Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place CAT'S PROFILE Age :
58 manen Gender :
She-cat ♀ Rank :
- (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:23 Wauw, dat waren echt té veel feels voor een 1 aprilgrap xD Is het topic nog ergens terug te lezen in een archief ofzo? Want het was wel episch :3
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leaveYou see it meant everything to me
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:24 Geef toe: ze hebben ons wel mooi te pakken, hahaha. Allee dan. Alle geluk dat de post met Shark het overleefd heeft xD #Floriske: Had je Tallshadow's reactie op de Crow's gezien? Hilarisch gewoon xD
Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
there's no assurance
58 manen Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:25 Shark schreef: Geef toe: ze hebben ons wel mooi te pakken, hahaha. Allee dan. Alle geluk dat de post met Shark het overleefd heeft xD #Floriske: Had je Tallshadow's reactie op de Crow's gezien? Hilarisch gewoon xD Nee, daarom wil ik het ook teruglezen :')
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leaveYou see it meant everything to me
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:28 Laten we Waz ook heel houden. Het was wel een goed uitgedachte grap
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:29 Ja klopt xD maar nu wil ik wel weten wat er dan wél gaat gebeuren lolol
there's no assurance
58 manen Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:30 Haha, ik vind hem wel geweldig, hoor. Grootste 1 aprilgrap ooit xD Maar, Waz, is het nog ergens bewaard, zoals die FF topics van vorig jaar? Want het zou wel leuk zijn om het terug te kunnen lezen :3
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Firedance Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago. CAT'S PROFILE Age :
108 Moons Old Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior warrior
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:34 Dit was wel echt een mooie grap moet ik zeggen, ben blij dat ik posten heb uitgesteld tho X"D
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:34 Muta schreef: Oh trouwens !! is dat topic van de event in Bloodclan geen 1 april grap? Want dan ga ik daar nog even posten c: Nee, It's real :3
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:34 Toegegeven, we zijn er met z'n allen ingetrapt xD
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:35 @Kip, yeah sure maak jij? C:
ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:39 Firedance schreef: Bronzemask schreef: Kan een van de modjes of admins misschien wat meer duidelijkheid geven over dit hele gedoe? Pretty please? *sticks head out of cover* 1 april? please don't kill Jullie zijn niet lief :c
there's no assurance
58 manen Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:43 Firedance schreef: @Flo: K denk eraan misschien een archief board ge maken om dat soort dingen op te pleuren. Dat zou leuk zijn
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 10:47 Crowcall schreef: Firedance schreef: @Flo: K denk eraan misschien een archief board ge maken om dat soort dingen op te pleuren. Dat zou leuk zijn Dan moeten we binnenkort maar een nieuw topic doen tussen Crow x Crow? xD
#Kip: Ook eentje tussen Cry x Fern? Ik zal maken? (a)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic