We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 16:49
*kijkt met open mond naar posts van haarzelf in het aot van twee jaar geleden* oh mijn god ik was zo ontzettend r a a r wat is daar mis met me nu ben ik gewoon raar xD
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 17:12
aangezien mijn vader aan het klussen is in mijn kamer zit ik nu lekker in een hoekje op zolder en kan ik me niet concentreren op een proefwerk voor morgen niiiiice ik kan me alleen maar concentreren op school of op mijn kamer om heel eerlijk te zijn xD
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 19:04
Volgens mij heb ik alles gepakt dat ik kan pakken.. (dus dingen als tandenborstel nog niet xD) straks douchen en dan slapen, want ik moet morgenom 5u op :') Ik heb stress xD
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 19:12
@Femke; wel de eerste keer met school :') ben ooit al es een vijftal dagen met mn moeder weggeweest, maar dat is anders en dat is ook alweer 5 jaar geleden xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 19:16
Redpetal schreef:
@Femke; wel de eerste keer met school :') ben ooit al es een vijftal dagen met mn moeder weggeweest, maar dat is anders en dat is ook alweer 5 jaar geleden xD
Wij gaan in Juni met school naar Tsjechie. Shoppen in praag, een klimbos bezoeken en een concentratiekamp bezoeken
Ik kan echt niet tegen dat soort locaties. Ik ben al bang voor onze tweede keuken, daar hangen opgezette dieren. (ja we hebben twee keukens XD, we gebruiken er alleen een natuurlijk)
Sky above me. Earth below me.
Fire within me.
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 19:20
@Bunny: Dan is dat inderdaad wel begrijpelijk. Het zal allemaal vast wel goed komen (zeker als je er een adrenalinekick van krijgt - lang leve het menselijk lichaam xD) en anders heb je nog altijd wel de begeleider/leerkracht, right? c:
@Inge: Ik zou ook niet graag koken in een keuken vol met opgezette dieren, nee :') (In een museum zou ik er wel weer tegen kunnen, maar dat is een museum)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 19:42
Snowdance schreef:
Ik ben echt ongelofelijk beledigd door Erdogan omg :c
?? Verklaart u nader, wat voor nieuws heeft ie gezegd??
How's life guys??
@Buns, reizen is echt life, je gaat het sws naar je zin krijgen in Londen, serieus een schitterende stad en scholen weten wel vaak de highlights te vinden (:
#Awesome:
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.