| vegan chicken sandwich review | |
|
|
Demi 171 Afwezig "Well, I met God and she had nothing to say to me."
| |
| Onderwerp: vegan chicken sandwich review wo 8 feb 2017 - 18:58 | |
| Ergens had ze er spijt van dat ze onderweg niet even een reisgenootje had gerekruteerd. Het was zo nu en dan behoorlijk saai om alleen te zijn, en dat bleek maar weer. Ze had waarschijnlijk nog geen vijf kilometer gewandeld en ze verveelde zich al een beetje. Toch hield ze zich aan haar eigen persoonlijke queeste: ze moest dit gebied gaan verkennen. Kijken wie wie was, en waar diegenen dan wel rondhingen. Dit hele gebied was volkomen nieuw voor haar, dus al het gepraat over clans en alles had haar behoorlijk in de war gebracht. Zoals ze had begrepen waren er vier clans, eigenlijk vijf, maar die vijfde was dan weer niet echt een clan. Maar ze noemden zich wel een clan. Heel ingewikkeld. De grote, witte kattin keek even om zich heen. Verschillende tweebeennesten - die kende ze dan weer wel - maar heel veel katten zag ze nog niet. Misschien was ze wel gewoon straal de verkeerde kant opgelopen. Met een diepe zucht plofte ze neer. Tijd voor pauze.
- Hellhound eerst - |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review za 11 feb 2017 - 19:00 | |
| Als je toch door de Twolegplace moest lopen was de beste plaats om dat te doen zo hoog mogelijk. In een rustige pas wandelde Hellhound over de toppen van de daken. Rijtjeshuizen waren zo makkelijk. Als ze niet meer tegen elkaar aan stonden kon je het echter beter wat lager opzoeken. Maar nu hij toch zo hoog liep kon hij prima het gebied in de gaten houden. Zijn groene ogen speurde door de straten. Opzoek naar... naar wat dan ook. Rogue. De geur drong langzaam zijn neusgaten binnen. Zijn ogen draaide richting de geur en vielen op een tabbypoint kattin die net met een diepe zucht ging zitten. Het was een compleet onbekende. Vreemd. Hij had toch wel het idee dat hij alle Rogues in het gebied inmiddels al wel had gezien. Het was moons geleden dat hij een onbekende tegen was gekomen. Bovendien zag de kattin er ook niet uit als een kitten van een van de andere Rogues die nog maar net het gebied mocht verlaten. "Nu al moe?" vroeg Hellhound op een neutrale toon. Hij bleef op het dak staan terwijl hij naar de kattin beneden keek. Hij zou geen moeite doen om zich te verstoppen. De rosse kater wilde eerst zien of het, het waard was om naar beneden te gaan.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review di 14 feb 2017 - 20:52 | |
| Rustig tuurde ze om zich heen, zich oriënterend op het gebied. Ze had geen idee waar ze nu eigenlijk heen aan het lopen was en ergens wenste ze dat ze een snack voor onderweg had meegebracht. Ze had zichzelf op de hoek van één van de straten neergezet, en keek de laan verder in. Nog meer tweebeennesten, verder niks. Het was ontzettend rustig vandaag, behoorlijk saai eigenlijk. Haar aandacht werd getrokken door een stem, en even keek ze verward om zich heen. Ze zag helemaal niemand. Toen ze haar blik omhoog richtte, zag ze pas dat er een grote, rode kater op het dak van één van de nesten zat. Hij vroeg of ze nu al moe was, waarop ze even grinnikte. "Zie ik eruit alsof ik een topconditie heb?" miauwde ze geamuseerd. Nee, Djinn was de slankste zeker niet. Dik vond ze daarentegen ook weer zo grof klinken. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review di 28 feb 2017 - 15:50 | |
| De kattin wie in de straten zat grinnikte om zijn vraag. "Zie ik eruit alsof ik een topconditie heb?" reageerde ze vragend. Daar had ze een punt. Echt dik was ze niet maar mollig kon je haar gemakkelijk noemen. Al was ze wel duidelijk niet mollig door een teveel aan Kittypet voedsel. Ze leek niet op een Kittypet en tenzij hij de nieuwste Elite Member had gemist was ze een Rogue. De rosse kater zwaaide een keer met zijn staart. De reactie was wel amusant geweest. Niet agressief maar ook niet volkomen passief. Met rustige passen wandelde hij naar de rand van het dak om vanaf daar naar een hoge pilaar te springen. Op de pilaar ging hij nu zitten. Een stuk dichter bij de kattin. "Je bent niet van hier, of wel?" vroeg Hellhound. Hij hield altijd wel van verhalen van andere plaatsen dus was nieuwsgierig naar of hij zo'n verhaal uit deze kattin zou krijgen.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review di 28 feb 2017 - 17:36 | |
