We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Elke keer als ik goed online kan zijn, zijn alle mensen op school/werk x'D
The truth is balance. However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
:.:
:- Art -:
By Flo <'3
By Inge #Secret Santa 2016-2017
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Elke keer als ik goed online kan zijn, zijn alle mensen op school/werk x'D
Doe die ava weg plss
Lizardpath
Member
Also zoveel zin om te posten maar dat gaat nu niet... wrm wil ik altijd posten op momenten dat het niet kan xD
Rip Augurkielurkie
♥:
Hazelnut
Member
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Omg @Lurkingshade, ik zag net in een ander topic dat jij in Brugge woont/in Gent studeert? :') Ik woon ook in W-VL, studerende in Mariakerke, Gent hahaha
I wouldn't hold my breath if I was you
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Omg @Lurkingshade, ik zag net in een ander topic dat jij in Brugge woont/in Gent studeert? :') Ik woon ook in W-VL, studerende in Mariakerke, Gent hahaha
Yush, Brugge en omstreken wonen en studeren in Gent ^^ (niet ver van Sint-Pieters atm) maar kan met januari de ugent worden c: Oh, welke school was dat? En wat heb je er dan gestudeerd?
There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Het is zeg maar de meest remote campus van Artevelde Hogeschool haha. Is een campus voor alleen mijn afstudeer richting, omdat we ook moeten leren drukken etc en dat kan natuurlijk alleen maar op van die grote drukpersen. En die kunnen nu niet bepaald in het centrum van Gent geplaatst worden, dus hebben ze een campus gemaakt in het industrie gebied van Mariakerke :') Zit dus ook lekker gezellig op kot in het dooie Mariakerke zelf hahaha, lang leve het studentenleven I guess?
Ahahaha, auw even op maps gekeken lekker, zo ver van de stad af, damn :") En ik vind naar de campus rabot van odisee al ver om te reizen XD Maar uh tbh zou ik ook wel liever op kot in een dood stadje zitten dan elke dag in totaal 3/4u te reizen, cause dat begint echt een pain te worden :"") Maar hopen dat ik zeker volgend jaar ergens op kot kan want gooooooood :")
Rip Augurkielurkie
♥:
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
En ach ja, ver is relatief. Met de bus sta ik in 10 minuutjes op de Korenmarkt. Het is dat ik gewoon niet vaak behoefte heb om te gaan hahaha. Vermaak me prima hier op mn laptop rip social life. En pendelen zou ik dus ook zo hard niet zien zitten hé hahaha. Ik woon nu 15 minuutjes van de campus en ik vind 't vaak al te ver hahahahah :')
you have a warrior's heart I think I'll take it
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."