|
|
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 13:56 | |
| @Hierboven; maak maar een topicje briar x red dan post ik wel hehe >D |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 13:59 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ik ga mijzelf vandaag dwingen mijn boek verder te schrijven. Ik wil hem mijn moeder geven voor haar 50ste verjaardag. Dan heb ik welgeteld nog een maand XD
Aan hoe veel pagina's zit je en hoe veel moet je nog? xD Waar gaat het boek over? :3 |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| |
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 14:01 | |
| Maar ik ga nu verder leren, tot binnen een uurtje ^^ |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
Nath 547 Actief
| |
| |
| |
Beertje 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 14:05 | |
| Zop setje ingesteld
iemand een topicje met Tingle? I stand behind the wall of people and thoughts, mind controlling ♡
|
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 14:09 | |
| - Flamepaw* schreef:
- God hij is nogsteeds een paw
Ff een pb naar admin sturen om zijn naam te veranderen (beetje onrealistisch als hij nu nog eens warrior wordt, mocht hij de zelfde leeftijd hebben als Swift, of zelfs ouder zijn). Dan kan je gewoon met hem verder. Wat hadden die twee eigenlijk? Aangezien ik Swift overgenomen heb. The things we can't obtain are the most beautiful ones |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 14:11 | |
| - Swiftclaw schreef:
- Flamepaw* schreef:
Ff een pb naar admin sturen om zijn naam te veranderen (beetje onrealistisch als hij nu nog eens warrior wordt, mocht hij de zelfde leeftijd hebben als Swift, of zelfs ouder zijn). Dan kan je gewoon met hem verder.
Wat hadden die twee eigenlijk? Aangezien ik Swift overgenomen heb. Niet veel tbh, ze waren wel vrienden aangezien ze samen vochten tegen de nieuwe apprentice apocalypse back in the old days maar ja, ik heb Flame ook al overgenomen tho I wouldn't hesitate,
To smile while you suffocate |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| |
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 14:12 | |
| - Tinglepace schreef:
- Zop setje ingesteld
iemand een topicje met Tingle? Ik wil wel met Thornfang of Fernpaw? (: Of allebei xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 14:13 | |
| - Swiftclaw schreef:
- Flamepaw* schreef:
- Swiftclaw schreef:
- Flamepaw* schreef:
Ff een pb naar admin sturen om zijn naam te veranderen (beetje onrealistisch als hij nu nog eens warrior wordt, mocht hij de zelfde leeftijd hebben als Swift, of zelfs ouder zijn). Dan kan je gewoon met hem verder.
Wat hadden die twee eigenlijk? Aangezien ik Swift overgenomen heb. Niet veel tbh, ze waren wel vrienden aangezien ze samen vochten tegen de nieuwe apprentice apocalypse back in the old days maar ja, ik heb Flame ook al overgenomen tho Ohh okay, dan zijn ze gewoon vrienden en mochten ze een topic krijgen, kan ik weinig fout doen, hehe xD Jep, we zien wel hoe het gaat :pp -- Also, wat is beter, Flameleap of Flamewing? I wouldn't hesitate,
To smile while you suffocate |
|
| |
Beertje 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 14:14 | |
| Flameleap
Als ik die van Thornfang maak, maak jij dan die van Fern? c: I stand behind the wall of people and thoughts, mind controlling ♡
|
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 14:15 | |
| - Flamepaw* schreef:
- Swiftclaw schreef:
- Flamepaw* schreef:
- Swiftclaw schreef:
- Flamepaw* schreef:
Wat hadden die twee eigenlijk? Aangezien ik Swift overgenomen heb. Niet veel tbh, ze waren wel vrienden aangezien ze samen vochten tegen de nieuwe apprentice apocalypse back in the old days maar ja, ik heb Flame ook al overgenomen tho Ohh okay, dan zijn ze gewoon vrienden en mochten ze een topic krijgen, kan ik weinig fout doen, hehe xD Jep, we zien wel hoe het gaat :pp
-- Also, wat is beter, Flameleap of Flamewing? Flameleap indd The things we can't obtain are the most beautiful ones |
|
| |
| |
| |
| |
Nath 547 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 dec 2016 - 14:20 | |
| - Flamepaw* schreef:
- Alright, ik maak ff topicje Briar x Red en Flame x Swift
Geweldig! The new ship is born xD Huehue The things we can't obtain are the most beautiful ones |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|