We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 dec 2016 - 21:06
Kent iemand dat gevoel al geantwoord te hebben op een post, maar eigenlijk een scenario in je hoofd te hebben opgemaakt van hoe je gaat terug reageren zonder de daadwerkelijke post te schrijven, maar dan na een paar dagen het te laten rusten toch denkt dat je 'm geschreven hebt? XD
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 dec 2016 - 21:07
Thornfang schreef:
Kent iemand dat gevoel al geantwoord te hebben op een post, maar eigenlijk een scenario in je hoofd te hebben opgemaakt van hoe je gaat terug reageren zonder de daadwerkelijke post te schrijven, maar dan na een paar dagen het te laten rusten toch denkt dat je 'm geschreven hebt? XD
+111111111111111111 100% accurate
Told you so
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 dec 2016 - 21:12
Shallow schreef:
Thornfang schreef:
+111111111111111111 100% accurate
+2 jup, ken ik XD
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 dec 2016 - 21:21
Even bijgepost met Shal. Morgen ga ik met iedereen bijposten, alright, schatjes. gooodnighttt <3333
Told you so
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 dec 2016 - 23:47
Waarom duren reclame's op TV altijd zo lang? ._.
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Aan schooltaken werken tot na middernacht... dat is de beschrijving van mijn week ^^'
+1
Tentamens maken me altijd helemaal gek
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Same, ik heb na de vakantie tentamens en presentaties dikke fun
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Lizardpath
Member