We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 maa 2017 - 17:48
woa, de nieuwe kat in de buurt is echt agressief!! :c hij viel zonet zomaar m'n kat aan (op haar territorium zeg maar), en heb hem toen maar weggejaagd ._.
Chivysniff
StarClan
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
CAT'S PROFILE Age: Full of stars (33 moons) ♡ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 maa 2017 - 18:12
aww :c de kat van mijn buren is dan weer te lief. Mijn hond wordt erg boos als ie hem ziet woew en als ik die kater wil wegjagen komt ie kopjes geven sigh ._. wel echt cute tho
♡
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 maa 2017 - 18:30
Soms komt er een zwarte kat met witte markeringen langs ons huis lopen of in onze voortuin zitten, en dan wordt mijn hond toch kwáád. Die kat kan het natuurlijk niks schelen :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 maa 2017 - 18:46
Bij ons lopen er best wel veel katten rond en soms zit onze kat samen met een kat die eruit ziet als een apprentice wow mijn kat is een mentor maybe o.0
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 maa 2017 - 21:30
Yay voor de gigantische pukkel op mijn neus die de helft van mijn neus rood kleurt waardoor mijn vader het nodig vond om hem uit proberen te drukken waardoor het nog meer pijn doet, het al de hele avond een kloppend, pijnlijk gevoel geeft en mijn vader het een feestneus noemt (dat laatste was nog wel grappig tho xD)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 maa 2017 - 21:46
Shark schreef:
Yay voor de gigantische pukkel op mijn neus die de helft van mijn neus rood kleurt waardoor mijn vader het nodig vond om hem uit proberen te drukken waardoor het nog meer pijn doet, het al de hele avond een kloppend, pijnlijk gevoel geeft en mijn vader het een feestneus noemt (dat laatste was nog wel grappig tho xD)
FREEDJE THE REDNOSE HUMAN
haha nee sorry, hopelijk gaat het snel over <3
@Wölf; Je kan 't altijd proberen c: En Duskdweller is echt een A+ naam damn
You thought I was a pet,
You thought wrong
Duskdweller
Elder
Wölf 39 Actief heroes always get remembered
but you know legends never die
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 maa 2017 - 21:59
haha most welcome! <3
Toch nog 7 postjes eruit gekregen vanavond, ik ben tevredennn
You thought I was a pet,
You thought wrong
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 maa 2017 - 22:03
Ik heb vandaag drie postjes gemaakt, hujh!
IK post wel graag, maar heb gewoon nooit tijd of kan dit nooit rustig doen door schoolwerk D: (maar vanavond zit ik er even wél goed in, dus kom maar op!)
The truth is balance. However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.