|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 feb 2017 - 22:26 | |
| kennelijk krijg ik inspiratie door school ;-; idk why tho maar in vakanties keldert mn motivatie om te posten zo erg :c want heb het dan wss te druk lmao xD Edit;; en in vakanties heb ik meestal wel inspiratie voor kittensearches en in svhoolweken vaak minder ik vind dat raar wahahaha |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 4:18 | |
| Ik was van plan om vandaag bij te posten maar toen kwamen alle spullen uit Nederland aan c: pretty things don't last
|
|
| |
Selena 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 7:19 | |
| |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 9:03 | |
| |
|
| |
loïs 247 Actief frageil (fragile & geil)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 9:03 | |
| - Jinglekit schreef:
- Ik was van plan om vandaag bij te posten maar toen kwamen alle spullen uit Nederland aan c:
Ooh maar das ook fijn dat je dat allemaal weer hebt, zou ik ook voorrang geven c; Goeiemorgen iedereen! Vandaag komt Horizon Zero Dawn binnen aah <3 |
|
| |
Beertje 74 Actief dancing light lit up the sky
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 10:01 | |
| Goedemorgend c:
Mijn hond wordt crazy want er zijn werkmannen bezig op ons dak hahahha. Vooral als ze iets laten vallen of niezen reageert ze grappig
En oeh! Leuk Lolo <3 |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 10:10 | |
| Dat kan ik me heel goed voorstellen, Beertje XD Mijn hond wordt al gek als er wandelaars voorbij komen, dus ik wil niet weten wat er gebeurt als ze op het dak bezig zouden zijn :') IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 10:52 | |
| |
|
| |
Beertje 74 Actief dancing light lit up the sky
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 10:53 | |
| Waarom is afspreken met vrienden altijd zo moeilijk sigh "t regend, t is zo vroeg, ik ben moe aah pls ik moet gwn even naar buiten x"D
en goede morgend Yanthie |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 11:20 | |
| Ik ga vandaag posten op het clantopic hoor ^^ Ineens draait alles daar rond Lizard en Rout, I'm on my way!!
Eerst nog even verder werken aan een groepstaak x3 |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 12:25 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 12:52 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 14:07 | |
| Hee all :3,
Sorry dat ik een paar dagen stil was. Eerst ziek thuis en vandaag nogal druk op het werk, dus muh :') I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 16:43 | |
| |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 17:12 | |
| - Amberhunt schreef:
- Hey allemaal C:
Heyy babe <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 17:13 | |
| |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 17:18 | |
| - Amberhunt schreef:
- Vitani schreef:
- Amberhunt schreef:
- Hey allemaal C:
Heyy babe <3 heey <3 hoeist? Goed met jou? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 17:20 | |
| |
|
| |
Demi 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 maa 2017 - 17:24 | |
| jank, door één of andere fout van mij moet ik nu twee keer zoveel interviews uittypen en ik ben er wel heel erg klaar mee nu .-. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|