We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 20:29
Tallshadow schreef:
Gast dat maakt mijn leven zoveel makkelijker xD ik telkens maar nadenken of ik op je moest reageren en hoe dat dan moest zonder je naam te gebruiken.. super Nice! Al namen/foto's?? Katertjes/poezen?? Info! En hoe is je science doing?
Hier ook alles goed (: morgen jarig dus veel familie al over de vloer (:
Het zijn twee poesjes, allebei bruine tabby's, eentje heeft echt veel wit in der pelsje dus en de ander is volledig tabby als ik me niet vergis. Tzijn zusjes die zijn gevonden toen ze echt nog heel jong waren en ze zaten in een adoptiegezin omdat ze veel en eig constant anadacht en verzorging nodiig hadden ^^ Dus ik zal ze maandag voor het eerst zien en dan zullen we ze wss sws meteen meedoen naar huis c: Dus nee, heb alleen in het asiel wat foto's van ze gezien en wat over hun gehoord, maar goed <3 En nee nog geen namen, ik kan werkelijk op niks komen! Tis echt erg XD En science is goed zoals altijd B) examens zijn done, hele genaild dus wss mag ik januari op unief starten~
En reageren mag je altijd doen hoor hahaha XD En eig wisten de mensen die me het meest irriteren het am (a) love u BEER maar goed xD
En omg! MAn, je word ook oud damn :") ik was laatst verward omdat Firework jarig was en ik dacht van WAAAH EMMA IS JARIG WTF XD aangezien ik dacht van hm... Das normaal nie zo heel vroeg :"")
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 20:35
Tallshadow schreef:
Hopelijk troosten de ratjes je ietwat Nath.. Echt erg dat het zo gelopen is.. Sterkte!
Waz, nu heb je al heel wat topics maar in de vakantie maak ik er ook een waar Fire en Tall elkaar eindelijk eens ontmoeten, is nog steeds nooit gebeurt D:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 21:20
Ik wil Running echt een plot twist geven dat hij dan katten gaat vermoorden maar ik wil dat hij tijdelijk in zo'n hatelijke bui is en dan later toch wat meer verandert naar een optimistische kater but meeh iemand nog ideeën?
but i got you this rose and i need to know
will you let it die or let it grow?
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 21:27
Burnetkit schreef:
Tallshadow schreef:
Gast dat maakt mijn leven zoveel makkelijker xD ik telkens maar nadenken of ik op je moest reageren en hoe dat dan moest zonder je naam te gebruiken.. super Nice! Al namen/foto's?? Katertjes/poezen?? Info! En hoe is je science doing?
Hier ook alles goed (: morgen jarig dus veel familie al over de vloer (:
Het zijn twee poesjes, allebei bruine tabby's, eentje heeft echt veel wit in der pelsje dus en de ander is volledig tabby als ik me niet vergis. Tzijn zusjes die zijn gevonden toen ze echt nog heel jong waren en ze zaten in een adoptiegezin omdat ze veel en eig constant anadacht en verzorging nodiig hadden ^^ Dus ik zal ze maandag voor het eerst zien en dan zullen we ze wss sws meteen meedoen naar huis c: Dus nee, heb alleen in het asiel wat foto's van ze gezien en wat over hun gehoord, maar goed <3 En nee nog geen namen, ik kan werkelijk op niks komen! Tis echt erg XD En science is goed zoals altijd B) examens zijn done, hele genaild dus wss mag ik januari op unief starten~
En reageren mag je altijd doen hoor hahaha XD En eig wisten de mensen die me het meest irriteren het am (a) love u BEER maar goed xD
En omg! MAn, je word ook oud damn :") ik was laatst verward omdat Firework jarig was en ik dacht van WAAAH EMMA IS JARIG WTF XD aangezien ik dacht van hm... Das normaal nie zo heel vroeg :"")
Dude dat is zo lief <33 stuur foto's wanneer je ze hebt en oh my word nog geen namen?! Dat is bijna knap xD en mooi dat je examens klaar zijn! Had niet anders verwacht dan dat je ze zou nailen, en Gent als studiestad right?! Ik kom je opzoeken Dude!
Oh mooi dan reageer ik voortaan altijd >3
Super oud, geen twaalfjarige broekie meer xD en Tsja, dat was om je aan t opletten te krijgen
Zal ik doen Nath en Waz!
#Awesome:
Runningtime
StarClan
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 22:04
Wolfpaw schreef:
Runningtime schreef:
Zonet bijna een halfuur staan piekeren over wat grey en gray eigenlijk is totdat ik het op het internet opzocht..
De E in Grey staat voor Engeland en de A in gray staat voor Amerika! Zo onthou ik het :")
Ben ik ook achtergekomen XD
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 22:07
Lizardpath schreef:
Ik ben er juist achter gekomen dat één van mijn filmpjes op youtube bijna 15000 views heeft... O__o
How even...
Lizardpath
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 23:00
Omg ik ben net terug van Rogue One en het was z o mooi ik snap echt niet hoe maar jfqlsdjmfg mijn hartje
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 22 moons! Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 23:06
Stonepaw schreef:
Omg ik ben net terug van Rogue One en het was z o mooi ik snap echt niet hoe maar jfqlsdjmfg mijn hartje
Een vriendin van me kijkt 'm nu & ik ga 'm na kerst kijken met mijn vriend <3 Zijn kerstcadeau aan mij~
The things we can't obtain are the most beautiful ones
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 23:09
Het is het echt z o worth it omg ik heb echt genoten!! Dus have fun met je vriend!
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Lizardpath
Member