We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 feb 2017 - 13:25
Oh wat is het fijn wanneer je een zusje hebt die zo verschrikkelijk vervelend is, dat ze er voor zorgt dat je enorme slaaptekort krijgt. Gaat dat kind om 3 uur in de nacht film kijken. Ik slaap al met oordoppen, maar het geluid van de film kwam er gewoon dwars door heen. Dus ik weer klaarwakker... ugh. Jahoor, mijn tentamens gaan zeker goed komen zo ._.
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 feb 2017 - 19:39
Hellhound schreef:
Ohw dat is ook geen geweldige situatie... Maar zou je er zelf dan niets van kunnen zeggen tegen haar?
Heb ik gedaan, maar laat ik het zo stellen; zij is iemand die je moet domineren voor ze luistert, zeer vervelend. Oftewel; gewoon vragen "jo, prima dat je doordeweeks om 3 uur film wilt gaan kijken, maar kan dat zachter of met koptelefoon? Mijn wekker gaat gewoon om 06:50" Nee, want dan ben ik een zeur... En zij is extreem puber en neemt niks aan van de grote zus.
Ghostpaw*
Member
Bianca 92 Actief Sometimes I try and keep quiet, and then I realize how fine they would be without me
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 feb 2017 - 20:12
Ik kan deze week niet echt meer posten, jongens. Morgen heb ik vrij, maar donderdag, vrijdag en zaterdag moet ik gaan werken, dus ik ga vanaf volgende week de belangrijke topics beantwoorden (: Even wat rust nemen haha
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 feb 2017 - 20:13
Ja Freedje wtf je post zoo snel? Hoe doe je dat :') Ik heb mijn rondje nog lang niet klaar en dan heb je overal al bijna alweer op gereageerd bij mij D:
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 feb 2017 - 22:17
Pff ik ben zo moe dat ik niet weet of ik wel moet posten xD Want ik wil graag lange mooie posts schrijven maar als ik nu ga posten dan worden het kleine meh posts Maar ik wil ook weer niemand laten wachten, en morgen komt mijn game ook binnen dus dan zit ik ook weer de hele tijd te gamen c':