Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Stonepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LZ9ajdK
Wolf
223
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 21:59

Daar zou ik sowieso rekening mee houden maar goed dat je t nog even meld thanks! c:

A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?

Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:05

shit man ikzelf, persoonlijk, vind het gewoon moeilijk om butterstar dit nieuws te brengen rip

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 EHnbxOu        0        Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 12ADpxX
Ferndust
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:06

Chivypaw schreef:
Fernpaw. schreef:
#M: Denk niet meer dat ik er vanavond op reageer. Ben een beetje gaar van al het schoolwerk van vandaag, maar wil er morgen wel eens naar kijken. Zou je zo lief willen zijn om die link even naar Shark te sturen? *¨kijkt je aan met puppy-eyes*

#Renske: Butter is love, Butter is life <3

stiekem ben ik heel blij dat jij butter van mij hebt overgenomen, je bent zo lekker actief met hem
ook al is hij helemaal anders dan ik ging spelen Razz

No problem! (: Hoe ging jij 'm dan bespelen? Ben ik wel nieuwsgierig naar tbh
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:18

Shiiit Butterstar = completely broken

One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.

Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:25

#Michelle: Ferndust is ook een mess
Stonepaw
Member
Wolf
223
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:28

[0] Duskdweller
[0] Tidedweller
[0] Timedweller

Mag ik even uw hulp? -aa-

A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?

Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:29

Stonepaw schreef:
[0] Duskdweller
[0] Tidedweller
[1] Timedweller

Mag ik even uw hulp? -aa-

The world around us is burning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Glxhq910
But we're so cold

:::::

Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:29

Duskdweller (:
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:30

[2] Duskdweller
[0] Tidedweller
[1] Timedweller

Heb die van Freed er ook even in gezet Smile

Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 XCYEFTC
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:31

[3] Duskdweller
[0] Tidedweller
[1] Timedweller

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:32

Bedankt ik was echt lui lol
Aspenpaw.
Member
Renske
650
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:34

Ctrl+c en ctrl+v is ook heel erg veel werk, doe het met liefde

En het topic van Fern heeft meteen voorrang op de rest ghehe c:

Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...  
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Stonepaw
Member
Wolf
223
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stonepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:35

Duskdweller it is
Thanks guys c:

Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:36

#Renske: De volgende keer doe ik het zelf wel hoor Razz
Bitterpaw
Member
Demi
1099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:36

Misschien moet ik eens een overzicht gaan maken van m'n topics, want ik ben alles kwijt c':

Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:37

#Demi: HAHA sorry voor de PM! Ik stuur dat zodat ik zelf een beetje een overzicht kan houden van alles xD
Aspenpaw.
Member
Renske
650
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:38

Ik klik altijd op "mijn berichten" bovenaan de index zegmaar en dan kan je ook al je topics zien (alleen staan er dan ook de OOC topics tussen)

Shark
Member
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:40

Ik heb ze allemaal in een overzichtelijk schema gegoten zodat ik voor mezelf een duidelijker overzicht heb zonder dat die OOC-topics daar idd tussen zitten (:
Bitterpaw
Member
Demi
1099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:41

Aspenpaw schreef:
Ik klik altijd op "mijn berichten" bovenaan de index zegmaar en dan kan je ook al je topics zien (alleen staan er dan ook de OOC topics tussen)

Dat doe ik ook altijd, maar het is meer dat ik zoveel accounts heb waar ik allemaal 2-3 topics op heb lopen dat ik niet meer weet waar ik moet zoeken c':

Aspenpaw.
Member
Renske
650
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 22:44

Bitterpaw schreef:
Aspenpaw schreef:

Dat doe ik ook altijd, maar het is meer dat ik zoveel accounts heb waar ik allemaal 2-3 topics op heb lopen dat ik niet meer weet waar ik moet zoeken c':

Ohh ja zo. Dan snap ik het inderdaad wel.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: