Shake that - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Shake that

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tallshadow
Member
Shake that  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 apr 2017 - 13:41

Hij moest zijn best doen niet heel hard in lachen uit te barsten, want het was al wel duidelijk dat dit een prima acteur was. Amber begon over het medicijn wat Tall had moeten zoeken, en dat 'Ace' dat natuurlijk wel wist. "Natuurlijk weet ik dat," Mauwde Tall, "Ik doe altijd alsof ik alles weet," Oke daar viel hij een beetje uit zijn rol, maar hopelijk kon Amber hem dat vergeven, het was voor Tall namelijk wel duidelijk dat de kater dit prima zou moeten kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Shake that  - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 19:02

Amberhunt had het gevoel dat Tallshadow hem wel vertrouwde met deze taak. Hij viel een klein beetje buiten karakter en de kleine kater grinnikte. "Ik denk wel dat dit gaat werken, denk je niet Tallshadow?" vroeg hij glimlachend. Dit was, op de een of andere manier, een goede manier geweest om te binden met de nieuwe leider. De meeste andere katten zouden Tall waarschijnlijk alleen maar hebben bevooroordeeld als ze hem hadden zien rondspringen.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 apr 2017 - 18:30

De ander stelde nog even de vraag of ze het erover eens waren dat dit ging werken, en voor de show deed Tall even alsof hij moest nadenken. Toen echter grinnikte hij, en knikte resoluut. "Je bent een natuurtalent," Deelde hij de jongere kat mede, maar dacht er tegelijkertijd over na hoe gevaarlijk dat kon zijn. Nu pas zag hij de eeuwige struggles van Innerstar in, hoe je besloot wanneer wie te vertrouwen was. Een kat die zo kon liegen als Amberhunt kon een aanwinst, maar ook een vloek voor de clan betekenen.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 apr 2017 - 17:49

Misschien dacht Tallshadow nu wel dat Amberhunt's talent om te liegen gevaarlijk zou kunnen zijn. Hij zou makkelijk de hele clan kunnen voorliegen, dat was al eerder gelukt."Je bent een natuurtalent," Miauwde Tallshadow en de jonge, rode kat glimlachte dankbaar. "bedankt, zullen we dan maar terug gaan en kijken of het werkt?" Vroeg hij. Hij was er blij mee dat Tall hem met deze taak vertrouwde.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 12:57

De ander leek er inmiddels flink zin voor gemaakt te hebben, en reageerde meteen met de melding dat ze nu misschien wel terug konden gaan. De kater knikte in antwoord hierop, en draaide zich meteen om, wenkend met zijn staart. "Let's go," Mauwde hij, het was nog een best eindje naar het kamp, maar hey, meteen genoeg bonding time met de ander. Zou goed zijn, voor beiden, aangezien het goed was de clan te kennen.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 19:20

Tallshadow wenkte Amber en die knikte, nu wist hij wat hij moest zeggen. Het was een goed idee geweest, om zijn leider hiermee te helpen. Daardoor werd hun band toch iets beter en dat kon de rode kater nu wel gebruiken. Ze begonnen te lopen en Amber keek Tall aan, hij had een brandende vraag. Veel katten zouden hun vragen inslikken maar Amber niet... "Dus, hoe is het nou? Leider zijn?" Vroeg hij nieuwsgierig.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 20:17

Amber leek er precies net zo over te denken, aangezien de jongere kat niet schroomde om een vraag te stellen. Meteen ging hij er volledig voor, en stelde Tall de vraag die hijzelf niet echt had kunnen beantwoorden nog. Misschien dat het met druk van buitenaf, zoals nu, wel zou lukken. "Goede vraag," Begon hij langzaam, om zichzelf nadenktijd te geven. "Anders vooral, met meer problemen die anderen bij je brengen," Als deputy had niemand hem daar serieus mee genomen. Nu nog niet, maar ze hadden inmiddels weinig keus.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 mei 2017 - 7:17

De grotere kater dacht na over de vraag "Goede vraag." Begon hij en Amber knikte "Anders vooral, met meer problemen die anderen bij je brengen," Ja, Amber wist dat, toen Tall nog deputy was geweest, niet veel katten om zijn hulp vroegen. Op de een of andere manier zag hijzelf nog steeds niet in waarom niet, waarom was Tall nou zo'n slechte leider. "Ik heb gehoord dat velen je geen goede leider vinden... Ik vind van wel. Innerstar maakte een goede keuze om jou als Deputy te kiezen' miauwde hij rustig en zonder enig spoor van slijmerij.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 mei 2017 - 21:33

