We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Het werd al langzaamaan donker, én zeker veel kouder. Dat kon je wel merken aan de zwarte kater die al begon te trillen van de ijzige briezen. Zijn ogen keken naar de lucht. Het was de eerste keer dat de sterren zo helder waren. Het waren de enige dingen dat hem rustig konden maken. Dus bleef hij liever buiten in de nacht dan binnen, met de gemene blikken en achterdochtig gefluister. Het liet hem denken aan zijn verschrikkelijke jeugd. Wat hij liever dus niet deed. Het had hem dus erg verbaasd dat hij sterren meer vertrouwde dan zijn eigen Clangenoten. Alles was veranderd nadat hij verdwenen was. Hoe lang kon hij hiermee verder? Om de hele tijd in de schaduw van een ander te staan? Was hij er wel in staat om het opnieuw mee te maken?
+ tagBronzemask
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Vanuit de nursery zag Bronzemask een zwarte gestalte zitten. Was dat Runningtime? De partner van Sweetheart? Ze had gehoord dat hij door twolegs ontvoerd was. Gelukkig had hij het overleeft. Er was wel een ding wat haar dwars zat nu ze zo naar hem keek. Sweetheart. Hij moest weten wat de kattin van plan was. Zij had het haar zelf verteld, dat ze Everstar wilde vermoorden. En de gestippelde kattin was nog zo naïef om dat te geloven. Een grote fout. Maar wie zou haar geloven als ze dat vertelde. En de angst voor de grote krijgster was ook niet weg te denken. Kort likte ze de kittens één voor één waarna ze naar een andere queen gebaarde dat ze even naar buiten ging. Rustig liep ze naar de zwarte kater en ging naast hem zitten. Ze wist niet goed hoe ze dit gesprek zou moeten beginnen.
Runningtime
StarClan
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
Running was veel te verdiept in zijn gedachten om de kattin op te merken. Vandaar dat hij nogal oncomfortabel zijn kop boog en een stapje naar achter deed toen hij zag dat ze naast hem ging zitten. Pas nadat hij de kat gescand had ontspande hij een beetje. Echter keek hij steeds naar de kattin, gewoon voor de zekerheid. Bronzemask. Een queen, blijkbaar. Aangezien hij lang geleden weg geweest was en hij nooit zou kunnen hebben geweten dat ze zelf kittens zou krijgen. Maar ach, iedereen kreeg zo'n moment. Nogal wat ongemakkelijk schraapte hij zijn keel. "Hey", zei hij zachtjes. Zijn staart gespannen heen en weer zwiepend.
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Het duurde even voordat de kater doorhad dat ze hier was komen zitten. Toen hij haar opmerkte zette de gitzwarte krijger een stap naar achter, waarna hij zich langzaamaan weer een beetje ontspande. ''Hey.'' Miauwde Runningtime zachtjes. Zijn staart zwiepte gespannen over de grond. ''Kalm aan, ik ben het.'' Klonk de stem van Bronzemask zacht. ''Ik wil je niet storen, maar ik wil iets vragen.'' Vervolgde ze met haar kopje schuin. ''Wat weet je eigenlijk over Sweetheart?'' Het kwam er moeilijk uit. Ze wilde hem niet boos maken. Maar ze vond wel dat hij gewaarschuwd moest worden.
Runningtime
StarClan
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
De kattin leek zijn verdwijning vrij kalm op te vatten. Maar het was ook niet dat ze zo close met elkaar waren geweest. ''Kalm aan, ik ben het.'' Zijn ogen keken weer naar de poes. Ja, dat was het punt. Ze was een WindClanner, en hij drufde te wedden dat ze hem ook al niet volop vertrouwde. ''Ik wil je niet storen, maar ik wil iets vragen.'' Oi, nu kwam het gedeelte. Hij tilde zijn kop een beetje omhoog. "Eh", begon hij. "Vraag maar." De kattin kantelde haar kop. ''Wat weet je eigenlijk over Sweetheart?'' Zijn hart begon sneller te bonken. Sweetheart. Het was lang geleden dat ze nog gesproken hadden. Hij slikte. "Niet veel...?" Zei hij met een vragende toon. "Ik bedoel... We waren ooit beste vrienden geweest."