|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:23 | |
| |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:27 | |
| Ik wil posten met red want ze moet minstens 1000 posts voor ze warrior is <33 Also, hi nyn :') |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:29 | |
| Dan moet je nog een beetje rondspammen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:30 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:34 | |
| Zou iemand nog een topicje met Burbur willen? c: If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:37 | |
| Nou ik zou zeggen met red maar dat werkt niet echt hehe xD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:38 | |
| Verdomme XD De nadelen van een kit te hebben :") If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:39 | |
| Zonet Hamilton weer gekeken Waarom was ik ook alweer gestopt met kijken in de zomer?? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:40 | |
| En ik heb geen windclankit :c Nja, misschien wel maandag als niemand anders zich aanmeld om Crowfurs kit te spelen (a) Dan moeten Leopard en Bur zeker een topicje hehe :')
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:42 | |
| Ik heb ze, hoor <3 Sinds gisteren wonen deze twee meisjes bij me <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:42 | |
| @Nath; naww, cute! wie is wie? c: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:43 | |
| Links is Feyre & rechts is Luna <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:44 | |
| @Nath; wat leuk <3 Ze zijn echt snoezig ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:45 | |
| Ah wat leuk Nath <3
Ik heb maandag ook twee nieuwe kleine meisjes in huis hihi <3
en jaa, maar ik vind ook dat Amber en Bur ook ooit een topic moeten (a) If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:47 | |
| @Bo; true, maar ik heb nu geen zin om te posten met Amber xD Wel als Bur miss wat groter is, dan kunnen ze lekker bonden over het feit dat ze allebei zijn achtergelaten door hun moeder xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:49 | |
| - Redpaw* schreef:
- @Bo; true, maar ik heb nu geen zin om te posten met Amber xD
Wel als Bur miss wat groter is, dan kunnen ze lekker bonden over het feit dat ze allebei zijn achtergelaten door hun moeder xD HAHA ja als Bur wist wie haar ouders waren of zelfs besefte dat ze was achtergelaten dan ja :"D maar eig is ze gwn te onschuldig om te beseffen dat ze is achtergelaten :")If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:50 | |
| - Burnetkit schreef:
- Redpaw* schreef:
Wel als Bur miss wat groter is, dan kunnen ze lekker bonden over het feit dat ze allebei zijn achtergelaten door hun moeder xD HAHA ja als Bur wist wie haar ouders waren of zelfs besefte dat ze was achtergelaten dan ja :"D
maar eig is ze gwn te onschuldig om te beseffen dat ze is achtergelaten :") daarmee, als ze wat ouder is en het beseft ofzo haha xD Of miss ruïneert Amber der wel, dat is ook een optie :') (ik herinner me nog de dag dat jij hier binnengedragen werd, achtergelaten als een stuk afval, verwaarloost, uitgehongerd en verkleumd..) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:51 | |
| - Redpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
- Redpaw* schreef:
Wel als Bur miss wat groter is, dan kunnen ze lekker bonden over het feit dat ze allebei zijn achtergelaten door hun moeder xD HAHA ja als Bur wist wie haar ouders waren of zelfs besefte dat ze was achtergelaten dan ja :"D
maar eig is ze gwn te onschuldig om te beseffen dat ze is achtergelaten :") daarmee, als ze wat ouder is en het beseft ofzo haha xD Of miss ruïneert Amber der wel, dat is ook een optie :') (ik herinner me nog de dag dat jij hier binnengedragen werd, achtergelaten als een stuk afval, verwaarloost, uitgehongerd en verkleumd..) Damn... Ergens zie ik Bur het echt als jonge apprentice gwn wat weglachen en Amber de goede kant van het leven laten zien x'D (a) If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:52 | |
| - Burnetkit schreef:
- Redpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
- Redpaw* schreef:
maar eig is ze gwn te onschuldig om te beseffen dat ze is achtergelaten :") daarmee, als ze wat ouder is en het beseft ofzo haha xD Of miss ruïneert Amber der wel, dat is ook een optie :') (ik herinner me nog de dag dat jij hier binnengedragen werd, achtergelaten als een stuk afval, verwaarloost, uitgehongerd en verkleumd..) Damn... Ergens zie ik Bur het echt als jonge apprentice gwn wat weglachen en Amber de goede kant van het leven laten zien x'D (a) En amber toont haar de slechte kant. Bloodclan, moordenaars, verraders (zoals der vader de med cat kuchkuch) :')) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 dec 2016 - 18:53 | |
| - Redpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
- Redpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
- Redpaw* schreef:
maar eig is ze gwn te onschuldig om te beseffen dat ze is achtergelaten :") daarmee, als ze wat ouder is en het beseft ofzo haha xD Of miss ruïneert Amber der wel, dat is ook een optie :') (ik herinner me nog de dag dat jij hier binnengedragen werd, achtergelaten als een stuk afval, verwaarloost, uitgehongerd en verkleumd..) Damn... Ergens zie ik Bur het echt als jonge apprentice gwn wat weglachen en Amber de goede kant van het leven laten zien x'D (a) En amber toont haar de slechte kant. Bloodclan, moordenaars, verraders (zoals der vader de med cat kuchkuch) :')) HAHA zal zo lekker gaan :"D Ik zie nog een ruzie tussen die twee uitbreken later ofzo en dan heeft Bur wss nie eens door dat het een ruzie is XD If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|