| Van zichzelf had ze al een vrij grofgebouwd lichaam, met dank aan haar moeder. Djinn en haar moeder leken op elkaar als twee druppels water en om eerlijk te zijn had ze het niet anders willen hebben. Ook al zag ze de kattin nooit meer - ze vroeg zich zelfs af of ze überhaupt nog leefde - nog steeds zag Djinn haar moeder als één van de belangrijkste personen in haar leven. De poes had haar in haar eentje grootgebracht en Djinn had alles aan haar te danken. Helaas had ze zelf nooit zo'n moeder kunnen zijn voor haar eigen kroost. Haar ogen waren strak op de rode kater gefixeerd terwijl deze zijn weg naar beneden zocht. Ze kon hem nu iets beter zien en merkte meteen op dat ook hij niet bepaald klein was. Zijn volgende vraag luidde of ze van hier was, waarop er een vage grijns op haar gezicht krulde. "Is het zo makkelijk te zien?" vroeg ze toen, oprecht benieuwd naar het antwoord. Om één of andere reden kon iedereen zien dat ze hier niet vandaan kwam. Ze wilde wel eens weten wat die reden was. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review wo 1 maa 2017 - 18:00 | |
| Na zijn vraag verscheen er vrijwel direct een grijns op de kop van de kattin. Oh? Dat kon nog wel een interessant worden. Ze zou namelijk niet zomaar zonder reden grijnzen en al helemaal niet op een moment net zoals na een vraag. "Is het zo makkelijk te zien?" vroeg de tabbypoint vervolgens. Dat bevestigde dat ze hier niet vandaan kwam. Zijn pluizige staart sloeg Hellhound rond zijn poten terwijl hij de kattin voor een paar secondes aanstaarde. "Je komt me niet bekend voor en zo ver ik weet ken ik alle Rogues uit het gebied," verklaarde de rosse kater. Rustig gaf hij een paar likken over zijn borst voor hij zijn groene ogen weer op de kattin in de straten richtte. "Simpel redeneren dus."
[I'm still wondering about the title...]
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review vr 3 maa 2017 - 1:10 | |
| Haar ogen scanden de omgeving een beetje. Hoewel ze ervan overtuigd was dat ze zojuist niet de meest onredelijke kat van dit gebied had ontmoet, was ze nog wel redelijk op haar hoede. Ze kende het gebied niet echt en ze wist nog minder over de katten die erin woonden. De kater sloeg zijn staart om zijn poten heen, wat haar vertelde dat hij van plan was om hier nog wel even rond te blijven hangen. Niet dat ze daar enig probleem mee had, ze kon zich een minder gezelschap indenken. Hij merkte op dat Djinn hem niet bekend voorkwam en dat hij iedere rogue in het gebied zo ongeveer wel kende. Toen ze dat hoorde, trok ze verbaasd met haar oren. Dan moest deze kater wel een gigantisch sociaal netwerk hebben. Dat, of er waren bar weinig rogues in dit gebied. Iets wat ze op zich al vrij apart vond, wie wilde er nou niet kunnen gaan en staan waar hij wilde? "Oké, duidelijk," zei ze toen met een knik. Ze keek even geamuseerd om zich heen. "Ik neem aan dat jij wél van hier bent?" sprak ze toen rustig. Ze was wel benieuwd bij welke groep deze kat zich schaarde. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review ma 6 maa 2017 - 15:33 | |
| De manier waarop de kattin met haar oren trok liet merken dat ze het op zijn minst opmerkelijk vond dat hij dat wist. Hij had er vele moons over gedaan maar zijn kennisnetwerk strekte ver. "Oké, duidelijk," reageerde de kattin met een knikje. De rosse kater volgde haar blik. Was er iets om hun heen? Waarschijnlijk niet, anders zou hij het wel eerder zien dan zij. "Ik neem aan dat jij wél van hier bent?" vroeg de kattin hem vervolgens. Hellhound knikte een keer waarna hij wat rechter op ging zitten en zijn nek naar boven strekte. Op die manier was de zwarte halsband met de twaalf hondentanden goed te zijn. Normaal gesproken hing zijn vacht er voor het grootste deel overheen. Hieraan kon ze zien dat hij bij de Elite hoorde, al wist hij natuurlijk niet zeker of ze wist wat de Elite was.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review ma 6 maa 2017 - 15:59 | |
| Waar zij vandaan kwam, had het gebied voornamelijk bestaan uit solitaire katten. Het gigantische gebied was verdeeld in honderden kleine stukjes die ieder tot één van de bewoners van het gebied behoorden. Enkele katten hadden samen een groep gevormd en een groter gebied geclaimd, maar de meeste groepen hielden zelden lang stand. Zelf had ze wel in één groep gezeten, de grootste en oudste van het gebied. Het grootste deel van haar familie had tot de groep behoord en het was bijzonder lastig geweest om afscheid te nemen. Toch had het niet anders gekund. Nou was ze iemand zonder familie, die rond zwierf terwijl ze zocht naar een nieuw thuis om te vernielen. De kater rechtte zijn rug en het eerste wat hij zag was het soort halsband dat vaak aan kittypets werd gegeven. Het enige wat er mis was, was dat de band was gedecoreerd met hondentanden. Edgy. Tank had haar verteld dat de leden van de Elite dat soort halsbanden droegen. Er stond nu dus één voor haar. Haar blik bleef gefixeerd op de band. "Dat lijkt me niet bepaald comfortabel zitten," merkte ze op, op een vrij rustige toon. Ze vroeg zich af wie de moeite nam om die tanden door een halsband te drukken. Het was vast rotwerk.
Note; Ik kon echt geen titel bedenken lol :') |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review ma 13 maa 2017 - 15:05 | |
| "Dat lijkt me niet bepaald comfortabel zitten," merkte de kattin op. Hellhound haalde zijn schouders op. Het wende vrij snel. Het dragen van een halsband met tanden was normaal geworden. Net zoals de Twolegs leken te wennen aan het metaal dat ze soms over hun tanden droegen. De kattin vroeg niet verder naar zijn afkomst dus was de Elite in meer of mindere maten wel bij haar bekend. "Heb je van de Elite gehoord van iemand?" De hoeveelheid kennis van de ander vaststellen was altijd handig. Dan wist je waarover je wel en niet kon praten en wat je wel en niet aan de mening van de ander over bepaalde onderwerpen zou kunnen veranderen. Ook zei het iets over met wie de ander al in contact was geweest sinds ze in dit gebied was.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review ma 13 maa 2017 - 22:45 | |
| De rode kater haalde zijn schouders op, blijkbaar was hij er al lang aan gewend. Djinn geloofde niet dat het kon. Buiten het fysieke ongemak vond ze het symbolische aspect ook maar niets. Het was een teken van onderdrukking, dat je het eigendom was van iemand anders. Althans, als je het haar vroeg. Ze zou nooit vrijwillig zo'n ding om haar nek trekken. De kater vroeg vervolgens of ze van iemand over de Elite gehoord had, waarop ze even rustig knikte. Ze woog af of ze erover moest vertellen, het was nooit handig als katten meer over jou wisten dan jij over hen, maar ze vond dat het in dit geval niet veel kwaad kon. "Een rogue heeft me het een en ander verteld," vertelde ze. "Hij heet Tank." Als deze kater echt zo veel contacten had, kende hij Tank vast ook wel. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review ma 20 maa 2017 - 15:32 | |
| Het duurde een kort moment voor er een reactie van de kattin kwam. Ze dacht dus wel echt na over haar woorden en dat was precies wat Hellhound wel fijn vond in een gesprekspartner. "Een rogue heeft me het een en ander verteld," vertelde de Rogue. De rosse kater draaide een keer met zijn oren op die woorden. Nu wilde hij weten wie ook. "Hij heet Tank." Hellhound gaf een knikje op haar uitleg. De rosse kater ging verzitten voor hij verder praatte tegen de kattin op de grond. "Tank is een bekende van de Elite en ik heb hem laatst nog gesproken. De informatie die van hem komt valt te vertrouwen." Het was nog maar een paar dagen geleden dat hij de Rogue was tegengekomen en een konijn van hem had gekregen om aan Vitani te geven.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review za 25 maa 2017 - 14:21 | |
| Geduldig wachtte ze het antwoord van de rosse kater af en deze zei dat Tank een bekende van de Elite was geweest. Hij had hem tevens laatst nog gesproken en Djinn vroeg zich af hoe dat gesprek dan wel niet verlopen was. Maar hoe dan ook, Tank leek een goede reputatie te hebben hier, en om één of andere reden, stelde haar dat gerust. Het was ook weer zoiets om in een groep te zitten waarvan de leider ruzie had met iedere ziel in het bos. Daar was je op een gegeven moment ook wel snel klaar mee. "Goed om te weten," miauwde ze toen. Het was niet vaak zo dat ze een kat zo snel vertrouwde als ze bij Tank had gedaan. "Hij heeft me wat bijzondere dingen verteld over de Elite," miauwde ze toen, terwijl ze haar kop even afweek. De leidraad was toch wel dat het de meest bloeddorstige clan van het woud was. Wat een imago. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review ma 27 maa 2017 - 15:12 | |
