|
|
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:36 | |
| - Shallow schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Shallow schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Shallow schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Shallow schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Ugh, waarom heb ik altijd ideeën voor nieuwe accounts wanneer ik ze niet aan kan maken
t h i s It's a serious problem literally ik heb een therapeut voor dit soort stuff nodig En uiteindelijk maak ik ze meestal toch aan. Whoops *kijkt naar al mij accounts* Ja ze zijn allemaal een ongelukje geweest uwu Seaweed was not supposed to happen either, maarja, er was een kitten based on Nico, sooo ik kon het gewoon niet weerstaan Ik ken dat probleem dat als je in een fandom valt je sowieso een karakte rgevonden hebt dat perfect voor je katje past :c Nou ik zit in best wel veel fandoms SAME But ik wil er echt een nog heeel graag aanmaken, maar ik ben bang dat ik die dan niet actief kan houden, of dat er een ander inactief raakt. STruggles
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:38 | |
| |
|
| |
Bianca 92 Actief Sometimes I try and keep quiet, and then I realize how fine they would be without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:40 | |
| - Amberhunt schreef:
- Hmmm wat moet ik met Ambertje gaan doen qua personaliteit...
Struggles Maak m badass XD Teach me how to fght. And Ill show you how to win. |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:41 | |
| Snow's post op het geboortetopic van Branch x Reds kittens is langer dan bij de geboortetopic van d'r eigen kittens oeps
En nu ga ik verder met m'n aanmelding voor Crystal x Creamy want m'n docu van Word is ineens weg doei goede aanmelding van ca 2000 woorden :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:41 | |
| - Ghostkit* schreef:
- Amberhunt schreef:
Struggles Maak m badass XD Maak m gay joh, moet je wel kunnen bespelen *Not meant in a offensive way*
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:42 | |
| - Snowdance schreef:
- Snow's post op het geboortetopic van Branch x Reds kittens is langer dan bij de geboortetopic van d'r eigen kittens oeps
En nu ga ik verder met m'n aanmelding voor Crystal x Creamy want m'n docu van Word is ineens weg doei goede aanmelding van ca 2000 woorden :c Oh noes D: Nog succes ermee! IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:42 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:43 | |
| - Thornface schreef:
- Snowdance schreef:
- Snow's post op het geboortetopic van Branch x Reds kittens is langer dan bij de geboortetopic van d'r eigen kittens oeps
En nu ga ik verder met m'n aanmelding voor Crystal x Creamy want m'n docu van Word is ineens weg doei goede aanmelding van ca 2000 woorden :c Oh noes D: Nog succes ermee! thanks, heb ik wel nodig xD want daarmee keldert je motivatie ook heel erg tbh |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:44 | |
| - Snowdance schreef:
- Thornface schreef:
- Snowdance schreef:
En nu ga ik verder met m'n aanmelding voor Crystal x Creamy want m'n docu van Word is ineens weg doei goede aanmelding van ca 2000 woorden :c Oh noes D: Nog succes ermee! thanks, heb ik wel nodig xD want daarmee keldert je motivatie ook heel erg tbh Dat kan ik heel goed begrijpen, ja. Maar hé, je hebt nog een paar dagen en het is het proberen waard c: IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:46 | |
| - Thornface schreef:
- Snowdance schreef:
- Thornface schreef:
- Snowdance schreef:
En nu ga ik verder met m'n aanmelding voor Crystal x Creamy want m'n docu van Word is ineens weg doei goede aanmelding van ca 2000 woorden :c Oh noes D: Nog succes ermee! thanks, heb ik wel nodig xD want daarmee keldert je motivatie ook heel erg tbh Dat kan ik heel goed begrijpen, ja. Maar hé, je hebt nog een paar dagen en het is het proberen waard c: Ja c: heb ook wel zo'n gevoel dat het wel weer een mooie aanmelding gaat worden, want ik heb echt een heel uitgewerkt idee in m'n hoofd (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:47 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:52 | |
| - Amberhunt schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Ghostkit* schreef:
- Amberhunt schreef:
Struggles Maak m badass XD Maak m gay joh, moet je wel kunnen bespelen *Not meant in a offensive way* Ja gewoon out of nowhere tegen Heart: 'Im leaving you for my secret boyfriend... bye' I can actually see him do that. Sorrynotsorry Anyways, het was een joke.
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 20:53 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Elfje 10 Actief "It doesn't matter who broke you down, what matters is who made you smile again"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 21:00 | |
| I gave in to my weakness and made this account... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 21:00 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 feb 2017 - 21:06 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|