We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ze kunnen geen XY hebben omdat rood of zwart op de X zit, wat betekent dat ze twee X chromosomen moeten hebben voor de combi rood en zwart. En XX is n vrouw. Dus ze hebben XXY en da klopt nie dus zijn ze nie vruchtbaar.
Ze kunnen geen XY hebben omdat rood of zwart op de X zit, wat betekent dat ze twee X chromosomen moeten hebben voor de combi rood en zwart. En XX is n vrouw
Dus eigenlijk zijn ze vrouw, maar geboren met de verkeerde edele delen? dat is nice nu je het zegt wist ik eigenlijk wel dat torties nooit kittens konden krijgen, alleen had ik daar niet zo over nagedacht
If you can't handle my LIES you don't deserve the THRUTH
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Nee dat is afgeschaft om een rare reden, we doen nu alleen maar biochemie. O.O Really? Dat is een beetje creepy hee domme vraag, maaar hoeveel verschillen wij van DNA met varkens? cauze we gebruiken hun longen voor transplantaties enzo
If you can't handle my LIES you don't deserve the THRUTH
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Da weet ik nie, zou je op kunnen zoeken. Ik weet die van de chimpansees, omdat ik natuurlijk voor mn opleiding ook evolutie van de mens heb gehad en daar kwam dat aan bod. De genetica van katten weet ik dan weer door mn bio lessen op t middelbaar.
Gelukkig vinden mn ouders t prima wa k doe. Als ze da nie vonden hadden ze nog pech want ik was gewoon 18 toen ik klaar was met middelbaar dus eigen keus xD Ja, ik weet nie of ik n baan erin krijg, maar ik heb genoeg dingen die ik kan en t is breed genoeg om echt wel ergens terecht te kunnen. Nee, k ga nie rijk worden, maar da heb k me sws nooit voorgehouden xD