We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 16:13
Aiiii, ik wou eerst een kat maken dat op Will of op Jonathan gebaseerd is maar het leek me wel leuk om het ook met een ander dat idee voor te zetten <3 Naja, heb het nog te druk om nog een kat erbij te halen
I wouldn't hesitate,
To smile while you suffocate
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 16:19
Er was vandaag bij mij zo'n majormarkt op school over welke major je binnenkort moet kiezen (8 januari aahh?!?!) en ik twijfelde tussen twee. Nu hoopte ik dat ik na vandaag het licht had gezien en weet wat ik wil kiezen, maar ik ben alleen maar meer in de war >.<
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Kylo Ren
Member
Wölf 103 Actief the brightest flames cast the darkest shadows
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 16:34
Aspenpaw schreef:
Er was vandaag bij mij zo'n majormarkt op school over welke major je binnenkort moet kiezen (8 januari aahh?!?!) en ik twijfelde tussen twee. Nu hoopte ik dat ik na vandaag het licht had gezien en weet wat ik wil kiezen, maar ik ben alleen maar meer in de war >.<
Tussen welke twee gaat het?
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 16:37
Foxshade schreef:
Aspenpaw schreef:
Ecologie en evolutie & gedrag en neurowetenschappen. Ook nog eens heel andere dingen, maar ahh ik vind van allebei onderdelen heel erg leuk. Maar ik neig wel wat meer naar ecologie, maar neuro heb je denk ik een beter toekomstbeeld maar ehh
The space between life and death, that's where we are most alive
Flameleap
Member
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 16:44
Rascal schreef:
Foxshade schreef:
Aspenpaw schreef:
Ecologie en evolutie & gedrag en neurowetenschappen. Ook nog eens heel andere dingen, maar ahh ik vind van allebei onderdelen heel erg leuk. Maar ik neig wel wat meer naar ecologie, maar neuro heb je denk ik een beter toekomstbeeld maar ehh
Niet echt mijn veld, maar ik snap de struggle Ik zou eerlijk gezegd ook niet kunnen kiezen door die twee, want beiden hebben wel iets interessants Maar als je denkt dat toekomstbeeld bij de een beter is dan bij de andere, dan zou ik die gewoon kiezen
Rascal
Member
Renske 628 Actief You glow differently when you're actually happy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 16:47
Foxshade schreef:
Rascal schreef:
Foxshade schreef:
Aspenpaw schreef:
Niet echt mijn veld, maar ik snap de struggle Ik zou eerlijk gezegd ook niet kunnen kiezen door die twee, want beiden hebben wel iets interessants Maar als je denkt dat toekomstbeeld bij de een beter is dan bij de andere, dan zou ik die gewoon kiezen
Ik weet het gewoon niet. Moet nog even nadenken :')
The space between life and death, that's where we are most alive
Kylo Ren
Member
Wölf 103 Actief the brightest flames cast the darkest shadows
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 16:58
Flameleap schreef:
Kylo Ren schreef:
Flameleap schreef:
Kylo Ren schreef:
Ff quick tussendoor, een young one van BC heeft nog geen halsband he?
Nope
Ty!! Omg ik ben zo impulsief, ik was in de winkel, zie een boek met Kylo Ren op de cover en hop.. Gekocht ahahaha
Mijn star wars nerdje toch XD Naja, ik ben ook al zwaar geobserdeed geraakt aan anime etc. dus mij hoor je niet klagen
Ja man ben echt de grootste space nerd en star wars/kylo ren trash ever Ik heb nu al gepland om nog 3x naar Rogue One te gaan en ik ga straks sws Star Wars marathon houden want heb morgen geen school.....
show me again the • power • of THE D A R K N E S S
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 16:58
Runningtime schreef:
Ik wil iets met deze jongen doen. Moet alleen weten wat
Stuur me pm nu
:::
Lmao thanks Hannah <3
Dankje Bunny <3
Runningtime
StarClan
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 dec 2016 - 17:02
Kylo Ren schreef:
Flameleap schreef:
Kylo Ren schreef:
Flameleap schreef:
Kylo Ren schreef:
Ff quick tussendoor, een young one van BC heeft nog geen halsband he?
Nope
Ty!! Omg ik ben zo impulsief, ik was in de winkel, zie een boek met Kylo Ren op de cover en hop.. Gekocht ahahaha
Mijn star wars nerdje toch XD Naja, ik ben ook al zwaar geobserdeed geraakt aan anime etc. dus mij hoor je niet klagen
Ja man ben echt de grootste space nerd en star wars/kylo ren trash ever Ik heb nu al gepland om nog 3x naar Rogue One te gaan en ik ga straks sws Star Wars marathon houden want heb morgen geen school.....
Look at me being proud, ik WAS fan van Star wars <33 --