|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:51 | |
| Groen links c:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 18:51 | |
| Whoop wachten tot k naar zwembad kan
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 19:26 | |
| Veel GroenLinksstemmers op WC Hier nog eentje :3 It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 19:29 | |
| Ik ben denk ik de enige PVV'er c': |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 19:39 | |
| Ik zit hier constant te denken van "waarom klinkt GroenLinks me zo bekend in de oren?" en nu weet ik het weer.
Één van de vorige voorzitters heette Femke.
(Dat wist ik dus dus doordat ik in Nederland op de basisschool heb gezeten en we daar tijdens de verkiezingen gingen "stemmen". Ik was toen helemaal voor Partij voor de Dieren, maar nu... xD) IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Luna 9 Actief "Hey, i forgotten how it felt to be heartbroken. Now i remember."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 19:42 | |
| Tadaaa, Say hi to my new character, Pandora! - Getting it?:
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 19:45 | |
| Te moe om te posten omg xD |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 19:47 | |
| I feel you, Freedje. I feel you xD
@Luna: Hi! c': IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 20:19 | |
| - Demonslayer schreef:
- Ik ben denk ik de enige PVV'er c':
wat waarom? ._. |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 20:23 | |
| Ja Groen is veel met milieu bezig. Vroeger waren ze eens aan de macht en dat is helemaal fout gelopen. Te grote wensen enzo, maar nu is het veel beter (hoe zeg je dat uhm... veel meer kans op slagen xD)
En omg, iedereen een eigen stem maar PVV? ♡ |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 20:25 | |
| Waar is al mijn post motivatie heen :c
Ergens wil ik van al mijn chars behalve draco af maar aan de andere kant hebben ze allemaal al verhalen en zo •Draco Malfoy• |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 20:25 | |
| - Chivypaw schreef:
- Ja Groen is veel met milieu bezig. Vroeger waren ze eens aan de macht en dat is helemaal fout gelopen. Te grote wensen enzo, maar nu is het veel beter (hoe zeg je dat uhm... veel meer kans op slagen xD)
En omg, iedereen een eigen stem maar PVV? Ohh, dat lijkt denk ik wel een beetje op GroenLinks geloof ik xD hoewel GroenLinks nog nooit aan de macht is gekomen :c misschien deze keer wel (a) |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 20:32 | |
| - Snowdance schreef:
- Chivypaw schreef:
- Ja Groen is veel met milieu bezig. Vroeger waren ze eens aan de macht en dat is helemaal fout gelopen. Te grote wensen enzo, maar nu is het veel beter (hoe zeg je dat uhm... veel meer kans op slagen xD)
En omg, iedereen een eigen stem maar PVV? Ohh, dat lijkt denk ik wel een beetje op GroenLinks geloof ik xD hoewel GroenLinks nog nooit aan de macht is gekomen :c misschien deze keer wel (a) De meeste jonge mensen gaan daarop stemmen, maar ik weet echt niet welke ik moet kiezen moesten er weer verkiezingen zijn. Geen enkele partij spreekt mij aan, want ze hebben allemaal iets waar ik niet mee akkoord ga xD en ik hoop het voor jullie! al vind ik al dat jullie een topland zijn. Veel 'vrijer', beter georganiseerd (vooral als het op rusthuizen enzo aankomt), gezonder land, meer fietsen i like <3 maar ik ga film zien, byee! zeker niet harry potter again♡ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 20:34 | |
| - Chivypaw schreef:
- Snowdance schreef:
- Chivypaw schreef:
En omg, iedereen een eigen stem maar PVV? Ohh, dat lijkt denk ik wel een beetje op GroenLinks geloof ik xD hoewel GroenLinks nog nooit aan de macht is gekomen :c misschien deze keer wel (a) De meeste jonge mensen gaan daarop stemmen, maar ik weet echt niet welke ik moet kiezen moesten er weer verkiezingen zijn. Geen enkele partij spreekt mij aan, want ze hebben allemaal iets waar ik niet mee akkoord ga xD
en ik hoop het voor jullie! al vind ik al dat jullie een topland zijn. Veel 'vrijer', beter georganiseerd (vooral als het op rusthuizen enzo aankomt), gezonder land, meer fietsen i like <3
maar ik ga film zien, byee! zeker niet harry potter again haha awwh <3 nou, Belgenland is ook wel heel nice hoor c: als vakantieland bijvoorbeeld xDen veel plezier met Harry Potter kijken c: |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 20:39 | |
| België en Nederland hebben allebei hun voor- en nadelen. Ik kan ze niet direct opnoemen, maar toch xD
That's what you get for living with one paw in both worlds. #WarriorsRefInRealLife IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
Luna 9 Actief "Hey, i forgotten how it felt to be heartbroken. Now i remember."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 20:42 | |
| - Thornface schreef:
- België en Nederland hebben allebei hun voor- en nadelen. Ik kan ze niet direct opnoemen, maar toch xD
That's what you get for living with one paw in both worlds. #WarriorsRefInRealLife In belgië bouwen ze overal straten en huizen waar ze kunnen en drinken ze zoveel bier dat ze dronken vallen dat laatste is een beetje overdreven i know |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 20:45 | |
| Hier in de straat zijn er sinds vorig jaar 4 huizen gebouwd/worden gebouwd... Maar goed dat we vlak naast een bos wonen, ik denk niet dat ze dat ooit mogen weghalen xD Ik drink helemaal geen bier (of welke alcohol ook) though IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|