|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:22 | |
| |
|
| |
king bear 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:24 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:28 | |
| |
|
| |
king bear 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:29 | |
| |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:29 | |
| all i know all i know loving you is a losing game |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:31 | |
| Woensdag wordt mijn kat geopereerd... ze gaan eerst kijken hoe t zit en of het nut heeft om te verwijderen wat er bij haar neus zit, als het geen nut heeft wordt ze woensdag ingeslapen, heeft het wel nut, dan wordt ze helemaal geopereerd en wordt het verwijderd en blijft ze leven <3 Ik hoop op het laatste, maar vrees voor het eerste >< |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:32 | |
| Ik wil gwn mn cadeautjes open maken en in mn kamer verstoppen ghehe |
|
| |
Elfje 117 Actief Just because you don't say much doesn't mean people don't notice you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:32 | |
| |
|
| |
king bear 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:35 | |
| - Snowkit~ schreef:
- Woensdag wordt mijn kat geopereerd... ze gaan eerst kijken hoe t zit en of het nut heeft om te verwijderen wat er bij haar neus zit, als het geen nut heeft wordt ze woensdag ingeslapen, heeft het wel nut, dan wordt ze helemaal geopereerd en wordt het verwijderd en blijft ze leven <3
Ik hoop op het laatste, maar vrees voor het eerste >< i wish the best *crossed fingers* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:40 | |
| - Snowkit~ schreef:
- Woensdag wordt mijn kat geopereerd... ze gaan eerst kijken hoe t zit en of het nut heeft om te verwijderen wat er bij haar neus zit, als het geen nut heeft wordt ze woensdag ingeslapen, heeft het wel nut, dan wordt ze helemaal geopereerd en wordt het verwijderd en blijft ze leven <3
Ik hoop op het laatste, maar vrees voor het eerste >< Awh, sterkte!! <3 |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:43 | |
| god, ik moet huiswerk maken, of ik mag mooi strafwerk gaan schrijven waar iedere letter een andere kleur moet zijn |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:51 | |
| Als je nog een tijd wacht komt er een kittensearch d'rbij maar dat gaat echt nog tot de lente duren tbh huhuhu |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:53 | |
| woeh woeh ik zie een branch : D Nog even geduld mensen en misschien is er dan ook een kittensearch voor dit meisje wbw (hoewel ze wel eerst warrior moet worden enzo hmmm) |
|
| |
Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:54 | |
| Zo Evening in haar paw jasje :3 |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:57 | |
| oooh evening is moooi <3
jaja hihi c:
let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:57 | |
| Naww Branch is zoo mooi <'3 Topicje doen met Red? : D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 18:59 | |
| - Redpaw* schreef:
- woeh woeh ik zie een branch : D
Nog even geduld mensen en misschien is er dan ook een kittensearch voor dit meisje wbw (hoewel ze wel eerst warrior moet worden enzo hmmm) het zou echt leuk zijn als snow en red tegelijk in de nursery terechtkomen huehue <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 dec 2016 - 19:03 | |
| - Snowdance schreef:
- Redpaw* schreef:
- woeh woeh ik zie een branch : D
Nog even geduld mensen en misschien is er dan ook een kittensearch voor dit meisje wbw (hoewel ze wel eerst warrior moet worden enzo hmmm) het zou echt leuk zijn als snow en red tegelijk in de nursery terechtkomen huehue <3 Moet je nog wel een paar manen wachten want red word echt pas warrior op 15 ofzo dus een nestje is minstens nog 4 manen verwijderd haha x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|