We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Dat discussiëren/ruzie hebben met je ouders ken ik inderdaad wel jammer genoeg..., vooral als ze het ergens niet mee eens zijn, zoals dat ik volgend jaar zomer in mijn eentje naar Japan wil, maarja. Bij al het andere hebben ze niet veel in te brengen en zeg ik gewoon wat ik ga doen en stoppen ze me ook nietxD, dat is denk ik het voordeel van al 21 zijn.
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
@oudersdings, ik heb het probleem met mijn ouders dat ze me verboden hebben een bepaalde jongen te daten (die ik al tien maanden gedatet had) en ik doe het toch terug dus ik moet een moment (en een manier) vinden om het hen te vertellen en dat stresst me uit.
Ouders, man wat had ik daar veel ruzie mee vroeger. Wat ben ik blij dat ik nu onafhankelijker ben geworden en me beter weet te handelen in die situaties haha :") en wat ben ik blij dat ik niet meer uit huis word gekickt bij het minste beetje ruzie, fml mom :")
Ik mag alles doen wat ik wil, zelfs naar Japan gaan, moet enkel zelf veel opsparen omdat ik zelf een groot deel ervan wil betalen, aangezien idk, ik wil het zelf bereiken :") Maar wss ga ik pas naar Japan nadat m'n studies done zijn en dan daar enkele maandjes blijven wss <3 Of een rondreis in Azië hihi <3 Want das ook alweer een tijdje terug
Het plan voor mij is om voor drie weken te gaan en het geld heb ik al, dus daar is het probleem niet, het is gewoon het feit dat ze niet willen hebben dat ik alleen ga.
Mijn plan is zsm het huis uit te kunnen(wat nog een paar jaartjes zal duren) want ben het allemaal beu thuis :s Maar volgend jaar gaat mijn zus op kot dus wie weet kan ik daar regelmatig in het weekend mee doorbrengen :')
Mijn ouders zijn echt geweldig en ondanks dat ook wij hier ups en downs hebben gehad en soms nog wel eens wa hebben is t positieve veel duidelijker. Ook de reden waarom ik nog elk weekend naar mn ouders toe ga ondanks dat ik een kamer heb in Leiden. Ik heb altijd voor zover dat verantwoordelijk was vrijheid gehad en omdat ik er altijd goed mee om ben gegaan mag ik alles. Ze accepteren ook alles van me, als ik iets zelf heel graag wil of er gelukkig van word dan is dat goed.
Mijn ouders zijn echt geweldig en ondanks dat ook wij hier ups en downs hebben gehad en soms nog wel eens wa hebben is t positieve veel duidelijker. Ook de reden waarom ik nog elk weekend naar mn ouders toe ga ondanks dat ik een kamer heb in Leiden. Ik heb altijd voor zover dat verantwoordelijk was vrijheid gehad en omdat ik er altijd goed mee om ben gegaan mag ik alles. Ze accepteren ook alles van me, als ik iets zelf heel graag wil of er gelukkig van word dan is dat goed.
Mijn ouders zijn ongeveer same, maar soms hebben we echt van die nutteloze discussies haha xD En soms vind ik het dan ook weer awkward om te laten zien dat ik van ze hou en zo... Zo ben ik dan weer ;_; Ik hou veel van ze, maar ik weet niet hoe dat ik moet laten zien
Zo is 't hier ook precies, al heb ik nog een jongere zus die qua karakter echt heel erg botst met m'n moeder en ja dat geeft soms nogal vuurwerk haha :') Ik heb echt het karakter van m'n pa.. En ik voel me wel snel ongemakkelijk als er hier spanningen zijn.
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Mijn ouders zijn ongeveer same, maar soms hebben we echt van die nutteloze discussies haha xD En soms vind ik het dan ook weer awkward om te laten zien dat ik van ze hou en zo... Zo ben ik dan weer ;_; Ik hou veel van ze, maar ik weet niet hoe dat ik moet laten zien
Ik denk dat nutteloze discussies er wel bij horen hahaha x'D Maar denk dat ze dat ook wel van je weten, omdat je gwn nie zo bent dat je dat dan letterlijk gaat zeggen of wat dan ook. Meestal doen de kleine dingetjes t al.
Ik denk dat nutteloze discussies er wel bij horen hahaha x'D Maar denk dat ze dat ook wel van je weten, omdat je gwn nie zo bent dat je dat dan letterlijk gaat zeggen of wat dan ook. Meestal doen de kleine dingetjes t al.
Ik voel me na zo'n discussie wel zo'n nutteloos kind die niet dankbaar kan zijn naar haar ouders toe of zo ook al weet ik wel beter dan dat, maar ugh -.-
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Het geen dat er dan wel is is dat mijn ouders het wel goed zouden vinden als ik met iemand zou gaan die ik ken, maar vind maar eens iemand die met je mee naar Japan wilt en er ook het geld voor heeft om te betalen, mijn broertje had namelijk wel meegewild als hij het geld ervoor had, maar dat heeft hij niet.
Maarja discussies zijn er inderdaad ook wel en dan krijg ik wel eens naar mijn kop geslingerd of ik niet met gemak het huis uit moet gaan, maar dan is het niet veel later weer goed op de een of andere manierxD
+1
ondanks alles zijn mijn ouders ook echt geweldig. Ze houden immens veel van me ondanks dat ze dat niet laten zien. Ik ben door veel shizz met hun geweest, van van huis gehaald omdat het te erg werd tot minieme discussies. Maar tbh denk ik dat dat allemaal aan mezelf lag en de pubertijdshizz waar we allemaal doorheen gaan.. Want nu ik amper nog thuis ben smeken ze me bijna om nog eens naar huis te komen, en gvd, so sweet :")
Ik hou ook echt heel erg veel van mn ouders. Sure, ik heb wel eens ruzie met ze, en ze hebben me best wel veel pijn gedaan nog niet eens zo lang geleden, maar ik ben echt extreeem dankbaar voor ze. Ik weet dat ze altijd van me houden, ze steunen me in alles en ze zouden mij altijd voor zichzelf plaatsen. Ik ben ze echt héél erg dankbaar <3
∞:
---
---
∞ αrτ ∞:
---
---
---
---
Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 dec 2016 - 8:54
Slapen met stiefzusje is niet echt gezond vind ik :') Ongeveer 4 uur geslapen voordat ik om 6 uur wakker gemaakt wordt door die kinderen dat ruzie maken
Told you so
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."