|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:45 | |
| - Thornface schreef:
- Tallshadow schreef:
- @Femke, oh das een leuk boek, gewoon de eerste right?
heb ze enkel in het engels dus de namen ken ik niet in NL (A)" En wow dat zijn er echt veeeel o: Teach me master, dan weet jij vast hoe je het snelst uit grotten komt zonder een touw Daarnaast klinkt het zo een stuk cooler, als een soort terminator op vakantie oid
Also, cool guys, dan moet die er maar eens komen *gaat bezig terwijl ze leert* Dat is de eerste, ja c: Ik begon die boeken te kopen toen ik 13 was, dus dan was Nederlands vanzelfsprekend. Nu lees ik daar maar gewoon in Wijze woorden van de Pokémon-master: Zoek een walkthrough of een map op van die grot, want grotten zijn vreselijk. Zeker in 16-bit (a) Het is ook wel cool tbh, Sun en Moon zijn - in all seriousness - mijn favoriete Pokémon games tot nu toe c: Logisch Logisch ^^ En dank u very much, dat is op zich wel een goede tip xD En really? Hoe dat zo?? Spt bestaat officieel niet meer maar mensen maken nog steeds allemaal Spt topics, me included, mensen zijn hardnekkige wezens.. - #Awesome:
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:52 | |
| Bedoel je 16-bit grotten of Sun en Moon als mijn favoriete games? IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:52 | |
| @Em; ik heb het zo goed als afgeleerd maar ik zet het vaak nog in OOC gewoon om te zeggen aan mensen dat ze geen sorry hoeven te zeggen als ze kort posten xD maar ik ga eten mensen, tot straks c: |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:54 | |
| Smakelijk
Em@ me to! het is gwn handig als je niet zo veel inspi hebt ofzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:57 | |
| - Thornface schreef:
- Bedoel je 16-bit grotten of Sun en Moon als mijn favoriete games?
Sun en moon, tenzij jij 16-bit grotten bedoelt, want dat zou weird zijn xD Ja excuses voor kort posten xD Ik voel me zo hard als ik er niet op antwoord, maar ik vind het ook zo onnodig aan de andere kant :') @hierboven, true ^^ Ik post ook echt niet duizend woorden elke keer, maar meer dat spt's overbodig werden toen de 5 regels regel wegging, maar iedereen het nog steeds neerzet. Zal wel om Bun's reden zijn - #Awesome:
|
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:59 | |
| Hahah ja xD
Hmmpfff ik snap nog steeds niets van de notifacties, normaal zet ik ze uit, maar iedereen zegt altijd dat het zo handig is. But door het aot wordt ik vol gespamd en abonnoment op dit onderwerp opzeggen lukt niet
halp |
|
| |
| |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:02 | |
| - Tallshadow schreef:
- Thornface schreef:
Sun en moon, tenzij jij 16-bit grotten bedoelt, want dat zou weird zijn xD 16-bit grotten zijn niet mijn favoriete games, nee XD Anyway, ik vind Sun en Moon echt geweldig! De graphics, de muziek, het verhaal, Pokémon waar je op kan rijden wanneer je wil, een Island Challenge in plaats van gyms en best of all... Team Skull. De starter Pokémon zijn ook erg nice imo, vooral Incineroar (a) IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:02 | |
| - Tallshadow schreef:
- Hoezo werkt abonnement opzeggen niet?
En je zou ook uit kunnen zetten dat je meteen geabonneerd bent, dan moet je je actief abonneren ^^ Ja het abonneert me automatisch opnieuw en dat kan wel lukken |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:03 | |
| |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:05 | |
| Yeeey ik zal proberen zo snel mogelijk te reageren (a)
maar ondertussen eentje met Grizzly? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:05 | |
| Is goed! c: wil jij die dan maken? :') |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:06 | |
| - Thornface schreef:
- Tallshadow schreef:
- Thornface schreef:
Sun en moon, tenzij jij 16-bit grotten bedoelt, want dat zou weird zijn xD 16-bit grotten zijn niet mijn favoriete games, nee XD Anyway, ik vind Sun en Moon echt geweldig! De graphics, de muziek, het verhaal, Pokémon waar je op kan rijden wanneer je wil, een Island Challenge in plaats van gyms en best of all... Team Skull. De starter Pokémon zijn ook erg nice imo, vooral Incineroar (a) Die heb ik ook tho ik koos m omdat litten cute was en fire type. Ik ben nu dus alleen mijn 3ds kwijt en moon zit er nog in whoops, ben nu dus maar HeartGold aan het spelen, maar kom niet verder want heb gvd geen pokemon die surf kan leren. En als er een kitten event komt doet Seaweed ook mee
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:06 | |
| - Thornface schreef:
- Tallshadow schreef:
- Thornface schreef:
Sun en moon, tenzij jij 16-bit grotten bedoelt, want dat zou weird zijn xD 16-bit grotten zijn niet mijn favoriete games, nee XD Anyway, ik vind Sun en Moon echt geweldig! De graphics, de muziek, het verhaal, Pokémon waar je op kan rijden wanneer je wil, een Island Challenge in plaats van gyms en best of all... Team Skull. De starter Pokémon zijn ook erg nice imo, vooral Incineroar (a) Klinkt ook wel gaaf als je het zo beschrijft! @Grizzly, dat doet het ja, als je post dan abonneert het je opnieuw ^^ - #Awesome:
|
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:12 | |
| Thanks Ems! you are my hero(ïne) x"D okay |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| |
| |
Bianca 92 Actief Sometimes I try and keep quiet, and then I realize how fine they would be without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:20 | |
| - Seaweedkit schreef:
- Thornface schreef:
- Tallshadow schreef:
- Thornface schreef:
Sun en moon, tenzij jij 16-bit grotten bedoelt, want dat zou weird zijn xD 16-bit grotten zijn niet mijn favoriete games, nee XD Anyway, ik vind Sun en Moon echt geweldig! De graphics, de muziek, het verhaal, Pokémon waar je op kan rijden wanneer je wil, een Island Challenge in plaats van gyms en best of all... Team Skull. De starter Pokémon zijn ook erg nice imo, vooral Incineroar (a) Die heb ik ook tho ik koos m omdat litten cute was en fire type. Ik ben nu dus alleen mijn 3ds kwijt en moon zit er nog in whoops, ben nu dus maar HeartGold aan het spelen, maar kom niet verder want heb gvd geen pokemon die surf kan leren.
En als er een kitten event komt doet Seaweed ook mee Same met Ghostie Teach me how to fght. And Ill show you how to win. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:32 | |
| Er zijn nu zowat alleen maar ShC kittens online
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 18:33 | |
| - Deerkit. schreef:
- SC kittens ftw
We dominate the world
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|