The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:08 oml is dat sushi's dochter omg watdat moet never zien
Rip Augurkielurkie
♥:
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:08 Teddy, alleen als hij de schattige hellspawn mag adopteren. Hij wilt nog steeds een dad zijn xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Tess 42 Actief "Like a fish in the water, we will swim in your blood"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:11 Omg ze moet Never even zo hard gaan rellen Zou hij zo'n hellspawn willen adopteren dan xD He knows mommy
Yanthe 277 Actief
Terror Claws CAT'S PROFILE Age :
26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time. Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:11 Omg, Vinal heeft nog steeds een kleine ava x_x
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:12 Ja dat doet hij. Hij adopteerd alles op het moment zelf met zo'n mom xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Tess 42 Actief "Like a fish in the water, we will swim in your blood"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:13 Whahaha moet ie der eerst tepakken zien te krijgen en vast houden Geef der gewoon catnip sleep ie der zo mee Yanthe wat is dit echt waar hoor xD
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:15 Nou ik ga van WC. Dag schatjes xD
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 6:19
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 7:09 goeiemorgen <3 ben helemaal gek op mn nieuwe telefoonhoesje omg
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 7:54 Morning guys ben beetje dood hahhaa
&& oeh Nynke show
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 8:07 Goodmorning ^^
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 9:03 Goedemorgen!
En eyyy happy birthday Nynke!!!
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 9:27 Dank je Femke <3 Ik lach me echt kapot om alle accounts die ik vroeger heb gehad omg xD
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 9:30 Ik zie er een Voldemort tussenstaan XD Maar hé, twee ervan worden vandaag 17. Die vertekenen het beeld.
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Yanthe 57 Actief Listen to your elders advice. Not because they are always right, but because they have more experience of Being Wrong.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 9:32 Morning! Everkit's reactie is eigenlijk heel leuk ^^
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 9:39
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 9:56 Thornface schreef: Ik zie er een Voldemort tussenstaan XD Maar hé, twee ervan worden vandaag 17. Die vertekenen het beeld. Jaa die is van mij xD kon m alleen niet actief krijgen lol
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic