We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ooh demon is echt pretty Ik wilde dat plaatje altijd al eens gebruiken, maar hij was toen nog in gebruik door Pepper maar die's lang al niet actief geweest xD
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Muta
Member
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jan 2017 - 0:16
Blurrypaw schreef:
Demonslayer schreef:
Blurrypaw schreef:
Ik ben echt al bijna een uur aan het zoeken voor een bijpassende sheet :')
Voor Blurry?
Yeh, maar ik ben een zeer kieskeurig persoon so yeah >.<
Leuk leuk, ik ook hoor tbh ben soms echt een perfectionist :') Also als ooit tijd heb kan je dan een sheetje voor Demon maken? Ik ben te onhandig voor al die codes
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jan 2017 - 0:18
Demonslayer schreef:
Blurrypaw schreef:
Demonslayer schreef:
Blurrypaw schreef:
Voor Blurry?
Leuk leuk, ik ook hoor tbh ben soms echt een perfectionist :') Also als ooit tijd heb kan je dan een sheetje voor Demon maken? Ik ben te onhandig voor al die codes
@Kaiden: Ziet der nice uit c:!
Ik ken een leike website voor je, daar kan je makkelijk een sheet van halen, maar wel alle enters uit de code halen en ook de [dohtml] dingetjes
I'm a fly that's trapped in a web
But I'm thinking that my spider's dead
Shadowmask
Member
Kaiden 326 Actief I am not afraid of the storm that comes my way
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jan 2017 - 0:20
Blurrypaw schreef:
Demonslayer schreef:
Blurrypaw schreef:
Demonslayer schreef:
Blurrypaw schreef:
Voor Blurry?
Ik ken een leike website voor je, daar kan je makkelijk een sheet van halen, maar wel alle enters uit de code halen en ook de [dohtml] dingetjes
Als je het linkje wil doorsturen zou dat gewleidg zijn ^-^
@Kaiden; Ben bezig om bij Shadow te posten c': bereid je voor
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 jan 2017 - 0:21
Demonslayer schreef:
Blurrypaw schreef:
Demonslayer schreef:
Blurrypaw schreef:
Demonslayer schreef:
Blurrypaw schreef:
Voor Blurry?
Als je het linkje wil doorsturen zou dat gewleidg zijn ^-^
@Kaiden; Ben bezig om bij Shadow te posten c': bereid je voor