|
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:03 | |
| - Redpaw* schreef:
- Mooi zo em <'3
Die ava houd hij waarschijnlijk tot like april, jou kennende? :') Maar ik moet gaan nu, tot morgen! Wens me succes met frans morgen xD sws dat is emma If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:04 | |
| - Tallshadow schreef:
- Is gefikst, lord jullie zijn oplettend en snel xD
Also, Hi! @Butter, ik zag het xD Ik ben weer super sonisch met reageren, ook vandaag echt no time ik ben hier stiekem ook niet
Haha, de latere reacties dat de ava het nu wel doet maakt het een climaxerende transitie xD Thanks to Kiki die weet hoezeer ik van kerst houd <333
@hierboven, burrito's dan! @hierboven ken geen eens tacco's nog nooit gehad oewps.. Haha geweldig. Die ava is super Tall @super sonisch??? Super Sonic Tall!! (waar is zijn rode cape??) |
|
| |
fernetje 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:05 | |
| Tall heeft een snorretje Vanilla post echt goed |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:08 | |
| - Burnetkit schreef:
- Redpaw* schreef:
- Mooi zo em <'3
Die ava houd hij waarschijnlijk tot like april, jou kennende? :') Maar ik moet gaan nu, tot morgen! Wens me succes met frans morgen xD sws dat is emma Kerst is awesome @Butter, super sonic Tall... Dat wordt mijn volgende project, gaan ze met z'n allen even super awesome sonic doen >3 Die snor maakt hem sophisticated Charlotte, met de tijd mee xD Al het goede leiderschap heeft een snor (A) - #Awesome:
|
|
| |
Elfje 117 Actief Just because you don't say much doesn't mean people don't notice you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:09 | |
| wanneer je denkt rustig in de keuken te zitten aan de computer, en dan je moeder met het idee komt overal kerstverlichting op te gaan hangen. |
|
| |
Kiek 121 Actief
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:10 | |
| - Tallshadow schreef:
- Burnetkit schreef:
- Redpaw* schreef:
- Mooi zo em <'3
Die ava houd hij waarschijnlijk tot like april, jou kennende? :') Maar ik moet gaan nu, tot morgen! Wens me succes met frans morgen xD sws dat is emma Kerst is awesome
@Butter, super sonic Tall... Dat wordt mijn volgende project, gaan ze met z'n allen even super awesome sonic doen >3
Die snor maakt hem sophisticated Charlotte, met de tijd mee xD Al het goede leiderschap heeft een snor (A) Dan word Ocean SuperOcean hahhahaha :") Super project ik ben voor!!! Eh??? Serieus??? |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:14 | |
| |
|
| |
king bear 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:16 | |
| Zop posted op Coot het ene belangrijke topic xD
nu switchen naar Branchpaw |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:18 | |
| jaaaa eindelijk omg dankjewel beertje <3 If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:19 | |
| Hehehe xD let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:20 | |
| Mensen, kijk nooit s' avonds Fear the Walking dead... |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:21 | |
| - Lizardpath schreef:
- Mensen, kijk nooit s' avonds Fear the Walking dead...
thanks, I'll note that :pp Ik had Briar nooit zo goed met kittens verwacht. But meh. Vind het wel leuk <3 You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole
And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore. |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:23 | |
| door Briar heb ik Branchpaw aangemaakt xD ik wou ooit dat hij crushte op haar let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:27 | |
| En hierbij heeft Gravelsmoke haar wintersetje. Dat andere plaatje gebruik ik wel ooit later ofzo xd
Not sure about this. Ava is okey maar de os, met die kleur tekst hmm idk Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:30 | |
| Tis mooi <3
I'm gonna get ya! let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:32 | |
| - Burnetkit schreef:
- jaaaa eindelijk omg dankjewel beertje <3
Jij kan nu. Ook Ocean heeft gereageerd .... Oh en niet super lang sorry. Zit op mobiel namelijk. <3 |
|
| |
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:33 | |
| - Briarlight schreef:
- Branchpaw' schreef:
- Tis mooi <3
I'm gonna get ya! We kunnen wel een topic. Maar ze verschillen zowat bijna een jaar omg ja hahaha xD en hij heeft red 'ten huwelijk' gevraagd let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|