooit eerder gebeurd is, zo veel amazing mogelijkheden om je karakters te laten evolueren, dubbele gevoelens als de clans weer uit elkaar gaan, originele mogelijkheden om katten te vermoorden, een boost voor iedereen zijn inspiratie. Maar nee, het was maar een grap. Haha, ik lach me dood ;c
heus niet bitter ofzo True that We'll see what comes next ^^
Ik duim iig voor iets epischer dan een gevecht met Bloodclan >> also sorry dat ik dit wat tegen jou uitwerk hoor ems xD |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:39 | |
| - Pearlypaw schreef:
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
heus niet bitter ofzo True that We'll see what comes next ^^ Ik duim iig voor iets epischer dan een gevecht met Bloodclan >>
also sorry dat ik dit wat tegen jou uitwerk hoor ems xD No worries, viel te verwachten met zo'n goed uitgewerkte grap als deze xD - #Awesome:
|
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
heus niet bitter ofzo True that We'll see what comes next ^^ Ik duim iig voor iets epischer dan een gevecht met Bloodclan >>
also sorry dat ik dit wat tegen jou uitwerk hoor ems xD No worries, viel te verwachten met zo'n goed uitgewerkte grap als deze xD Ik had gister gewoon een megainspiratieboost en die is nu weg xD hij was toch best goed though all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?all that I hope, is it just smoke & mirrors? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 13:00 | |
| - Muta schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Spoiler:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
also sorry dat ik dit wat tegen jou uitwerk hoor ems xD No worries, viel te verwachten met zo'n goed uitgewerkte grap als deze xD Ik had gister gewoon een megainspiratieboost en die is nu weg xD hij was toch best goed though Oh no! Kijk in je hoofd of je nog een klein deeltje terug kan vinden #dokterEmma - #Awesome:
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 13:15 | |
| Guys, 4 verzwakte clans die zich verenigen en hun verschillen opzij zetten om het tegen een versterkte BloodClan op te nemen. Dat vind ik toch wel een epicness-factor hebben c: IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 13:23 | |
| - Thornface schreef:
- Guys, 4 verzwakte clans die zich verenigen en hun verschillen opzij zetten om het tegen een versterkte BloodClan op te nemen.
Dat vind ik toch wel een epicness-factor hebben c: true that !! en we weten niet wat er uit het gevecht zal komen hmm @Emma; i'm trying to find it c: |
|
| |
| |
| |
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 14:02 | |
| Pfoeh wat ben ik blij dat ik mijn tijd wel aan nuttige dingen heb besteed in plaats van een 1 april grap :') |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| |
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 14:07 | |
| |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 14:08 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 14:08 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|