We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ga echt helemaal los op t liedje Savages van Marina and the Diamons <3 <3 <3
SAME THO..... en live is ze echt een queen!!
Dit ben ik met savages hoor B)
Dat ben ik samen met jou met Savages :3
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Ik heb nog nooit een account laten sterven... Ben te bang dat ik spijt ga krijgen : P
I feel ya, straks krijg je ineens een mega inspiratiebom or something like that en dan is het echt zo van: Grap hij's al dood :/
Had ik ook met Ravenheart hoor!! Maar hij klooit nu lekker rond in Starclan, want daar gebeurd ook weinig B)
Lethal
Member
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Ik heb nog nooit een account laten sterven... Ben te bang dat ik spijt ga krijgen : P
I feel ya, straks krijg je ineens een mega inspiratiebom or something like that en dan is het echt zo van: Grap hij's al dood :/
Had ik ook met Ravenheart hoor!! Maar hij klooit nu lekker rond in Starclan, want daar gebeurd ook weinig B)
Haha okay true, maar ben zo bang als bvb Sweet dood gaat ofzo weet ik niet meer wat ik met der moet xD like gaat ze dan naar de dark forest of is ze gewoon voor altijd weg? :c ik hou me babys maar levend haha
Haha okay true, maar ben zo bang als bvb Sweet dood gaat ofzo weet ik niet meer wat ik met der moet xD like gaat ze dan naar de dark forest of is ze gewoon voor altijd weg? :c ik hou me babys maar levend haha
Gezien haar slechte daden zal ze naar Darkforest gaan, wss en dan kan je Darkforest actief gaan maken als je haar dood laat gaan.
Roughflower (SC) gaat naar Starclan Whifflepaw (TC) ben ik nog niet over uit Beekit' (SC) ben ik nog niet over uit Swiftclaw (SC) gaat naar Starclan Snowkit~ (TC) gaat naar Starclan Smokegaze (RC) gaat naar Starclan Russetkit, (WC) gaat naar Starclan
Zo staat het nu (: Plottwists zijn nog altijd mogelijk, natuurlijk 8)
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Waarschijnlijk gaan al mijn karakters naar Starclan. Ik vind het moeilijk om een 'slecht' karakter te bespelen omdat ze bij mij altijd zo stereotypisch worden als je snapt wat ik bedoel.
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Nou zelfs White ging naar starclan dus ik denk dat mijn andere accs ook wel naar starclan zullen gaan, haha xD Heel misschien dat Pearly nog zo erg word later dat 'ie in Dark Forest thuishoort maar dat weten we nog niet.. daarbij ik wil dat ie med cat word dus dan gaat ie bijna sws naar starclan haha
Tbh een med cat in de dark forest zou wel nice zijn, kdenk niet dat dat er al is
Stel je Mistgaze in de Dark Forest voor... :")))
Lethal
Member