Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 15:51 Bronzemask schreef: Skyreaper schreef: Ik twijfel als ik Sweetheart mee laat gaan of dat ze naar BC gaat.. Dan moet ze wel een stoerdere naam hebben True haha
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 15:51 Dus de grap was dat het last-minute werd weggehaald.
Clever. Very clever.
Sitting here like
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 16:15 Ik ga vandaag proberen zo veel mogelijk topics bij te posten... Nieuwe topics die ik onderling met anderen heb afgesproken maak ik uiteraard in het nieuwe board
Quinty 1249
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 16:18 And so, Losty found herself back. I guess??
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 16:27 Ik twijfel of ik Jingle badass ga laten doen en weg laten lopen of ze is een keer naar haar moeder gaat luisteren
pretty things don't last
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 16:29 Lostvoicee baee <3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 16:41 Team, jullie zijn fantastisch xD Fooled us twice, beste 1 aprilgrap ooit xD
EDIT: en de banner is zo mooi!
It is walking evenly between you and me, this truth , this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror *
******** Spoiler:
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 16:51 Floriske ik had je nog een bericht gestuurd, maar ik ga het gewoon hier zeggen: zullen we alsnog topic Crow x Crow doen? ;Dan
In het nieuwe board bedoel ik
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 16:53 @ Freedje
Jaaa
Ik zal wel eerst even af moeten wachten hoe het met Dangerdance afloopt voor ik met Crow kan posten, maar dan zeker :3
It is walking evenly between you and me, this truth , this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror *
******** Spoiler:
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place CAT'S PROFILE Age :
58 manen Gender :
She-cat ♀ Rank :
- (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 17:03 Haha xD Die hele post van jou ook, Tall is soms zo'n idioot :')
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leaveYou see it meant everything to me
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place CAT'S PROFILE Age :
58 manen Gender :
She-cat ♀ Rank :
- (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 17:05 Een beetje te snel. A.k.a., zo snel dat hij vergeet na te denken voor hij iets denkt.
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leaveYou see it meant everything to me
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors. CAT'S PROFILE Age :
❝101 Moons ❞ Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior Warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 17:07 OH MY GOD YES BITCHES OMGGGG
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 17:07 Ik krijg ineens een inspiratie boost omg
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 17:10 Wat vinden jullie van Glazepaw's nieuwe setje?
all i know all i know
loving you is a losing game
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic