|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:50 | |
| @Freedje Jup! :3 And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:56 | |
| Misschien dat we dit topic die ze nu hebben langzaam naar een einde kunnen brengen? Het heeft ook allemaal geen haast (: |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:56 | |
| Theory: De vierde prophecy gaat op de één of andere manier de clans tegenhouden om te vertrekken. But hey, that's just a theory - a Warriors theory. Thanks for reading. IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:57 | |
| - Shark schreef:
- Misschien dat we dit topic die ze nu hebben langzaam naar een einde kunnen brengen? Het heeft ook allemaal geen haast (:
Okido ~ And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:59 | |
| - Thornface schreef:
- Theory: De vierde prophecy gaat op de één of andere manier de clans tegenhouden om te vertrekken.
But hey, that's just a theory - a Warriors theory. Thanks for reading. "Decisions for many do not lie in de paws of one." << da's de prophecy van Windclan "Change can strike fast like a flash of lightning." << da's de prophecy van Riverclan ”The clouds will take care of the drought, but do not forget rain can be as deadly as fire.” << da's de prophecy van Shadowclan "When the rain washes away the light and only pools of tears remain, you should follow the last rays of the setting sun." << da's de prophecy van Thunderclan Kom op zeg, dit wijst toch erop dat ze weg moeten?!? all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?all that I hope, is it just smoke & mirrors? |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 11:01 | |
| - Crowcall schreef:
- Shark schreef:
- Misschien dat we dit topic die ze nu hebben langzaam naar een einde kunnen brengen? Het heeft ook allemaal geen haast (:
Okido ~ Ik ga vandaag reageren op hun topic tho. 't Is veel te leuk :3 |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 11:01 | |
| - Muta schreef:
- Thornface schreef:
- Theory: De vierde prophecy gaat op de één of andere manier de clans tegenhouden om te vertrekken.
But hey, that's just a theory - a Warriors theory. Thanks for reading. "Decisions for many do not lie in de paws of one." << da's de prophecy van Windclan "Change can strike fast like a flash of lightning." << da's de prophecy van Riverclan ”The clouds will take care of the drought, but do not forget rain can be as deadly as fire.” << da's de prophecy van Shadowclan "When the rain washes away the light and only pools of tears remain, you should follow the last rays of the setting sun." << da's de prophecy van Thunderclan
Kom op zeg, dit wijst toch erop dat ze weg moeten?!? Beter gaan ze gewoon weg Dx ik was echt hyped |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 11:04 | |
| Ik vraag me alleen af of het topic tussen de leiders nu wel of niet heeft plaatsgevonden. Want het staat er nog wel... Misschien betekent de WindClan voorspelling wel dat de leiders hier niet over mogen beslissen en besluiten de clankatten zelf dat ze willen blijven? Ofzo? Geen idee xD It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 11:05 | |
| - Muta schreef:
- Thornface schreef:
But hey, that's just a theory - a Warriors theory. Thanks for reading. "Decisions for many do not lie in de paws of one." << da's de prophecy van Windclan "Change can strike fast like a flash of lightning." << da's de prophecy van Riverclan ”The clouds will take care of the drought, but do not forget rain can be as deadly as fire.” << da's de prophecy van Shadowclan "When the rain washes away the light and only pools of tears remain, you should follow the last rays of the setting sun." << da's de prophecy van Thunderclan
Kom op zeg, dit wijst toch erop dat ze weg moeten?!? Die had ik inderdaad gezien, maar als we theorie-territorium ingaan... "Decisions for many do not lie in the paws of one." Dat zou geïnterpreteerd kunnen worden als "1 leider kan niet voor de hele clan bepalen". Ze hebben met z'n vieren overlegd, maar het is er steeds ééntje die het aan de clan moet uitleggen. But hey, dit is maar een theorie, dus het kan zijn dat ik er compleet naast zit IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 11:18 | |
| Best joke ever man
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Bunny 165 Actief "Even nectar is poison if taken to excess"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 11:31 | |
| -;- Dit is echt gemeen man |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 11:31 | |
| Wij eisen een verklaring man Ben nu wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:18 | |
| - Snowdance schreef:
- Wij eisen een verklaring
man Ben nu wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat als het niet epischer is dan een verhuis ga ik huilen xd Also ik ga posten met pearly, frustraties uitwerken~ |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:19 | |
| |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:20 | |
| - Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
man Ben nu wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat als het niet epischer is dan een verhuis ga ik huilen xd Also ik ga posten met pearly, frustraties uitwerken~ well een oorlog met BC kan episch worden C: maybe, maar dat zijn wss ook gewoon gevechten en dat hebben we al vijf miljoen keer gedaan. Ik wil iets anders dan steeds maar massagevechten xD |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 12:22 | |
| - Bronzemask schreef:
- Amberhunt schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Snowdance schreef:
man Ben nu wel heel erg benieuwd hoe de storyline verder gaat als het niet epischer is dan een verhuis ga ik huilen xd Also ik ga posten met pearly, frustraties uitwerken~ well een oorlog met BC kan episch worden C: Ja maar ze gaan het zowiezo verliezen. 4 clans tegen een clan... De clans zijn wel heel erg verzwakt hé! Bloodclan daarentegen veel minder. Daar moet je ook rekening mee houden, dus het zou zomaar kunnen dat Bloodclan zou winnen (; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|