|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:10 | |
| - Tallshadow schreef:
- Autsj, maar hij komt er denk ik wel overheen ^^ Sommige leraren hebben moeite met vroeg opstaan en zijn dan gewoon wat kribbig :')
Ik hoop het maar want dit klinkt onlogisch, al moet ik zeggen dat ik na de eerste 10 afleveringen van de eerste anime met ash eigenlijk niets meer gezien heb (A)" Ze hebben like 20 seizoenen haha En hij hoefde helemaal niet vroeg op te staan, want het was like 2 uur s'middags het het was zijn eerste uur les geven
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:16 | |
| Ik ben super low vanmiddag wat is dit :'D
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:17 | |
| - Tallshadow schreef:
- 20 seizoenen?! Oh my word... Ik loop duidelijk achter..
Oh, right dat maakt het wel minder logisch dat ie moe was, misschien was ie met z'n auto ergens tegenaan gereden? I wish, niemand mag hem tho, maar hij let nu echt hele tijd op mij sinds hij mijn telefoon for no reason had afgepakt
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
| |
| |
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:32 | |
| - Seaweedkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Oh, right dat maakt het wel minder logisch dat ie moe was, misschien was ie met z'n auto ergens tegenaan gereden? I wish, niemand mag hem tho, maar hij let nu echt hele tijd op mij sinds hij mijn telefoon for no reason had afgepakt Dit elke keer bij onze Franse leerkracht... en hij geeft zo slecht les en rip want ik kan al van nature geen Frans |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:33 | |
| Onze leerkrachten beginnen ook allemaal moe te worden, het word echt tijd dat het vakantie word :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:34 | |
| - Grizzlykit schreef:
- Seaweedkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Oh, right dat maakt het wel minder logisch dat ie moe was, misschien was ie met z'n auto ergens tegenaan gereden? I wish, niemand mag hem tho, maar hij let nu echt hele tijd op mij sinds hij mijn telefoon for no reason had afgepakt Dit elke keer bij onze Franse leerkracht... en hij geeft zo slecht les en rip want ik kan al van nature geen Frans Ik had twee jaar een leraar die er letterlijk een strafkamp van maakte
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:34 | |
| Omg, Pika en Grizzly zijn echt zo schattig <3 |
|
| |
| |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Leuk! @Femke, Waar ben je nu? Welk boek? En welke pokemon speel je?
Ik ben nu halverwege De Wildernis In, maar ik heb hiervoor nog Bluestar's Prophecy gelezen c: Eens kijken... mijn eerste Pokémon game was Platinum (die ik begon te spelen toen X/Y uitkwam), daarna heb ik nog (in random volgorde) HeartGold, Black, Black2, X, AlphaSapphire en Moon gespeeld. Ik heb ooit een Gameboy gekocht met Red, maar daar zit ik vast en 1 van de knoppen is kapot xD Ik ben nu door Sun aan het spelen in het Frans, want waarom ook niet c: En space beesten op losse eilanden... XD Hawaii-setting met science fiction (a)IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Frans is sowieso een drama, kon ik ook nooit, wel een mooie taal though. Zonde dat die leraren het dan niet wat leuker maken ipv op die manier iedereen te demotiveren..
Also, ik wil eigenlijk een kittenactiviteit, zeker nu ik hierzo drie Sc kittens zie, you in? jaaahh, dan kan Deer ook is actiever worden c: |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:36 | |
| - Snowdance schreef:
- Tallshadow schreef:
- Frans is sowieso een drama, kon ik ook nooit, wel een mooie taal though. Zonde dat die leraren het dan niet wat leuker maken ipv op die manier iedereen te demotiveren..
Also, ik wil eigenlijk een kittenactiviteit, zeker nu ik hierzo drie Sc kittens zie, you in? jaaahh, dan kan Deer ook is actiever worden c: Jaaah! Grizzly en Adder zijn in en thanks hihi <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:37 | |
| - Grizzlykit schreef:
- Snowdance schreef:
- Tallshadow schreef:
Also, ik wil eigenlijk een kittenactiviteit, zeker nu ik hierzo drie Sc kittens zie, you in? jaaahh, dan kan Deer ook is actiever worden c: Jaaah! Grizzly en Adder zijn in
en thanks hihi <3 Deer en Adder moeten nog is een topicje tbh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:37 | |
| @Femke, oh das een leuk boek, gewoon de eerste right? heb ze enkel in het engels dus de namen ken ik niet in NL (A)" En wow dat zijn er echt veeeel o: Teach me master, dan weet jij vast hoe je het snelst uit grotten komt zonder een touw Daarnaast klinkt het zo een stuk cooler, als een soort terminator op vakantie oid Also, cool guys, dan moet die er maar eens komen *gaat bezig terwijl ze leert* - #Awesome:
|
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:39 | |
| Hihi <3
En ja eigenlijk wel |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 17:43 | |
| Jup pika komt gezellig ook meedoen 8) |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| - Tallshadow schreef:
- @Femke, oh das een leuk boek, gewoon de eerste right?
heb ze enkel in het engels dus de namen ken ik niet in NL (A)" En wow dat zijn er echt veeeel o: Teach me master, dan weet jij vast hoe je het snelst uit grotten komt zonder een touw Daarnaast klinkt het zo een stuk cooler, als een soort terminator op vakantie oid
Also, cool guys, dan moet die er maar eens komen *gaat bezig terwijl ze leert* Dat is de eerste, ja c: Ik begon die boeken te kopen toen ik 13 was, dus dan was Nederlands vanzelfsprekend. Nu lees ik daar maar gewoon in Wijze woorden van de Pokémon-master: Zoek een walkthrough of een map op van die grot, want grotten zijn vreselijk. Zeker in 16-bit (a) Het is ook wel cool tbh, Sun en Moon zijn - in all seriousness - mijn favoriete Pokémon games tot nu toe c: IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| - Grizzlykit schreef:
- Hihi <3
En ja eigenlijk wel ayeee, zal ik dan maken? c: 't wordt dan wel in spt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |