Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:27 JAMIE I MISSED YOU D:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:33 I MISSED YOU PEOPLE AS WELL BUT IM BACK AND I BROUGHT MY FLUFF
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Freedje 652 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:34 Crywolf schreef: In totaal, met al mn 5 accounts, heb ik 27 topics :'D Wil je weten hoe veel ik er heb? 75 and counting. Volgens mij zelfs 113 toen ik de laatste keer keek..
Nu jij weer xD
I'm dead ;_; Ik heb genoeg gepost voor vandaag xD
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:35 Crowfur schreef: Crywolf schreef: In totaal, met al mn 5 accounts, heb ik 27 topics :'D Wil je weten hoe veel ik er heb? 75 and counting. Nu jij weer xD I'm dead ;_; Ik heb genoeg gepost voor vandaag xD H O E
hoe leef jij nog?? Omg :'D
@Jamie; hey!! Welkom terug c:
It is both a blessing and a curse to feel everything so very deeply
Freedje 652 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:35 #Kip: Heel veel motivatie, een strak schema en doorzettingsvermogen op momenten dat dat gewoon niet meer kan? xD
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:39 JAMIEEEEEE
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:39 Ik heb niets geposr vandaag rn ben moe hahahhaa
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:40 Jawel je hebt met SIn gepost<3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:42 Ohja hahahhaha dat was vermoeiend xd We need nieuw topic Hollow Shark btw <3
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:44 Idd. Ik zal binnenkort maken, goed? <3 Herinner me er morgen ff aan als je wilt, ben nu te lui om het in het schema te zetten xDVIDEO Wie kent deze nog? o.O
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:45 Yesss I will <3
Beertje 212 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:46 Shark schreef: Idd. Ik zal binnenkort maken, goed? <3 Herinner me er morgen ff aan als je wilt, ben nu te lui om het in het schema te zetten xDVIDEO Wie kent deze nog? o.O omg dat was echt m'n jam vroeger
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:50 Ace is sad nu. My floof needs love xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:55 Ik wil vrolijke Volepaw wel op hen afsturen ^^
I'll start a war if I have to...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:57 Ace en Bitter staan daar gwn samen te janken en elkaar te huggen xDDDD like. Ace eet niet meer. Dat is erg Eig wel. Vole moet ze eens happy gaan maken op de een of andere manier xD
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 22:59 Acefray schreef: Ace en Bitter staan daar gwn samen te janken en elkaar te huggen xDDDD like. Ace eet niet meer. Dat is erg Eig wel. Vole moet ze eens happy gaan maken op de een of andere manier xD Weet je wat, ik open gewoon een topic voor hen en/of reageer op een topic van hun.
I'll start a war if I have to...
Tess 42 Actief "Like a fish in the water, we will swim in your blood"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:02 Yantheee ik heb jou even nodig ghehe James zo Ace blij als hij Sushi's dochter zou zien?
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:03 @Tess: Je kan me een pm sturen op Lizard c:
Whєn lifє gєts you down you know what you gotta do? Just kєєp swimming , just kєєp swimming .
Tess 42 Actief "Like a fish in the water, we will swim in your blood"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 apr 2017 - 23:06 Nou heb ik hem al gestuurd naar Vole xD Ik stuur wel ff naar Lizard Zomeren maar ff een topic Search topic maken Hoef gewoon maar 10 uur te werken deze week wat ga ik anders doen met al deze extra vrije tijd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic