|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 15:50 | |
| Nice! Heb je daarna vakantie? Ik ben wat moe vandaag, maar ik heb een beetje kunnen posten, dus ik ben blij xD
-kijkt naar topic met Jinglekit- Thornface komt nooit van zijn leven nog van die bijnaam af :') IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| |
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:00 | |
| Hello people c:
how's life? nee, ik ga je zinnetje niet stelen hoor ems xD Hoe gaat 'ie? (a) |
|
| |
| |
| |
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:04 | |
| Ik heb pas vanaf aankomend weekend officieel vakantie, maar door mijn lessenrooster had ik vorige donderdag voor het laatst les, en deze week moet ik alleen op donderdag en vrijdag naar school. Eigenlijk 2 weken vakantie met 2 schooldagen tussendoor xD
Heya c: IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| |
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:07 | |
| Vooral veel uitrusten en RP'en xD Ik heb eigenlijk sowieso veel vrije tijd (3 dagen school per week), maar ik heb vaak niet genoeg energie om echt iets te doen :') IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
| |
| |
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:17 | |
| Yup! Ik speel nu vooral Pokémon, maar The Legend Of Zelda vind ik ook wel leuk. Nu ben ik vooral bezig met het herlezen van de eerste reeks van Warrior Cats c: IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:18 | |
| - Thornface schreef:
- Yup! Ik speel nu vooral Pokémon, maar The Legend Of Zelda vind ik ook wel leuk. Nu ben ik vooral bezig met het herlezen van de eerste reeks van Warrior Cats c:
Ik heb like bijna alle pokemon spellen voor de nintendo ds, ik had toen een verslaving eraan XD
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:21 | |
| Ik antwoord heel traag vandaag blijkbaar lol haha xD Ben blij dat het goed met je gaat ems (a) en als je je verveelt moet je maar naar de discord komen, spam ik je wel onder xD |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:28 | |
| Ja die grotten zijn echt gewoon doolhoven
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:34 | |
| Gelukkig zitten er in de nieuwere spellen veel minder grotten, meestal maar twee.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:39 | |
| Wel, ik kwam gister de klas binnen met een met tape gemummificeerde hand bij een leraar die me haat nu En ja, alleen Sun en Moon is ineens met space beesten en losse eilanden XD
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 feb 2017 - 16:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oh, dat is op zich iets minder xD Is dat die NL leraar waar je over vertelde?
Oké dat klinkt super random... Space beesten en losse eilanden, soo, space beesten op losse eilanden? Jap, En jaaa, tis ook random, I guess dat ze het minder random gaan maken in de anime ofs XD
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|