We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 20:51
Redpaw* schreef:
Redflare en Redstrike zijn zo vurig though, terwijl Red net heel zacht en moederlijk is :') Ik vind Redfern wel mooi Redrain ook wel maar hmmm... ik denk dat ik Redfern mooier vind tbh maar ik ben nog altijd niet zeker :'))
Redflower? Redbird?
Curdledmilk
Member
Ez 172 Actief give it up for the milk carton angel, soaked in vomit, tied up at the kitchen table
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 20:52
Ik ben op zich wel blij met mijn kadootjes. Heb niet echt veel gevraagd. Gewoon wat merch en een boek van Youtubers Maar argh, de stress zit te hoog en ik ben echt zodemieter klaar met mijn moeders bullshít ECHT
Told you so
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 22 moons! Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 20:53
Joanne schreef:
Redpaw* schreef:
Redflare en Redstrike zijn zo vurig though, terwijl Red net heel zacht en moederlijk is :') Ik vind Redfern wel mooi Redrain ook wel maar hmmm... ik denk dat ik Redfern mooier vind tbh maar ik ben nog altijd niet zeker :'))
Redflower? Redbird?
Redfern vind ik heel leuk klinken <3
The things we can't obtain are the most beautiful ones
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 23:48
Snowdance schreef:
Ze is gewoon transgender
Over transgender gesproken, het lijkt me echt leuk om een kat die transgender is te bespelen hmmm c':
Ik wil niet boos doen of je de les spellen of wat dan ook, maar ik vind het altijd een beetje lastig als mensen characters bespelen die een mental illness hebben die zeg maar ook in de 'echte wereld' bestaat. Zeg maar, als transgender vind ik het ergens heel moeilijk om te zien dat iemand anders een character bespeelt die transgender is gewoon omdat hij/zij dat leuk vind. Het is iets waar ik en andere mensen dagelijks heel veel problemen mee hebben, depressief om worden, anxiety om hebben, minder goed functioneren in onze omgeving.. En dan gaan mensen het spelen voor de fun?
Natuurlijk kan zo'n character interessant zijn om te spelen, mits de research dan goed wordt gedaan, en ik zeg totaal niet dat jij dit niet zou kunnen! Het is sowieso iets wat je character een stuk diepte kan geven, maar persoonlijk (ik herhaal het nog een keer, het is echt gewoon een persoonlijke mening hé) vind ik wel dat er ook manieren bestaan om dat te doen zonder er een mental illness bij te betrekken haha :')
Maar laat je vooral niet tegenhouden haha, ik wou je er gewoon een keer op wijzen n.n' no hard feelings als je het doet hoor!
I wouldn't hold my breath if I was you
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 dec 2016 - 7:22
Goedemorgen!
:::
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 6 dec 2016 - 7:32
Morning c:
Vandaag examens uwu ben zenuwachtig
:::
Lmao thanks Hannah <3
Dankje Bunny <3
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."