|
|
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 18:42 | |
| ZO VEEL QUOTES MAN
--
Anoniem blijven... Dat lukt me mits ik me niet in de AOT moei. Als ik één ding schrijf (en trouwens tegenwoordig in de RPG ook) dan is het like: BEN JIJ FREEDJE
*zucht* |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 18:53 | |
| - Shark schreef:
- ZO VEEL QUOTES MAN
--
Anoniem blijven... Dat lukt me mits ik me niet in de AOT moei. Als ik één ding schrijf (en trouwens tegenwoordig in de RPG ook) dan is het like: BEN JIJ FREEDJE
*zucht* DIT. |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 19:01 | |
| Ik denk niet dat ik ooit heb geprobeerd om anoniem te blijven. Dat zou ik ook niet vol kunnen houden xD
Also, Snowdance bezorgt me flashbacks naar Bluestar's Prophecy :'D Geen idee of je het ooit gelezen hebt though IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 19:23 | |
| - Thornface schreef:
- Ik denk niet dat ik ooit heb geprobeerd om anoniem te blijven. Dat zou ik ook niet vol kunnen houden xD
Also, Snowdance bezorgt me flashbacks naar Bluestar's Prophecy :'D Geen idee of je het ooit gelezen hebt though Nee, die staat nog steeds op m'n bucketlist xD |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 19:30 | |
| Ik had mezelf voorgenomen om alle WC-boeken te lezen... Ben iets over de helft gestopt omdat ik mijn aandacht er op een gegeven moment niet meer bij kon houden xD |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 19:37 | |
| @Nynke: Dan zal ik het verder niet voor je spoilen (a)
@Freedje: Bij welk boek ben je ongeveer gebleven? Ik heb mezelf voorgenomen dat ik eerst mijn eigen boeken ga lezen (eerste boek van de eerste reeks tot en met het tweede boek van de tweede reeks) en daarna alles bij de bieb ga halen XD IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 19:40 | |
| Ik kan ook echt niet anoniem blijven, iedereen weet meteen dat ik het ben oeps xD Also, ik moet actiever zijn met leotje, ik wist zelfs niet meer welk setje ze had (a)" |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 19:42 | |
| #Bunny: Schandalig! En haar setje is nog zo cute ;_;
#Femke: Ik had de hele serie gelezen en was nu bezig aan de Super Editions, aan Firestar's Quest |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 19:46 | |
| @Freedje; ik dacht dat ze der vorige nog had oepss xD also ik post wel na Londen want ik ben moe nu enzo xD |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 19:52 | |
| @Freedje: Oeh, nice! Dan kom je dus snel bij Bluestar's Prophecy Wat bedoel je "is dat mijn favoriete WC boek"?IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
Luna 60 Actief "Only at great height is enough room for wide wings"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 20:00 | |
| Wah, de verbouwing is nu eindelijk begonnen, eigenlijk had hij vorige week moeten beginnen, maar ja.. Ben wel blij dan ben ik er eerder vanaf - Drawing by myself >.<:
|
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 20:04 | |
| - Thornface schreef:
- @Freedje: Oeh, nice!
Dan kom je dus snel bij Bluestar's Prophecy Wat bedoel je "is dat mijn favoriete WC boek"? Die heb ik eigenlijk als allereerste gelezen xD |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 20:09 | |
| Ah, dat kan natuurlijk ook xD Dan zat je in elk geval chronologisch te lezen (in tegenstelling tot mij, degene die begon met het 4de boek van de eerste reeks) IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 20:32 | |
| Butterpact is zo lief voor Raven ;w; heb hem bijna nog nooit zo lief zien doen |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 maa 2017 - 20:38 | |
| #Femke: Ik heb gewoon alleen die super edition gedaan en daarna heel de serie. Heb niet echt een volgorde aangehouden of zo, want als je al die boeken die daartussen komen nog moet lezen om het goed te volgen, dan... xD
#M: Ja ja, hij begint langzaamaan te veranderen binnen de Clan... xD |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 6:36 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 7:50 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 maa 2017 - 7:52 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |