We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 dec 2016 - 19:25
@Loïs; Wat '''''''kind'''' jij mij ›:c &misschien als ik er uit kom wat ik met Kylo kan aanvangen??¿¿¿ (en als ik vanavond opdracht 4 en 5 nog af krijg <3333)
@Anouk; hoezo zou er nòg een Wölf zijn ofc ben ik het
Rousebell
Member
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 dec 2016 - 19:32
Ik skip momenteel lessen om opdrachten in te halen van lessen die ik eerder dit jaar heb geskipt..... Gaat goed hé hahahah Maar kan je niemand van je klas appen ofzo??
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 dec 2016 - 19:36
Ik ben vandaag ook ziek thuis gebleven en heb nog niet gedaan wat ik zou moeten doen want wat is tijd hebben voor iets? Aan de ene kant wil ik posten en aan de andere kant moet ik eigenlijk eerst nog huiswerk maken maar eigenlijk wil ik gewoon gaan slapen dus idk
Kylo Ren schreef:
Jouw setje is echt g o a l s Maar wat voor brief moet je maken?
Approved by Anouk
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."