We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
wanneer je je best doet om iets te regelen voor je vrienden, maar zodra je zelf iets nodig hebt ze plots niet meer reageren :} great, thanks guys
Ah zo herkenbaar <3
Heb je misschien zin in een topicje van Half x Jinx?
zouden gezellig naar de film gaan, moet iemand even mijn kaartje voorschieten omdat ik helemaal om ga fietsen voor iemand om haar op te halen, reageert plots niemand eh
en ja sure! <3 zou jij 'em dan willen maken?
@Nath; ai :c wat is er aan de hand?
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Thora
Member
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
@Kip; mijn schoolwerk die ik niet kan maken omdat ik gewoon geen rustige omgeving kan vinden. Het werk zelf is niet per se moeilijk, maar ik moet me er wel op kunnen focussen :/ Ik heb geen plekje waar t gewoon stil is & daarnet flipte ik 'm uit stress, want ik heb een deadline en ik ben bang dat ik 'm niet ga halen, om mijn andere vakken er nog maar buiten te houden waar ik iig zevens op moet gaan halen ><
Runningtime
StarClan
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
@Nath; aaa ik herken mezelf daar heel erg in :c Zodra er te veel lawaai om me heen is kan ik me echt niet concentreren. Heb je een mediatheek op je school? Of een bibliotheek in de buurt? Op dat soort plekken kan ik zelf me altijd beter focussen, al heb ik het geluk dat mijn kamer op zolder is en daardoor redelijke stil. Hoop dat je er een oplossing voor weet te vinden iig :c
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Runningtime
StarClan
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,