|
|
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:25 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay |
|
| |
H 612 Actief Jumpsuit, jumpsuit
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:26 | |
| - Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:28 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') Neh hij vind Blur zielig en gaat hem eerder helpen dan pesten c': hijs een badass strenge warrior maar geen pestkop |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:29 | |
| - Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') Neh hij vind Blur zielig en gaat hem eerder helpen dan pesten c': hijs een badass strenge warrior maar geen pestkop Hij kan het tenminste proberen :pp |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:31 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') Neh hij vind Blur zielig en gaat hem eerder helpen dan pesten c': hijs een badass strenge warrior maar geen pestkop Hij kan het tenminste proberen :pp Eh. Hijs niks voor niks de Demonslayer 8) |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:32 | |
| - Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') Neh hij vind Blur zielig en gaat hem eerder helpen dan pesten c': hijs een badass strenge warrior maar geen pestkop Hij kan het tenminste proberen :pp Eh. Hijs niks voor niks de Demonslayer 8) OMG whahahaaha die heeft echt een punt verdient |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:34 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') Neh hij vind Blur zielig en gaat hem eerder helpen dan pesten c': hijs een badass strenge warrior maar geen pestkop Hij kan het tenminste proberen :pp Eh. Hijs niks voor niks de Demonslayer 8) OMG whahahaaha die heeft echt een punt verdient *plakt sticker op Demons borstkast* Goodboy |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:35 | |
| - Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') Neh hij vind Blur zielig en gaat hem eerder helpen dan pesten c': hijs een badass strenge warrior maar geen pestkop Hij kan het tenminste proberen :pp Eh. Hijs niks voor niks de Demonslayer 8) OMG whahahaaha die heeft echt een punt verdient *plakt sticker op Demons borstkast* Goodboy Oh Lordy Ik weet dat Blur zich echt ongemakkelijk gaat voelen but on the other hand when is he not? :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:37 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') Neh hij vind Blur zielig en gaat hem eerder helpen dan pesten c': hijs een badass strenge warrior maar geen pestkop Hij kan het tenminste proberen :pp Eh. Hijs niks voor niks de Demonslayer 8) OMG whahahaaha die heeft echt een punt verdient *plakt sticker op Demons borstkast* Goodboy Oh Lordy Ik weet dat Blur zich echt ongemakkelijk gaat voelen but on the other hand when is he not? :') Geef Blurry en crush op Demon |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:38 | |
| - Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') Neh hij vind Blur zielig en gaat hem eerder helpen dan pesten c': hijs een badass strenge warrior maar geen pestkop Hij kan het tenminste proberen :pp Eh. Hijs niks voor niks de Demonslayer 8) OMG whahahaaha die heeft echt een punt verdient *plakt sticker op Demons borstkast* Goodboy Oh Lordy Ik weet dat Blur zich echt ongemakkelijk gaat voelen but on the other hand when is he not? :') Geef Blurry en crush op Demon Lol kan niet, hij is aseksueel./aromantisch |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:41 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- 8)
Fair enough :pp Hm zou ik hem badass en evil maken? Or just a pussy Naja, jij bent extra gepassioneerd met evil badasses so... XD True.. x'D ik ken gewoon geen pussy cats spelen okay Yeah I kind of noticed Als je wilt mag hij Blur wel pesten ofzo met al zn schimmen en stemmen en shizzle maar niemand behalve Acorn en Dandelion weten het dus ik denk dat hij gwn een freak voor Demon is :') Neh hij vind Blur zielig en gaat hem eerder helpen dan pesten c': hijs een badass strenge warrior maar geen pestkop Hij kan het tenminste proberen :pp Eh. Hijs niks voor niks de Demonslayer 8) OMG whahahaaha die heeft echt een punt verdient *plakt sticker op Demons borstkast* Goodboy Oh Lordy Ik weet dat Blur zich echt ongemakkelijk gaat voelen but on the other hand when is he not? :') Geef Blurry en crush op Demon Lol kan niet, hij is aseksueel./aromantisch He will make him romantic |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:42 | |
| Lol gaat niet lukken als mijn Blurbae blijft forever alone <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:44 | |
| Maar das toch zielig but kidding Demon is een pussyslayer (a) Maarre mijn baby is geaccepteerd dus topicje? |
|
| |
Cover me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:46 | |
| - Demonslayer schreef:
- Maar das toch zielig
but kidding Demon is een pussyslayer (a) Maarre mijn baby is geaccepteerd dus topicje? Hij heeft zijn zusje en hij heeft altijd stemmen en schimmen bij zich dus liefde heeft hij ni nodig xd jij maakt muahahaha |
|
| |
Bunny 152 Actief I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:47 | |
| hmpf ik heb alleen zin om te posten op topics waar ik niet op kan posten nu :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:49 | |
| - Blurrypaw schreef:
- Demonslayer schreef:
- Maar das toch zielig
but kidding Demon is een pussyslayer (a) Maarre mijn baby is geaccepteerd dus topicje? Hij heeft zijn zusje en hij heeft altijd stemmen en schimmen bij zich dus liefde heeft hij ni nodig xd
jij maakt muahahaha Als me setje er is ga ik hem meteen maken c: @Buns; Wil je anders een spt topicje doen? |
|
| |
Bunny 152 Actief I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:49 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 jan 2017 - 19:50 | |
| - Ara schreef:
- @M; hmm, met wie?
Kies maar :3 |
|