|
|
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 13:27 | |
| ik ga nu pas eten whoops
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 16:19 | |
| Hi guys! Ik heb nu een toetsenbordje voor mn ipad dus zal hopelijk wat meer kunnen posten c:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:11 | |
| Oeh nice Mimi! Ik krijg best veel mee van jullie verkiezingen ^^ ik vind het zeer interessant en ik ben ook zeer tegen De Wilder sorry als er mensen hier voor zijn (a), al heeft hij wel een interessant kapsel moet ik zeggen xD Goeie namiddag iedereen! ik ben echt vrolijk door dit zonnige weer ♡ |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:15 | |
| Meanwhile heb ik een lijst van 10 warrior namen en 4 prefixes die ik allemaal ik gebruiken *rolt over de grond* Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Luna 60 Actief "Only at great height is enough room for wide wings"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:16 | |
| Haha, ik heb ooit eens een filmpje op Youtube gezien van president Trump die zo een heel verhaal deed dat hij wilt dat iedereen op diegene met zijn blonde haren stemt (ps is dat die De Wilder? Ik kom ook uit belgië c:) - Drawing by myself >.<:
|
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:20 | |
| - Grasseye schreef:
- Haha, ik heb ooit eens een filmpje op Youtube gezien van president Trump die zo een heel verhaal deed dat hij wilt dat iedereen op diegene met zijn blonde haren stemt (ps is dat die De Wilder? Ik kom ook uit belgië c:)
Wilders, en die twee lijken enorm veel op elkaar dus dat zou ik best geloven X"D Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
N y n 69 Actief Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need
| CAT'S PROFILEAge: My mother put me on this terrible earth around 24 moons agoGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:20 | |
| hello c:
oeh, op welke partij heb je gestemd Demi? c: als je dat niet vertellen is dat niet erg hoor! ik ben gewoon benieuwd lol |
|
| |
from this day until
my last day
.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:27 | |
| Oh well De Wilder, Wilders xD tis een wilde man met wilde blonde haren sow hahaha
ik mag praktisch dit jaar ook stemmen, maar de verkiezingen zijn er pas over 2 jaar bij ons ♡ |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:31 | |
| wow Beer ik wist niet dat je zo oud al was xD je bent drie jaar ouder dan mij ik voel me echt jong nu Wilders is van de PVV (Partij Voor de Vrijheid) en ik mag m niet zo c': hij doet me veel te veel aan Trump en Poetin denken en we hoeven niet nog zo'n iemand aan de macht
@Demi; goede keuze c: |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
from this day until
my last day
.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:34 | |
| Ik volg niet echt, alleen Wilders ken ik, maar GroenLinks klinkt goed klinkt natuur-ig
Jaa maar wel op het einde van het jaar xD nu geniet ik nog van mijn net niet volwassenheid hahaha ♡ |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:37 | |
| Maar GroenLinks heeft ook een best grote kans hoor ._. ik ben te optimistisch voor het leven rip @Inge Ik wou dat ik mocht stemmen want dan zou ik 100% GL stemmen met Klaverrrr @Beer; jaaa GroenLinks is cool c: verder heb je dus nog Wilders(PVV), VVD, Partij voor de Arbeid, D66, CDA, 50PLUS, SP, SGP, Christen Unie, Partij voor de Dieren, DENK, en euh... verder weet ik het niet meer xD en oh, dan ben je maar 2 en een half jaar ouder xD |
|
| |
from this day until
my last day
.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:42 | |
| - Snowdance schreef:
- Maar GroenLinks heeft ook een best grote kans hoor ._. ik ben te optimistisch voor het leven rip @Inge
Ik wou dat ik mocht stemmen want dan zou ik 100% GL stemmen met Klaverrrr
@Beer; jaaa GroenLinks is cool c: verder heb je dus nog Wilders(PVV), VVD, Partij voor de Arbeid, D66, CDA, 50PLUS, SP, SGP, Christen Unie, Partij voor de Dieren, DENK, en euh... verder weet ik het niet meer xD
en oh, dan ben je maar 2 en een half jaar ouder xD aww you cutie c: wauw dat zijn er veel ._. wij hebben Vlaams Belang, sp.a, N-VA, Groen, CD&V en Open VLD ♡ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:45 | |
| - Chivypaw schreef:
- Snowdance schreef:
- Maar GroenLinks heeft ook een best grote kans hoor ._. ik ben te optimistisch voor het leven rip @Inge
Ik wou dat ik mocht stemmen want dan zou ik 100% GL stemmen met Klaverrrr
@Beer; jaaa GroenLinks is cool c: verder heb je dus nog Wilders(PVV), VVD, Partij voor de Arbeid, D66, CDA, 50PLUS, SP, SGP, Christen Unie, Partij voor de Dieren, DENK, en euh... verder weet ik het niet meer xD
en oh, dan ben je maar 2 en een half jaar ouder xD aww you cutie c:
wauw dat zijn er veel ._. wij hebben Vlaams Belang, sp.a, N-VA, Groen, CD&V en Open VLD hihi c: en er zijn nog echt super veel meer, maar dat zijn de enige die ik weet c': Groen klinkt goed c: iets over milieu en zo? |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:48 | |
| ik oook!! maar ergens heb ik zo het gevoel dat het vvd, pvv of cda gaat worden :c |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:49 | |
| Ik ben braaf geweest en heb gestemd c:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 maa 2017 - 17:49 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|