Bij de reactie van de ander deed hij zijn uiterste best om niet in lachen uit te barsten, dat moest Amber maar niet te hard zeggen hier in Shadowclan, waar de meest populaire opinie nog steeds een afwachtende houding jegens Tall was. De tijd van onvoorwaardelijke trouw was inmiddels voorbij, sinds Inner dood was, was er onrust in zijn clan, maar het ging in ieder geval redelijk goed. "Dat is erg aardig van je," Mauwde de kater uiteindelijk glimlachend, aangezien hij wist dat Amberhunt het meende. "Maar onthoud dat de anderen dat mogen vinden, het betekent gewoon dat ik mijn best moet doen ze te overtuigen," En dat zou hem scherp houden.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 mei 2017 - 10:43

Zijn leider leek het zeker te waarderen. Hij glimlachte, maar de anderen mochten ook vinden wat zij vonden. Ja, maar ze hoefden niet zo duidelijk te zeggen dat ze Tall geen goede leider vonden. "Shadowclan kan het wel gebruiken, een nieuwe, frisse periode." Miauwde hij rustig. "Het gaat niet goed met de clan... En als ze iemand de schuld kunnen geven is het makkelijker te accepteren"
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 mei 2017 - 21:37

Hij moest even glimlachen toen hij nadacht over hoe hij zelf gereageerd zou hebben op zo'n opmerking, waarschijnlijk rebels en met een 'maar mijn mening is toch beter' attitude. En vaak was zijn mening ook beter mind you. Amber leek ongeveer hetzelfde te hebben, al bracht die het met een subtiel argument wat Tall even een beetje beschaamd naar de grond deed kijken. Hij had helemaal niet zo prominent willen zijn, maar met zijn per ongelukke actie op de gathering was dat plan een beetje misgegaan. "Dat is erg scherp van je," Mauwde hij bij de tweede opmerking, aangezien niet veel jonge katten dat zo door hadden. "Wie zou er ook beter te beschuldigen zijn dan ik?" Mauwde hij daarna oprecht, hij was leider, beschuldigd worden was zo ongeveer zijn taak.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 mei 2017 - 22:22

Amberhunt keek Tall serieus aan. Hij was, ook al zou de rode kater dat nooit over zichzelf zeggen, een intilligente kat en zag dingen in anderen. En Tall had gelijk, de clan kon zich makkelijk afreageren op hun leider of op de kat die iets anders fout had gedaan, en dat opzicht leken de twee wel op elkaar. "Je hebt gelijk, maar ik wilde je dus laten weten dat ik er niet zo over denk. Ik begrijp dat het moeilijk is, een clan leiden. Vooral als die clan ernstig verzwakt is." Miauwde hij met een knikje. Het was lang geleden dat hij hier over na had gedacht maar nu dacht Amber weer aan een wens van toen hij nog een kitten was: ooit wilde hij deputy worden. Hij had niet eens nagedacht over leader, hij had deputy willen worden. En nu hij met Tallshadow stond te praten kwam die gedacht opeens weer bij hem op...
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 21:32

De andere kat, die een stuk ouder leek dan zijn leeftijd je zou doen verwachten, leek hierover na te denken, en beantwoordde uiteindelijk bevestigend. Ja, Tall had gelijk, maar hij wilde laten weten dat hij er niet zo over dacht. Waarop Tall knikte. Het was fijn om eens in de zoveel tijd wat tegengeluiden te horen tussen zoveel negatiefs, maar aan de andere kant zou het Shadowclan niet zijn als ze niet wat te zeuren hadden. "Erg aardig van je Amber," Mauwde hij dan ook, zodat de ander in ieder geval ook wat positieve reactie van hem kreeg, want hij waardeerde het oprecht. "Trouwens," Bedacht hij zich ineens, "Is het al wat tussen jou en die ene poes?" Hij had geen idee welke poes, maar dit was zijn favoriete gesprekstwist, wanneer de ander het niet verwachtte zijn relatieleven bevragen, niets was mooier dan dat.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimema 29 mei 2017 - 16:51

Blijkbaar vond Tallshadow dat het serieuze deel van het gesprek over was en hij vroeg: , "Is het al wat tussen jou en die ene poes?" Het was duidelijk dat hij gewoon iets over Ambers liefdesleven wilde weten. Nou ja, er was niet echt een poes... Er was een kater, en Amber wist niet of die hem wel zag staan. "Er is geen poes..." Mompelde hij voorzichtig, kon hij Tallshadow vertrouwen? Vast wel. "Er is een kater" Voegde hij er zachtjes aan toe. Hopelijk was de clanleider daar net zo positief over als normaal.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 21:21

