|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:08 | |
| - Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
- en toen had ik 0 fouten bij wiskunde?!?! omg yaa daar word ik blij van
Lekker bezig nyn! c: Ik zou willen dat ik met zulke cijfers voor wiskunde thuiskwam :")) hihi thanks <3 ik was zelf ook heel verbaasd aangezien ik normaal niet hoger haal dan een 7 en toen ineens een 10?!? |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:10 | |
| - Snowdance schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
Lekker bezig nyn! c: Ik zou willen dat ik met zulke cijfers voor wiskunde thuiskwam :")) hihi thanks <3 ik was zelf ook heel verbaasd aangezien ik normaal niet hoger haal dan een 7 en toen ineens een 10?!?
Ik haal al met moeite een zeventje XD ----- Ik weet het bijna zeker dat ik Running gay wil hebben omg xD |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:11 | |
| - Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
Lekker bezig nyn! c: Ik zou willen dat ik met zulke cijfers voor wiskunde thuiskwam :")) hihi thanks <3 ik was zelf ook heel verbaasd aangezien ik normaal niet hoger haal dan een 7 en toen ineens een 10?!?
Ik haal al met moeite een zeventje XD
-----
Ik weet het bijna zeker dat ik Running gay wil hebben omg xD oo jaa, maak Running gay please ____ wat, waarom heb ik ineens zin in chips /gaat chips pakken/ c: |
|
| |
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:13 | |
| - Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
-----
Ik weet het bijna zeker dat ik Running gay wil hebben omg xD +1 maar dan met Flame :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:15 | |
| - Runningtime schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
-----
Ik weet het bijna zeker dat ik Running gay wil hebben omg xD +1 maar dan met Flame :') Ik ga nu beginnen aan dat topic tussen hen hehe |
|
| |
maybe I let go too soon.
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:16 | |
| - Runningwolf schreef:
- Runningtime schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
-----
Ik weet het bijna zeker dat ik Running gay wil hebben omg xD +1 maar dan met Flame :') Ik ga nu beginnen aan dat topic tussen hen hehe Oh jeez whaha |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:17 | |
| - Butterstar schreef:
- oeh klinkt gaaf Wölf!
Ik hou echt van zoveel 'artsy' studenten op fora haha. En Bunns moet je doen! Ik zelf doe nu Grafische Vormgeving, dus meer gefocust op drukwerk ect. Maar heb nu een stage dat wel voornamelijk webdesign is. En het is echt super gaaf. Zorgt er wel voor dat ik zelf nu ook twijfel of ik niet cross media wil gaan doen xD En dan heb je mij rip |
|
| |
Wölf 103 Actief the brightest flames cast the darkest shadows
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:19 | |
| - Runningtime schreef:
- Kylo Ren schreef:
- Flameleap schreef:
- Kylo Ren schreef:
- Flameleap schreef:
- Kylo Ren schreef:
- Ff quick tussendoor, een young one van BC heeft nog geen halsband he?
Nope Ty!! Omg ik ben zo impulsief, ik was in de winkel, zie een boek met Kylo Ren op de cover en hop.. Gekocht ahahaha Mijn star wars nerdje toch XD Naja, ik ben ook al zwaar geobserdeed geraakt aan anime etc. dus mij hoor je niet klagen Ja man ben echt de grootste space nerd en star wars/kylo ren trash ever Ik heb nu al gepland om nog 3x naar Rogue One te gaan en ik ga straks sws Star Wars marathon houden want heb morgen geen school..... Look at me being proud, ik WAS fan van Star wars <33 Hoezo w a s ;__; hoe kun je t niet meer zijn omg |
|
| |
maybe I let go too soon.
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:20 | |
| - Kylo Ren schreef:
- Runningtime schreef:
- Kylo Ren schreef:
- Flameleap schreef:
- Kylo Ren schreef:
- Flameleap schreef:
- Kylo Ren schreef:
- Ff quick tussendoor, een young one van BC heeft nog geen halsband he?
Nope Ty!! Omg ik ben zo impulsief, ik was in de winkel, zie een boek met Kylo Ren op de cover en hop.. Gekocht ahahaha Mijn star wars nerdje toch XD Naja, ik ben ook al zwaar geobserdeed geraakt aan anime etc. dus mij hoor je niet klagen Ja man ben echt de grootste space nerd en star wars/kylo ren trash ever Ik heb nu al gepland om nog 3x naar Rogue One te gaan en ik ga straks sws Star Wars marathon houden want heb morgen geen school..... Look at me being proud, ik WAS fan van Star wars <33 Hoezo w a s ;__; hoe kun je t niet meer zijn omg I kind of got dragged out of it ^^" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:29 | |
| - Runningtime schreef:
- Runningwolf schreef:
- Runningtime schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
- Runningwolf schreef:
- Snowdance schreef:
-----
Ik weet het bijna zeker dat ik Running gay wil hebben omg xD +1 maar dan met Flame :') Ik ga nu beginnen aan dat topic tussen hen hehe Oh jeez whaha hoop dat je ehe niet erg vind dat ik hem hier inzet hehe https://www.warriorcatsnl.com/t31590-this-ain-t-sweater-weather#720546 |
|
| |
Wölf 103 Actief the brightest flames cast the darkest shadows
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:31 | |
| @Hannah; awh, heel jammer :c ik ben nog steeds erg aan het fanboyen haha Ik ga in het voorjaar een BB-8 tattoo op mn knie zetten dus beter hype ik nog altijd even hard als episode VIII uit komt hahaha |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:42 | |
| Aaah mijn twee kleine kittens zijn nu al 2 uurtjes thuis en ze zijn zo ongelofelijk lief. Eentje vind het heerlijk om onder mn shirt en trui te kruipen en daar te slapen xD <3 Ah kleine diertjes zijn gewoon te lief gvd <3
Maar goed, hoe gaat ie hier c: |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:44 | |
| Oeh Bo, hebben ze al een naam? |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:50 | |
| Nee Beer haha, zit nog steeds met Marvelyn (marvie) en Maybel (May) in mijn hoofd, maar eentje past zo niet bij die naam XD Eentje was blijkbaar toch een calico (vrij zacht van kleuren) en de ander is een tabby (met gemengde rossig en grijs) en ben echt zo blij met ze <3 |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:56 | |
| Omg hahahha, zal ik wat naampjes zoeken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 18:02 | |
| ik zit er over na te denken om eindelijk is een 3ds te kopen, maar dat is dan ten koste van m'n kleedgeld ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 18:03 | |
| Ja maar ik noem haar GEEN JINGLE BEER :c |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 18:05 | |
| - Burnetkit schreef:
- Ja maar ik noem haar GEEN JINGLE BEER :c
Nou ik vind Jinglebeer best een mooie naam tbh :') |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 18:06 | |
| - Redpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
Nou ik vind Jinglebeer best een mooie naam tbh :') Ik ben nog steeds voor kwartelkind. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 18:08 | |
| - Emberspark schreef:
- Redpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
Nou ik vind Jinglebeer best een mooie naam tbh :') Ik ben nog steeds voor kwartelkind. IK NOEM ZE GEEN BEER EN KWARTEL HAHAHA GVD XDDD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|