| "Goed om te weten," reageerde de kattin. Het was hoogstwaarschijnlijk wel fijn om te weten dat de katten waarmee je omging niet in de problemen zaten. Problemen hadden namelijk de neiging om zonder pardon van de een op de ander over te springen. Bevriend iemand met problemen en voor je het weet beland je er zelf ook in. "Hij heeft me wat bijzondere dingen verteld over de Elite," vertelde de kattin waarna ze haar kop weg draaide. "Bijzondere dingen eh? Zoals?" vroeg Hellhound. De rosse kater was wel nieuwsgierig hoe 'bijzonder' die dingen eigenlijk waren. Hij tilde zijn poot op en begon het vuil tussen zijn pootkussentje suit te halen. Dagelijkse verzorging was belangrijk natuurlijk.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review di 4 apr 2017 - 22:48 | |
| Ergens was ze licht verbaasd dat zo'n kalme, redelijke kater als deze afkomstig was van de zogenaamde Bloodclan. Die naam schreeuwde al pure edge en heel erg dol was ze er niet op. Tank's bijdrage had ook niet echt geholpen. Ze had niet het gevoel dat haar 'leider' een hoge pet op had van de katten die zichzelf de Elite van dit gebied noemden. Je moest ook wel heel erg onder de indruk zijn van jezelf wilde je je groepje de 'Elite' noemen. Maar goed, smaak was een subjectief iets. De rosse kater vroeg naar de bijzondere dingen die ze van zijn groep had gehoord en begon vervolgens nonchalant zijn poten te verschonen. Niet het meest sociale plan van actie, maar oké. "Hm, dat jullie een clan zijn die een hekel heeft aan clans," begon ze. De Elite had de structuur en het idee van een clan gehad, maar dan zonder de voordelen. Althans, zo scheen het te zijn. "Hij zei tevens dat jullie niet bepaald bang zijn voor conflict." Het tegenovergestelde, maar Djinn hield van eufemismen. "Oh ja, en niet elke kat in de Elite schijnt even... redelijk te zijn," opperde ze als laatste. Tank had wat vrienden gemaakt met de katten die wel een beetje snugger waren en dat schenen er niet al te veel te zijn. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review vr 7 apr 2017 - 17:16 | |
| "Hm, dat jullie een clan zijn die een hekel heeft aan clans," reageerde de kattin. Het was niet dat ze specifiek een hekel aan de clans hadden. Het was vooral dat ze hun gebied wilde en dat de clans dat niet zomaar wilde afgeven. Maar okay, er waren er wel een paar die echt overal een hekel aan hadden. "Hij zei tevens dat jullie niet bepaald bang zijn voor conflict." Dat was op zich wel een mooie. 'Een Elite kat gaat geen gevecht uit de weg', was het motto van een aardig deel van de katten. Enkelen zochten de gevechten juist op. Dat waren dan wel degene die nooit oud werden. Hij was niet van plan om zijn leven te geven in een gevecht dat hij niet zou kunnen winnen. "Oh ja, en niet elke kat in de Elite schijnt even... redelijk te zijn," voegde de langharige kattin nog toe. Zachtjes zuchtte de rosse kater waarna hij stopte met het schoonmaken van zijn poten. "Affirmative, er zijn nogal wat lastige gevallen. Daarbij gaat er niet meer dan vechten, bloed en moorden door hun kop. Maar dat neemt niet weg dat er ook Rogues zijn met zo'n instelling."
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review vr 7 apr 2017 - 23:03 | |
| De kater luisterde naar haar opmerkingen met een stoïcijnse expressie op zijn gezicht en toen ze klaar was, kon er nog een klein zuchtje af. De rode kater lichtte toe dat er inderdaad een aantal lastigere gevallen waren binnen de groep en Djinn kon zich alleen maar voorstellen hoe dat was. Vervolgens noemde Hellhound dat er ook rogues waren met die bloedige instelling, waarop ze knikte. "Alleen hoef je je als rogue niet met elke andere rogue te associëren," miauwde ze. Vrijheid, het hele voordeel aan een rogue zijn. Als iemand je niet aanstond, ging je er vandoor. Of vrat je ze levend op. Dat lag dan weer aan je eigen voorkeur. "Bij jullie zal dat wel anders zijn." In een kamp zitten met een stel moordlustige gekken leek haar niet ideaal, maar de hoeveelheid idioten moest haast wel meevallen, toch? In haar tijd had ze ook in een groep gezeten met katten die ietwat... extremer waren dan het gemiddelde. "Zit jullie kamp hier in de buurt?" vroeg ze toen. Heel veel zin om per ongeluk privéterrein in te wandelen had ze niet. Ze was hier een vreemdeling en wist uit ervaring hoe vervelend het kon zijn als er één of andere vreemde idioot op jouw land kwam staan. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review ma 10 apr 2017 - 17:32 | |
| De kattin knikte op zijn woorden. "Alleen hoef je je als rogue niet met elke andere rogue te associëren," voegde ze er nog aan toe. Daarop knikte Hellhound dan weer bevestigend. Als je er goed over na dacht hadden ze op dat gebied erg vergelijkbare ideeën. "Bij jullie zal dat wel anders zijn." Of nouja, bijna dan. Zacht schudde de rosse kater een keer met zijn kop. Als er iets was wat de Elite van de andere clans onderscheidde was het dat wel. "Het is bij ons niet verplicht om in het kamp te verblijven. Zo lang je luistert naar de Leader en Commander en je niet tegen de groep keert ben je vrij om te doen en laten wat je wil." Dit was eigenlijk wel basis informatie waarvan hij had verwacht dat Tank dat ook wel had vertelt. Achja, hij had er geen probleem mee om het zelf tegen Djinn te vertellen. "Zit jullie kamp hier in de buurt?" Op zich een slimme vraag gezien ze hier nieuw was en waarschijnlijk niet zomaar het kamp van een groep deels bloedzuchtige katten in wilde wandelen. "Het parkje die kant op is ons kamp", zei de kater met een knikje in de richting van waar hun kamp zich bevond.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review vr 14 apr 2017 - 16:19 | |
| De kater knikte en Djinn liet haar blik even afdwalen. Haar oude groep had ook een aantal katten gehad die niet bepaald het slimste paard van stal waren, maar dat soort types had je wel vaker. Vooral als je groep zich begaf aan de dubieuze kant van het spectrum. Je had altijd je aparte, irreële en bloeddorstige katten die om één of andere reden heel graag hun klauwen in andere katten wilden zetten. Nu was ze zelf ook niet bang voor een conflict, in tegendeel, soms vond ze het wel leuk om haar frustraties te uiten in een goed gevecht, maar een leven van een ander nemen was altijd iets geweest waar ze nooit zeker over was. Op het moment zelf was het een enorme adrenalinestoot, een gigantische power trip, maar later begon je je af te vragen waarom. Soms leek het alsof ze achter je aankwamen via het hiernamaals en het maakte haar soms een tikkeltje oncomfortabel. Hellhound vertelde dat je enkel hoefde te luisteren naar de leider en Commander van de clan en verder mocht je doen en laten wat ze wilde. Het lag dus grotendeels aan de leider hoeveel vrijheid je eigenlijk had. De kater vertelde vervolgens waar hun gebied was en Djinn knikte even. Dat zou ze voorlopig wel vermijden. Ze keek weer naar Hellhound. "Die leider van jullie, valt hij een beetje mee?" vroeg ze toen. Ze hield niet van regels, autoriteit en katten die zichzelf boven anderen stelden. Ze zag zichzelf niet echt in zo'n soort groep leven. |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review wo 19 apr 2017 - 9:46 | |
| De kattin knikte op zijn woorden en leek die te begrijpen. Soms waren concepten van de Elite moeilijk te begrijpen omdat ze anders waren dan een van de clans uit het bos maar ook heel anders dan het leven van een Rogue. De kattin keek hem even aan voor ze haar volgende vraag stelde. "Die leider van jullie, valt hij een beetje mee?" Er verscheen een bedenkelijke blik in Hellhound's ogen. Hoe diep zat deze vraag. Enkel nieuwsgierigheid na het antwoord op de vorige vraag of meer. Hellhound haalde een keer zijn schouders op. "De beste tot nu toe. Claw is vrij redelijk en zeker niet de domste." Hij zou zijn Leader niet gaan ophemelen, dat zat gewoon niet in hem. Maar de waarheid spreken deed hij wel, dit was zijn eerlijke mening over de zwarte kater.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: vegan chicken sandwich review | |
| |
|
| |
|