|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:22 | |
| - Burnetkit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Burnetkit schreef:
- De struggles van willen posten met deze dot maar nog niet mogen
Halp xD Haha je zult toch echt op Cootsnarl moeten wachtten. Als je wilt kan ik het topic openen waarin Burnetkit wordt voorgesteld aan de clan?? Maar veel sneller dan dat kan ik het niet maken.. Ja maar Beer heeft problemen met haar pc, dus dan denk ik dat ze wss pas morgen of vrijdag kan posten met Coot... :c
En ondertussen zit ik maar dingen bij te bedenken voor der omg XD Awh... arme Beer... Haha, eh... arme jij?? Ben blij dat je zo enthousiast ben met kleine Burnet. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:24 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Burnetkit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Burnetkit schreef:
Halp xD Haha je zult toch echt op Cootsnarl moeten wachtten. Als je wilt kan ik het topic openen waarin Burnetkit wordt voorgesteld aan de clan?? Maar veel sneller dan dat kan ik het niet maken.. Ja maar Beer heeft problemen met haar pc, dus dan denk ik dat ze wss pas morgen of vrijdag kan posten met Coot... :c
En ondertussen zit ik maar dingen bij te bedenken voor der omg XD Awh... arme Beer... Haha, eh... arme jij?? Ben blij dat je zo enthousiast ben met kleine Burnet. Het is karma omdat ik haar al sinds gister zit dood te porren om te posten HAHA XD en jaaa gvd =^= If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:28 | |
| - Burnetkit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Burnetkit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Burnetkit schreef:
En ondertussen zit ik maar dingen bij te bedenken voor der omg XD Awh... arme Beer... Haha, eh... arme jij?? Ben blij dat je zo enthousiast ben met kleine Burnet. Het is karma omdat ik haar al sinds gister zit dood te porren om te posten HAHA XD en jaaa gvd =^= En ik hou ondertussen gezellig beer op de hoogte arme beer :') |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:29 | |
| - Redpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Burnetkit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Burnetkit schreef:
En ondertussen zit ik maar dingen bij te bedenken voor der omg XD Awh... arme Beer... Haha, eh... arme jij?? Ben blij dat je zo enthousiast ben met kleine Burnet. Het is karma omdat ik haar al sinds gister zit dood te porren om te posten HAHA XD en jaaa gvd =^= En ik hou ondertussen gezellig beer op de hoogte arme beer :') ja dat heeft ze net gemeld XD Haha gvd If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| |
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:49 | |
| Ik wil drama voor mijn katten ;-; •Draco Malfoy• |
|
| |
Elfje 117 Actief Just because you don't say much doesn't mean people don't notice you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:52 | |
| - Briarlight schreef:
- Taco's of Burrito's?
Taco's |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:54 | |
| - Ruddypaw schreef:
- Briarlight schreef:
- Taco's of Burrito's?
Taco's Burrito's |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:57 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ik ken het verschil nog steeds niet tbh...
Also, hey guys! how's life? Hee Ems! Je ava werkt niet bij mij? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:58 | |
| - Tallshadow schreef:
Also, hey guys! how's life? Goed behalve dat ik me vandaag uurtjes op school verveelde. Vandaar ook die pm haha :") Hoe is het bij jou? |
|
| |
| |
| |
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 20:59 | |
| Omg kerst tall If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Elfje 117 Actief Just because you don't say much doesn't mean people don't notice you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:00 | |
| - Tallshadow schreef:
Also, hey guys! how's life? een burrito is meer een wrap en een taco heeft een harde schelp |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 14 dec 2016 - 21:02 | |
| Mooi zo em <'3 Die ava houd hij waarschijnlijk tot like april, jou kennende? :') Maar ik moet gaan nu, tot morgen! Wens me succes met frans morgen xD |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|