|
|
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 6:33 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Luna 60 Actief "Only at great height is enough room for wide wings"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 7:06 | |
| Hello! How are ya? - Drawing by myself >.<:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 7:21 | |
| - Grasseye schreef:
- Hello! How are ya?
I'm good. Behalve dat ik weet dat mijn crush me helemaal niet leuk vind. Maarja, er zijn genoeg jongens (en meisjes) op de wereld. Stay positive! Hoe gaat het met jou? - :::
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 7:50 | |
| Goomorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 7:51 | |
| Goedemorgen c: nog 1 dagje en dan weer weekend (a) |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 7:54 | |
| Ja :3 gelukkig wel. Ben ik wel weer aan toe. We moeten alleen wel het hele weekend met het kamertje bezig, naar de stort en nieuw hooi voor de paardjes halen. Dus wel druk, maar leuk druk c: I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 7:57 | |
| Pff ja ik ook, wat een rot week was dit zeg jeetje .-. Ik ben dit weekend ook gigantisch druk, morgen naar rotterdam voor de tattoo conventie waar ik al om half 8 heen moet tot een uur of 10 savonds daarna komt me vriendin nog in de avond slapen en dan zondag iets leuks doen omdat we dan drie maanden hebben (<3), dus druk maar leuk druk hehe c:
EDIT: Bedoel je met het kamertje de babyroom? (a) |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 8:01 | |
| - Bronzemask schreef:
- Demonslayer schreef:
- Pff ja ik ook, wat een rot week was dit zeg jeetje .-.
Ik ben dit weekend ook gigantisch druk, morgen naar rotterdam voor de tattoo conventie waar ik al om half 8 heen moet tot een uur of 10 savonds daarna komt me vriendin nog in de avond slapen en dan zondag iets leuks doen omdat we dan drie maanden hebben (<3), dus druk maar leuk druk hehe c: Oeh cool! Heb je een tattoo dan? Nee nog niet maar over een maand ga ik er wel eentje zetten ^-^ Ik loopt een soort stage bij een tatoeëren die me alles gaat leren over het vak c: wil later zelf ook een tattoo artist worden hihi |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 8:02 | |
| - Demonslayer schreef:
- Bronzemask schreef:
- Demonslayer schreef:
Ik ben dit weekend ook gigantisch druk, morgen naar rotterdam voor de tattoo conventie waar ik al om half 8 heen moet tot een uur of 10 savonds daarna komt me vriendin nog in de avond slapen en dan zondag iets leuks doen omdat we dan drie maanden hebben (<3), dus druk maar leuk druk hehe c: Oeh cool! Heb je een tattoo dan? Nee nog niet maar over een maand ga ik er wel eentje zetten ^-^ Ik loopt een soort stage bij een tatoeëren die me alles gaat leren over het vak c: wil later zelf ook een tattoo artist worden hihi Supergaaf! Dat is echt iets voor jou! Ik wil misschien een kleintje laten zetten op mijn pols van mijn sterrenbeeld boogschutter. - Spoiler:
- :::
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 8:05 | |
| - Bronzemask schreef:
- Demonslayer schreef:
- Bronzemask schreef:
- Demonslayer schreef:
Ik ben dit weekend ook gigantisch druk, morgen naar rotterdam voor de tattoo conventie waar ik al om half 8 heen moet tot een uur of 10 savonds daarna komt me vriendin nog in de avond slapen en dan zondag iets leuks doen omdat we dan drie maanden hebben (<3), dus druk maar leuk druk hehe c: Oeh cool! Heb je een tattoo dan? Nee nog niet maar over een maand ga ik er wel eentje zetten ^-^ Ik loopt een soort stage bij een tatoeëren die me alles gaat leren over het vak c: wil later zelf ook een tattoo artist worden hihi Supergaaf! Dat is echt iets voor jou!
Ik wil misschien een kleintje laten zetten op mijn pols van mijn sterrenbeeld boogschutter.
- Spoiler:
Haha thanks! Heb er idd heel erg naar me zin dus wie weet (a) Oh die is echt gaaf! Ik wil graag de geboorte datum van me broertje in het latijns op me pols en een puntkomma (heeft een speciale betekenis c:) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 8:08 | |
| Klinkt wel als een gezellig weekend inderdaad!
En haha ja, we hadden vorig weekend de kast eruit gesloopt. Die was nog van de vorige bewoners, maar zag er niet uit. Dus die moet nog naar de stort en dan kunnen we beginnen met het behang enzo c: . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 8:37 | |
| Ik zal zo even de paarden lekker in het gras zetten en daarna snel weer aan het werk. Dan ben ik vanmiddag klaar en kan ik misschien nog even rijden c: I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 8:49 | |
| Goedemorgen c: IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 17 maa 2017 - 12:59 | |
| |
|