De ander leek eerst een beetje in de war, en toen een beetje onzeker. Betekende dat dat Tall gelijk had gehad en goed had geraden? Als dat het geval was verdiende hij een cadeau, want dat zou dan de eerste keer zijn dat hij in een keer goed had wie iemand leuk vond en wanneer.
Helaas voor hem was het ook deze keer echter fout. Aangezien de ander hem rustig mededeelde dat er geen poes was. Hierbij keek Tall een beetje beteuterd, had hij toch bijna gedacht het eindelijk eens te hebben. Het vervolg van Amber was om die reden ook wel een soort van redding. Aan de andere kant was het onverwacht, en keek Tall eerst een beetje verrast, om vervolgens breed te grijnzen. "Wat geweldig!" Mauwde hij oprecht uit, aangezien het hem echt niet kon schelen wie wie leuk vond, zolang het maar ware liefde was. "Wie is het?" Oké, op dat vlak maakte de 'wie' 'wie' vraag wel weer uit.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 21:34

Voor Tallshadow bleek het helemaal geen probleem te zijn dat het een kater was. de oudere kater reageerde meteen enthousiast en het klonk heel oprecht dus Amber ontspande een beetje. Meteen werd er gevraagd wie het was. Tall zou de eerste zijn die het te weten zou komen. Eerder zelfs dan die kater zelf "Demonslayer" Glimlachte hij. Ja, het was een oudere kater, bijna twee keer zo oud zelfs, maar Amberhunt hield van hem en nu hij warrior was maakte de leeftijd hem echt niks meer oud.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 jun 2017 - 15:34

De kater kon zich voorstellen dat het spannend was geweest voor de jongeling om dit te vertellen. Maar al te vaak hadden katten in Shadowclan te maken met gekke conservatieve ideeën, en hoewel Tall graag nestjes zag - iets wat biologisch gezien gewoon onmogelijk was voor het nieuwe koppel - vond hij dit zeer mooi nieuws. Bovendien waren er vaak draagmoeders, al bedacht hij zich wel dat er hier regels voor zouden moeten komen, ze konden niet elke kat op elk moment missen.
Bij het horen van de naam van de gelukkige kater, hield hij even zijn kop schuin. Die? Die was veel ouder en bovendien een brompot? Maar hij knikte alsnog geïnteresseerd. Niet aan hem hierover te judgen, en hij zou er nog wel een gesprek met Demon over voeren. "Hoe is dat zo gekomen?" Besloot hij daarna, nieuwsgierig als altijd, te vragen.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jun 2017 - 21:02

Ai, Tallshadow leek nogal verbaasd door het antwoord. Maar gelukkig leek hij er niet al te veel problemen mee te hebben. "Hoe is dat zo gekomen?" Vroeg zijn leider toen. Nou ja, de oudere kater head hem gered... Maar dat waren niet echt Tallshadow's zaken want dan zou al gauw de hele clan het weten. En dat wilde hij absoluut niet. Maar was het wel eerlijk om Tall zo te judgen? "Ik wil het best vertellen maar dan moet je beloven dat niet iedereen het te weten komt, oke?"
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 0:51

De ander leek eerst bezorgd om zijn reactie, maar ontspande toen weer wat. Op zijn vraag over hoe dat zo gekomen was reageerde hij echter wat terughoudend, duidelijk bang voor een schandaal in de clan. Hierom moest Tall grinniken, alsof hij iedereen hier meteen over zou vertellen. Wel een schattige gedachte op zich. "Als ik beloof te zwijgen als het graf?" Mauwde hij de ander, een serieuze blik in zijn ogen om aan te tonen dat hij nu niet dolde met de voormalig apprentice. Hij zou zijn mond houden.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:41

Tall grinnikte, waarschijnlijk dacht hij dat het iets grappigs zou zijn. Maar nee, daar vergiste hij zich helaas. "Als ik beloof te zwijgen als het graf?" Nu leek hij wel serieus dus Amber knikte. De jonge warrior zuchtte "oke, Nadat ik die keer terug kwam met Amare op m'n rug... Veel clanleden keerde me de rug toe. En ook al waren er nog een paar die me wel gewoon zagen staan, dat kon ik gewoon niet inzien. En dat bracht me dus zover dat Demon me aantrof, hoog in een boom en klaar om te springen" Hij hield met moeite de tranen tegen, hij werd anders nooit zo emotioneel... "Hij heeft me gered... Hij praatte me eruit. En toen brak de tak toch... En ving hij me op. Daardoor raakte hij zo gewond." Vervolgde hij met zijn ogen terneergeslagen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Shake that    Shake that  - Pagina 2 Icon_minitime

Shake that
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: